Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 14 Dets 2019 15:33

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 283 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 25, 26, 27, 28, 29  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
PostitusPostitatud: 25 Aug 2013 12:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Juul 2012 22:58
Postitusi: 146
Asukoht: Elva
Ma kah panin Tad-i ja rool muutus peale kaanevahetust ja õli lisamist ikka tunduvalt kergemaks :auto

_________________
ИЖ 412ИЭ


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
PostitusPostitatud: 26 Sept 2013 14:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Juul 2012 22:58
Postitusi: 146
Asukoht: Elva
fokser kirjutas:
Zigulii õlist on asi küll kaugel, paistab et puhas nafta sees olnud... :D


Suve lõpupoole kui sain selle kombi mootori vana omanikuga kokku, siis ta rääkis, et viimased paar õlivahetust oli tuimalt üle lasnud, sest igapäevaselt mosset ei kasutatud enam ja vahest veeti metsast puid ja tehti muid selliseid hullusi. See tõttu ta nii pigitanud oligi seest, kuid mitte ainult selle pärast.... :kill

_________________
ИЖ 412ИЭ


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
PostitusPostitatud: 26 Okt 2013 22:35 

Liitunud: 04 Juul 2012 23:07
Postitusi: 46
Omades teatud siseinfot, võib avaldada ka põhjuse, miks sellesse teemasse nii napilt uudiseid jagatakse...
Ehk kuidas vahetada õli... (leidke pildilt teema algataja?)
Pilt

Nagu näha, ei paista pildilt ühtegi pruuni perelimusiini, vaid...
Ja, et siis veel sellega piirduks. Aga sellest kunagi hiljem.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
PostitusPostitatud: 06 Nov 2013 18:37 

Liitunud: 04 Juul 2012 23:07
Postitusi: 46
hulgus kirjutas:
Omades teatud siseinfot, võib avaldada ka põhjuse, miks sellesse teemasse nii napilt uudiseid jagatakse...

Nagu näha, ei paista pildilt ühtegi pruuni perelimusiini...


Pilt
Pilt

võrdluseks:
Pilt
Pilt

Ju vist on remontimisest siiber saanud ja soov sõita...


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
PostitusPostitatud: 06 Nov 2013 19:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Juul 2012 22:58
Postitusi: 146
Asukoht: Elva
hulgus kirjutas:
Ju vist on remontimisest siiber saanud ja soov sõita...


Vastupidi, moskvich on valmis saanud ja remont tollel liiga lihtne. Tuleb edasi areneda ja raskemini remonditavaid masinaid kokku vedada. :rokib

_________________
ИЖ 412ИЭ


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
PostitusPostitatud: 07 Dets 2013 14:16 

Liitunud: 18 Juul 2013 20:48
Postitusi: 5
Paistab, et ikka ei ole see mosse remont nii lihtne midagi :) Mootor peal juba või võtsid pulkadeks?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
PostitusPostitatud: 07 Dets 2013 17:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Juul 2012 22:58
Postitusi: 146
Asukoht: Elva
jaan175 kirjutas:
Paistab, et ikka ei ole see mosse remont nii lihtne midagi :) Mootor peal juba või võtsid pulkadeks?


See hulguse postitatud pilt suvest. Preagu mootor peal ja sõidab.


On ikka lihtne kui teada mida teha. Pole veel jõudnud lammutama hakkata. See jääb niikuinii tagavara mootoriks, või siis mõnele uuele projektile kunagi tulevikus.

Mossest nii palju, et seisab garaazis, lekib õli vaikselt, kuid käivitub isegi peale 1-2 nädalat seismist momentaalselt (muidugi bens tuleb ülesse pumbata eelnevalt, sest pump laseb bensu alla). ÜV ei ole, kindlustust ei ole. Ja suuretõenäosusega enne kevadet ei tee kah- eelmine talv ikka vist pani kerele põnsu. Juhipoolsele tiivale auk sisse tulnud.

Toyota fännidele nii palju teadmiseks, et ka see on valmis saanud ja ÜV tehtud- nagu tavaks siis ikka 3 korda peab käima. Esialgu ei saanud HC ja CO-d alla. Kruvisin seda karpat palju tahtsin. Tuli välja, et süüde oli kah vale. Nüüd muidugi uus probleem-ei ole korralikku minekut, mõlemat korraga ikka väga ei saa, madalaid gaasi tasemeid ja head minekut.

_________________
ИЖ 412ИЭ


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
PostitusPostitatud: 04 Mär 2014 21:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Juul 2012 22:58
Postitusi: 146
Asukoht: Elva
Mosse seisab ikka garaazis, ootab oma aega. Vahepeal kui vaja garaaz-i kasutada, siis panen käima ja sõidan välja.
Pilt

Huvitaval kombel oli kütus kah otsa saanud ja ei saanud kohe arugi miks autol minekut üldse ei olnud, aga peale 5-ka sisse valamist tuli tõmme kah tagasi :auto

Ahjaa, mis veel meelde tuli, vana aasta õhtul sai uuritud, kuhu suunatuled ja osa armatuuri elektrit kadunud oli. Selle asemel, et kohe kaitsmeid uurida, sai osa armatuuri all olevaid juhtmeid välja vahetatud, sest nood oli sulanud. Kuid vanaisa ütles, et tal kunagi ammu olid need juhtmed kärssama läinud. :kill

_________________
ИЖ 412ИЭ


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
PostitusPostitatud: 27 Juul 2014 00:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Juul 2012 22:58
Postitusi: 146
Asukoht: Elva
Mosse ikka vahepeal käima aetud ja väheke sõidetud. Kevade poole käis mootor maha ja sest kogematta kukkus mutrivõti keti šahti. Sai karteri ja otsakaane tihendid kõik ilusti hermetsiga kinni liimitud, sest varasemalt olid töö lohakalt tehtud ja õli leemendas igast august.

Nüüd aga uus probleem, või noh mis ta nii uus ikka on, pigem ikka vana. Mida teha siduri peasilindriga, et saaks kasutada dot4 pidurivedelikku seal. Nimelt sidur ei lahutanud korralikult sai asja uuritud ja tundub, et mansetid jälle ära sulanud. Peasilinder ei lükka absoluutselt õli töösilindrisse. :kill

_________________
ИЖ 412ИЭ


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
PostitusPostitatud: 27 Juul 2014 01:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Postitusi: 661
Asukoht: Lavassaare
Originaalmansetid kestavad Dot-4-ga väga edukalt,uued poest toodud mansetid tuleb esmalt nädalaks piduriõlisse(Dot-4) likku panna,kui seejärel pole nende kuju ega tugevus muutunud,võib paika monteerida.Omal kogemused käes,enam ilma proovimata ei paigalda ühtegi mansetti.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 283 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 25, 26, 27, 28, 29  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Mossekene ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7