Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 13 Aug 2020 05:38

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 283 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 29  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
PostitusPostitatud: 08 Sept 2012 23:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2041
Asukoht: Tallinn
Enda mossel nii käigukastis kui tagasillas GL-5 80W-90 ja kõik toimib :)

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
PostitusPostitatud: 09 Sept 2012 09:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Postitusi: 1893
Asukoht: Tartumaa
Ma otseselt lääne õlide vastu pole aga tahtsin rõhutada,et see peab olema kindlasti hüpoidülekandele mõeldud õli. Muid piiranguid seal pole. Kes rohkem suvel sõidab võib veidi paksema õli panna,kes aastaringselt pisut vedelema. Mina olen veel jäänud TAD 17i peale kuna mul on seda juba auto juures nii palju kasutatud. Aga kui seda enam ei ole võimalik saada eks tuleb siis endalgi minna lääne õlidele üle. Mis muide on vaata,et paremadki,kui need originaal määrdeained.
Mootoris kasutan ma lääne õli juba sellepärast,et hiljem lahtivõttes ei tuleks meeletu tagi ja tavotti kiht kaasa, mis on mõnele vene õlile tüüpiline nähtus.

_________________
ex AZLK 2140 1986,ex IZ 2715 1985. Praegust MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
PostitusPostitatud: 10 Sept 2012 21:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Juul 2012 22:58
Postitusi: 146
Asukoht: Elva
Üks väike video kah kuidas siis mu mosse tuksub. Ja see "putka" mis lekib on sidurivedeliku paak mis tänaseks juba korras on.
http://toru.ee/view/dd46d1b577c7

_________________
ИЖ 412ИЭ


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
PostitusPostitatud: 10 Sept 2012 22:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Dets 2009 01:55
Postitusi: 2642
kuulmise järgi, tühikäik liiga kõrge


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
PostitusPostitatud: 10 Sept 2012 22:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Postitusi: 1893
Asukoht: Tartumaa
No siis on lootust varsti juba autot tänaval ka näha. :beer Kui juba nii kähku asjad edenevad.

_________________
ex AZLK 2140 1986,ex IZ 2715 1985. Praegust MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
PostitusPostitatud: 11 Sept 2012 06:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Postitusi: 3268
Asukoht: virtsu
1, tyhik2ik liiga k6rge.
2, mingi jama jagajaga, sest sellistel pooretel mootor sedasi hyppata ei tohiks. Kontrolli et jagajas ei oleks mittemingisugust loksu.

_________________
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
PostitusPostitatud: 11 Sept 2012 15:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 20:23
Postitusi: 126
Asukoht: Märjamaa ja Tallinn
Videost paistab, et tooreklapp on poole peal, seletab kõrget tühikäiku..


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
PostitusPostitatud: 11 Sept 2012 16:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10 Mär 2009 13:43
Postitusi: 360
Asukoht: Kirepi
paistab, et peab enda mosu ka ikka liikvele ajama, et äkki saab siis elva kuttidega konsumi ees kogunemisi teha :)

jõudu mossega!

_________________
"ONU HEINO RALLITIIM"


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
PostitusPostitatud: 11 Sept 2012 17:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Postitusi: 1893
Asukoht: Tartumaa
Selle viimase idee vastu poleks mul miskit,kuid lähema kolme päeva jooksul mul auto liikumis kõlbulik pole.
Aga kokkusaamise peaks tegema :beer nüüd kus rohkem rahvast siit kandist juba mosse omanike seas on.

_________________
ex AZLK 2140 1986,ex IZ 2715 1985. Praegust MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
PostitusPostitatud: 13 Sept 2012 20:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Juul 2012 22:58
Postitusi: 146
Asukoht: Elva
Üleeilne progress: Radika vesi sai tosooli vastu vahetatud, karburaatorijala soojendus sai asendatud lihtsalt voolikuga.
Täna sai kah asjatutud: Sai käigukasti õli juurde valatud, paremaks see undamine ei läinud. Sai ka pidureid testud ja selgus, et sõidupidurid on üsna head arvestades, et ma ei ole peale peasilindri puhastamise ja mansetide vahetuse muud teinud. Käsipidur vajab timmi: koha peal hoiab paigal aga liiga õrnalt, ilmselt üv ei läbiks.
Nüüd aga mitte nii häid uudiseid. Nimelt võtab mosse umbes 5l/1km kohta. Seda on kuidagi ikka väga palju või on asi millegis muus kui kütuse puuduses. Igatahes eelmine kord sai vaevu garaazi sisse sõita kui auto välja suri ja enam käima ei läinud arvasin, et bensiin sai otsa, kuna mul ainuke enam vähem usutav seier armatuuris on ampermeetri seier. Teised 4 (spido, õlirõhk, vee temp, bensiin) näitavad suht koht aiateibaid).
Hommikul sai 5l sisse kallatud sai siis käima pandud,käis ja lonkas nagu vana kurat ja pöördesse läks maru kole kehvalt, selgus, et esimese silindri piip oli maas(Krdi lada küünlajuhtmed ei sobi ikka 412-le, nimelt on kõik juhtmed nii napilt lühikesed, et vaevu ulatuvad oma kohtadele). Noh see kord läks kergelt. Sain mootori normaalselt tuksuma. Peale proovi sõitu lähedal asuvale metsa teele sain selgeks, et see käigukast on omadega ikka otsas.
Kui metsateelt koju jõudsin sai mosse garaazi ette jäetud. Veidi hiljem kui tahtsin garaazi ajada mosse enam ei käivitunud. Sai siis vähekese gaasi juurde antud, korra turtsatas käima, aga see oli ka ainult hetkeks. Bensu filtrist ei ole bensiini näha, pump ülesse kah enam ei tõmba, selline tunne nagu paak tühi, samas aga paagis on kütus ikka oma jagu veel. Samas pumbas ei saa olla viga, sest pump tutikas. Võib-olla mingi ummistus torudes ees.
Ega midagi sai siis mosse käsitsi garaazi lükatud ja Home-made karburaator maha kruvitud (see karpa ei ole ikka hea mis peal on). Nüüd ootan head ideed mida edasi teha. Kas otsida kuskilt korralik karburaator või proovida installida sinna üks olemas olev vaakumiga karpa.

Ühesõnaga nagu targad mehed on öelnud vene tehnika kohta: Ei maksa näppida juba korras ja töötavaid asju. Sai minu enam vähem töökorras mossest mitte töötav mosse. Jälle.
Nii ei ole enam üldse lõbus kui sa kogu aeg ainult remondid ja parandad, aga sõita ei saa. :bs

_________________
ИЖ 412ИЭ


Viimati muutis Jeekim, 13 Sept 2012 21:47, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 283 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 29  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
cron
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7