IZ 412IE 1978 Tanello2

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitus Postitas sass »

Vaevalt, et nüüd selleks ära kaotati, et mehaanik saaks lasta ainult lõdvikust... Pigem asi selles, et radiaatoritel tekkisid alla korgid, mille sai lahti keerata. Ja Iž, AZLK tehaste jahutussüsteemid olid mõnevõrra erinevad, aastakäikude kaupa samuti. Lihtsalt ei olnud vajadust kahel kraanil. Vaevalt et nad tehasestki kahe kraaniga tulid... :)
Kasutaja avatar
Seenior
Postitusi: 637
Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Asukoht: Lavassaare

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitus Postitas Seenior »

Kaotati ära ikka selleks,et lihtsam ja odavam toota oleks.Probleem on süsteemi tühjendamine,sest radika korgist ei tule kogu vedelik välja,mootoriplokki saabki ainult ploki taganurgast tühjendada,kus uuematel mudelitel on kas kork või soojenduse lõdvik.
Kasutaja avatar
tanello2
Postitusi: 415
Liitunud: 07 Okt 2012 01:40
Telefon: 56882279
Asukoht: Raplamaa
Kontakt:

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitus Postitas tanello2 »

kuna see soojakopsik jäi nüüd niisama vedelema,võtsin kätte ja katsin selle 600c valge värviga ära.
aga midagi läks peese,ning lõpuks lendas sprepudelilt nupp pealt minema,niisiis tuleb jälle rahakotti tühjendada et uus osta....
Pilt
Pilt
Pilt

lisaks veel,leidsin kusagilt musta läikivat värvi,nüüd saab ka need udutulede kopsikud üle käia
Pilt
Pilt
lisaks ära tehtud see:
Pilt
Pilt
Pilt
fotikaga on ka mingi jant lahti,imelikult tuhm on kõik,ennem oli nagu parem....
igastahes,kütusevõtu pulk vajas ka värskenduskuuri
Pilt
Pilt
siiski võtsin ka maha ülimalt roostes küttemõõdu seadme,selgus et vanus oli oma töö teinud.
Pilt
Pilt
1.oli plastikanum kütust täis,mistõttu see näitas koguaeg 0-i.
2.oli relee plastik nii habras,et iga puudutus muutus liivaks.....otseses mõttes
3.liikuv plommivars oli ära kulunud,vajas uut plommi.
nägin essu vaeva,et roostet maha kraapida,seejärel veel masinaga puhtaks ja lõpetuseks kaitsevärv.
Seejärel lisasin terve hunniku mudelliimi plastikosale,et see rohkem ei laguneks...nüüd jääb viimaseks teha veel plommi paigaldamine,........
superliimiga liimisin kinni ka mõra,mis oli plastikanumase tekkinud....
ma ei tea,kaua see veel niimoodi vastu peab....eks näeb.
Viimati muutis tanello2, 14 Veebr 2013 23:32, muudetud 2 korda kokku.
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitus Postitas SanderV »

arvestades piltide järgi eeltööd siis need asjad küll ei seisa :D
Kasutaja avatar
tanello2
Postitusi: 415
Liitunud: 07 Okt 2012 01:40
Telefon: 56882279
Asukoht: Raplamaa
Kontakt:

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitus Postitas tanello2 »

SanderV kirjutas:arvestades piltide järgi eeltööd siis need asjad küll ei seisa :D
what do you mean under that ???
need on lihtsalt vahepealsed klõpsud,roostet sai ikka julgemalt maha hõõrutud,pealegi,sisetingimustes et juhtu nendega suurt midagi,kui seal ka jääb mõni täpp alles....
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitus Postitas SanderV »

oi juhtub ja kuidas veel, isegi kui täiesti harjaks lased rellakaga jääb sinna alati mingi roostetolm mis edasi läheb, räägin juba ainuüksi enda mosse kerest. Lasin ka täiesti haljaks nii et polnud isegi näha midagi, siis lükkasin roostesurma+ happekrunt+ krunt ja ikka mõnest kohast tuleb uuesti läbi...
kui sa liiva asjadele ei näita siis üldjuhul pidama ei taha jääda
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitus Postitas MAZ »

Ma ei näe sellel paagianduri taastaisel mõtet, selle võiks kohe uue osta.

Sander, lase mehel ehitada ja ehk õpib ta läbi selle midagi kasulikku edaspidiseks. :)
Liivaprits pole alati kõige parem ja enamus autorestauraatoreid teevad ka palju plekitööd traatharjade ja hiljem keemiaga. Mine vaata või vanatehnika.ee projekti rubriiki, kui mind ei usu.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitus Postitas viirusboy »

Mis te heietate.. Las teeb nagu teeb, parem ikka kui mitte midagi.. Kohe ei peagi tegema mingit tippteaduslikku ja suureulatuslikku taastamistööd millega raudpolt musta numbri saab.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitus Postitas moskiito »

Liivaprits ei ole enamikel juhtudel just kõige sobivam viis. Keretöödel ehk küll aga ka mitte alati. Kergem tee kuid tulemus võib olla küsitav. Ennegi liivaga masinate plekke tuksi keeratud.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitus Postitas SanderV »

ega sitta ei saa ka suhkruga heaks teha, igal asjal oma teguviisid. Antud juhul tundub et lihtsalt käsitsi traatharjaga nühitud ja värv selga lastud, eks iga inimene teeb asju nii nagu ise tahab aga aeg on näitanud et üle mõne kuu sellised asjad vastu ei pea... õhukese pleki peale muidugi suure teralise liivaga ei lähe...
Vasta