Viga leitud, kõrvaldatud ja käiguvahetus paremaks muudetud.

Nimelt siis see punase ringiga tähistatud julla andis nii palju vabalt liikuma, et praktiliselt käigukasti pool ei toimunud mingit küljepeale liigumist.
Lisaks sai käiguakast välja vahetatud, kuna sisendvõlli poolsest otsast lekkis õli meeletult. Ja kuna juba käigukast maas oli siis sai sinna külge pandud ka varem varutud tuuning element:

Ja üldse käigukast sai eemaldatud selleks, et välja vahetada vana käigkang, mis oli väga õige lüke. Kui võrrelda vana käigukangi liikumist ja selle omaga mis külge läks siis nagu öö ja päev. Kujutage ette roolivõimuga autot ja roolivõimuta autot. No vot see vana kang käis umbes sama raskelt kui roolivõimuta auto rool ja uus oli kerge kui roolivõimuga auto rool.
Nüüd on vähemalt salongist kõik käigud leitavad ilma suurema jamata.
Kui veel armatuuris andurid saaks kah näitama siis oleks väga viis. Praegu töötab ainult ampermeeter. Õli rõhku näitab manuaalne manomeeter. Bensiini puudumist saan aru siis kui plötplöt tee äärde peab keerama. Vahetasin termomeetri ja bensunäidikud ära, lisaks vahetasin paagianduri ära ja ikka ei tööta need.
