24. leht 28-st

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 13 Apr 2014 22:31
Postitas moskiito
see viimane on ikka termostraadi korpus. Sellist sõna nagu "jahutusklapp" kuulen esimest korda

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 14 Apr 2014 15:42
Postitas tanello2
:evil

eks ma võtsin selle nime õhust ja just sellise,sest seade on ehitatud minu arust pigem termoklapi paigaldamiseks,termostaadi oleks võinud soovikorral kasvõi radikasse paigaldada.

Aga noh see sinu öeldud sõna on vast ametlik Moskvichi nimetus,niisiis edaspidi seda omaloomingut sõna minu suust ei kuule :)

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 30 Apr 2014 00:23
Postitas tanello2
jälle võtsin ette igavuse peletamise päeva ja kuna garaazis vedeleb neid spido plokke nii mõningaid siis otsustasin hakata leiutama ühele omaloomingut sisse,nimelt siis selline millel vene teksti asemel on hoopis ikoonid,alguses tahtsin ainult klaasi ära vahetada originaaliga,aga siis selgus,et ilma lõhkumata neid avada ei saagi,niisiis kui juba üks ära lõhkuda siis tuleks midagi täiuslikumat sinna sisse ehitada.
Pilt
Vaatasin siis 2103 spidokat ja märkasin,et vazilde on nullitav km lugeja olemas,MA TAHAN KA MOSSESSE SEDA lõin selle lada oma puruks ja aretan nüüd seda km lugejat mosse plokki,kahjuks tuleb ta vähe vildakalt sinna sisse sest muidu ei pääse lugeja hammasratas olemasoleva süsteemi lähedale.
Peale selle uuenduse otsustasin muuta kõik tulukesed armatuuris märkidega arusaadavateks nii, et igaüks kes roolis istuks saaks kohe aru milles häda on kui midagi vilkuma hakkab,tallinnas mingis poes on armatuuri tulukeste plastikust märkidega klaasid olemas.
Pealeselle lisan veel armatuuri järgmised märgutuled:
kütus otsas( oranz vilkuv tuli)
jahutusvedeliku puudus (arendada tuleb ka süsteem paisupaaki,vaja on ka uut paisupaaki selleks)
raadio sees(kui võti on raadio asendis)(roheline põlev tuli)
mootor liiga kuum (punane vilkuv tuli)
generaator ei lae (punane vilkuv tuli)
klaasipesuvedeliku puudus (kollane tuli)(arendada tuleb ka süsteem paaki)
pidurivõimeldi ei tööta (kollane tuli)(arendada tuleb ka süsteem)
turvavöö pole peal (vilkuv sinine tuli)+signaal
uks,pagasnik või kapott pole korralikult kinni(oranz tuli)
hakkab juba meenutama nagu bussi armatuurlauda,kus on nuppude ja tulukeste meri :lol

ja muidugi varastasin ma just vaadatud TopGearist Rolls-Royce 1970 hea idee :kontroll nupp,millega saab korraga kõik tuled armatuuri süüdata nagu jõulupuul,et kontrollida ledide korrasolekut.
Nimekiri ajajookul täieneb,vastavalt sellele mis ideid ma veel suudan teistelt automarkidelt varastada oma spidoploki täienduseks.
kõik veateated mis on seotud mootoriga, lisandub ka tsükliline sigaalseade.

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 30 Apr 2014 09:27
Postitas Peeter
Ma võin sulle kindlalt öelda, et üks hetk hakkavad need samad tuled sind ennast väga häirima. Kas või selle pärast, et nad enamus nendest hakkab kalama. Lisaks ei saa ühegi tule mõtekusest aru
kütus otsas - Kütuse näidik on mossel ilusti olemas
jahutusvedeliku puudus - Ei tohiks korras autol üldse peaaegu kuluda, kui vee temperatuur kõrgeks läheb saad nagunii kiiresti aru, et midagi on valesti. Lisaks ei tea kas üldse paisupaagist mingi asjaliku lugemi saad.
raadio sees - Sellest, et raadio sees on võiks niisama ka aru saada.
mootor liiga kuum - Temperatuuri kell on samuti olemas.
generaator ei lae - Sama ka amermeetriga.
klaasipesuvedeliku puudus - Seda näed nagunii iga kord kui kapoti lahti teed.
pidurivõimeldi ei tööta - Saad nagunii kohe aru kui pedaali vajutad. Lisaks ei kujuta ette kuidas sa mehhanilise vaakumvõimendi korrasolekut mingi pirniga mõõdad.
turvavöö pole peal - Ka moodsates autodes üsna häiriv lisa.

Minu soovitus oleks kõik see ära unustada ja aeg tähtsamatele asjadele kulutada, nagu näiteks auto esiosa korda teha.

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 02 Mai 2014 00:50
Postitas Edel
tanello2 kirjutas: Pealeselle lisan veel armatuuri järgmised märgutuled:
kütus otsas( oranz vilkuv tuli)
jahutusvedeliku puudus (arendada tuleb ka süsteem paisupaaki,vaja on ka uut paisupaaki selleks)
raadio sees(kui võti on raadio asendis)(roheline põlev tuli)
mootor liiga kuum (punane vilkuv tuli)
generaator ei lae (punane vilkuv tuli)
klaasipesuvedeliku puudus (kollane tuli)(arendada tuleb ka süsteem paaki)
pidurivõimeldi ei tööta (kollane tuli)(arendada tuleb ka süsteem)
turvavöö pole peal (vilkuv sinine tuli)+signaal
uks,pagasnik või kapott pole korralikult kinni(oranz tuli)
hakkab juba meenutama nagu bussi armatuurlauda,kus on nuppude ja tulukeste meri :lol
Hei, hei, ära nüüd nii hulluks ka mine :lol Tulevikus võivad need liigsed lisad hakata probleeme juurde tooma. Head näited tänapäeva autodest, kus on elektrivärki väga täis topitud. Ja mis on nende autode väga levinud vead? Loomulikult elekter ja elektroonika. Püüa nendest vigadest hoiduda.
Kui tahad aretada, siis lisa sinna veel selline kontrollamp, mis läheb põlema siis, kui roolis ei ole juhti :D

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 02 Mai 2014 10:01
Postitas TALUPOEG TALUJA
Sa võid ju neid uusi asjandusi autole paigaldades ennast proovile panna aga tegelt avaldan sulle ühe väikese saladuse... Nimelt Mosset tahetaksegi selle pärast,et tal pole ühtegi üleliigset häirivat ja mittevajalikku asja külges..... :D
Edu!

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 02 Mai 2014 15:15
Postitas margekeskyla
Need lisad ei ole üldse ägedad, see poleks enam see siis. :)
Ainuke lisa mida mina pooldan on kvaliteetne audio. :D

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 02 Mai 2014 15:34
Postitas wax
Õnneks ehitab omanik autot iseendale mitte teistele :) Seega pole mõtet ennast häirida lasta ja südamesse võtta kui kellegile midagi ei meeldi.

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 02 Mai 2014 21:28
Postitas Lauri-L
Ainuke asi mis tundub mõistlik on jahutus vedeliku puudumis märgu tuli, endale tuli kord üllatusena kui radika korgist 3L juurde sai valada enne kui midagi paistma hakkas, temperatuuri probleeme ei esinenud, paigutama peaks ta radika külge mingi valemiga.

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 22 Mai 2014 11:24
Postitas tanello2
Seda ulme spidoblokki ehitan ma ainult eksperimendi korras,kuna mul neid ikka jagub,originaal seisab ilusti riiulis ja vaatab seda kogu jama pealt.Audioga olen jõudnud nii kaugel,et juhtmestik on kõik ilusti kinni tinutatud ja taha uue aknalaua peale on veetud ka 2 korralikku kõlarit[originaal aknalaud on kapis ilusti],keskkõlari panin ka riiulisse ja vahetasin välja 6 korda tänapäevasema ja võimsamaga.Juhtmeteks kasutasin kiud netikaablitest,need on üliväikese takistusega ning äärmiselt pisikesed,saab vedada ükskõik kui palju ja kuhu kohta,silm ei pane neid tähelegi.Juhtmed tuli kinni tinutada kuna sõidu ajal kontaktid raadio küljes loksusid ja muusika oli vahepeal katkendlik.Nüüd saab ilma igasuguse probleemita keerata raadio peaaegu põhja ja ei mingit häda,keeran pead ning audio oleks autos nagu 5.1 .Samuti on nüüd auto nina hakanud arenema,kõik plekid on valmis minema oma kohtadele,hetkel veel vaja vana kaka auto koobastest välja rookida ja miljoni möksiga üle käia,vb ikkagi saab augustis ühissõidule tulla,ei või kunagi teada.