9. leht 11-st

Re: AZLK 2140 1976 svenson01

Postitatud: 28 Mai 2011 19:00
Postitas Talts
Minu mossel samuti lada õli sees, ei kurda, tundub ka üsna puhas olevat.

Re: AZLK 2140 1976 svenson01

Postitatud: 28 Mai 2011 23:25
Postitas svenson01
ülevaatus läbitud edukalt..seekord vasakpoolne kässar võttis tiba halvemini aga jäädi rahule..vigadest siis niipalju et üle 70 sõites hakkab värisema,ei tea kas masteri protid on seismisega pekkis või veljed rehvid tasakaalust väljas.arvasin et võimalik et pooltelg on kõver,on reaalne?,kuna ei läinud samad poolteljed sisse mis ennem olid.peab viga otsima hakkama, kellegil nõuandeid.?tungisime ülesse siis oli näha kui käik sees oli et vasak tagumine viskab palju ja parem tagumine tunduvalt vähem.laagritest taha istusid lada laagrid ja metallpuksid läksid kuuma andes järgi.mootor töötab ideaalselt,aga keretõid peab hakkama hooaja lõpus tegema kuna eelm omanik on osa pinda kruntimatta,karestamata jätnud ja mõne koha pealt koorub tehase must krunt välja(must värv,rooste puudub)
tänaseks kõik
lõpetan
kui kellegil on pagassi lukk olemas mis lukustab siis võiks saata,leian ehk midagi vahetuskaubaks kuna uus lukk ei lukusta,seega küsimus kas seda südamikku saab kuidagi timmida,vist mitte?

Re: AZLK 2140 1976 svenson01

Postitatud: 31 Mai 2011 17:47
Postitas svenson01
kas keegi oskab eelmisele küsimusele vastata?
ja veel..ka aeglasel ja kiirel reduktori pooltelgedel on vahe ka?nuudid on samad või erinevad?
ettetänades sven

Re: AZLK 2140 1976 svenson01

Postitatud: 31 Mai 2011 18:19
Postitas SanderV
nuudid samad

Re: AZLK 2140 1976 svenson01

Postitatud: 31 Mai 2011 20:58
Postitas Kombimiis
Pooltelgi on (vähemalt) kahte sorti. Ühed on koonusesse lastud nuudiga, teised mitte. Raske seletada ühesõnaga, aga oma enda nelja silmaga nähtud ja Liiga lehelt kunagi ammu-ammu loetud.

Re: AZLK 2140 1976 svenson01

Postitatud: 31 Mai 2011 22:45
Postitas svenson01
et siis teoreetiliselt peaks istuma poolteljed nii kiirel kui aeglasel tagasillal=?
ja kas pooltelg läheb kõveraks,panin saadud teiselt sillalt alla ja viskab ,reaalne et on kõveraks läinud?

Re: AZLK 2140 1976 svenson01

Postitatud: 13 Juun 2011 00:09
Postitas svenson01
täna sai siis soetatud juppe
sidurikorv uus aga seisnud,sidurikettad uued,käigukast,veepumpasid mõned,startereid 3 tk,hunnik jagaiaid ja poole,roolimissüsteemi osi uusi ja vähekasutatud,püksid uued.hunnik piduriosasid tagumisi jms(uued aga seisnud töösilindrid kümmekond tükki jne)kojamehemootorid ja muud detailid..3 jahutusradikat + salongi radikas,azlk kirjaga ja iz kirjaga porilapatseid kummageid 2 tk,esiklaas,ilukapsleid 4+4 erinevad mittevägaheaskorras,käsipiduri ja spido trossid,ja palju muid juppe kõike vist ei jõua ülesse loetleda..enamus juppe uued aga seisnud.maksma läks 30 euri+tilk kütust järgikäimiseks

Re: AZLK 2140 1976 svenson01

Postitatud: 13 Juun 2011 06:42
Postitas moskiito
ma väheke komenteeriks veel neid pooltelgesi.
mina olen kohanud kolme ernevat pooltelge mossel ja peamine erinevus on olnud nootide koguses. aeglasel on olnud laiad nuudid ja SL diffril peenikesed nuudid.

Re: AZLK 2140 1976 svenson01

Postitatud: 13 Juun 2011 18:33
Postitas svenson01
minu mäletamist mööda peaks moskiitol õigus olema aga ei ole kindel ja kõik poolteljed ei ole vist 1-1 vahetatavad.

Re: AZLK 2140 1976 svenson01

Postitatud: 14 Juun 2011 22:39
Postitas TiitS
Erinevus on ka pooltelgede pikkuses. Mul on mossel all 408/412 tagasild ning sellele ei istunud 2140 poolteljed. 408 omad on umbes 0,5 cm lühemad. 2140 omadel nuut sobis, aga lihtsalt ei mahtunud 408 sillatalasse.