2. leht 34-st

Re: IZ 412 1989 sass

Postitatud: 04 Juun 2009 21:43
Postitas sass
Auto juures selliseid muudatusi töenäoliselt ei tule, mis rikuks auto. St. et saab alati originaaliks tagasi teha, kui tahaks. 2140 esiosa mõtte matan igatahes maha... Pole seda vaeva väärt.

Re: IZ 412 1989 sass

Postitatud: 05 Juun 2009 21:10
Postitas sass
Kuna ilma pole üldse olnud viimased päevad, siis pole just palju teinud, kuigi... Täna sai vahetatud käigukasti küljes asuv padi, eelmine oli üpriski ära väsinud. Sai ka aretama hakatud teist stabikat külge ja kruvisin külge ka korralikud tagumised suunatulede klaasid... Tegin laiad veljed ka suuremast sodist puhtaks. Samas tekkis küsimus, kas äkki on võimalik kuidagi need kolmnurksed suunatuleklaasid saada valgeks ja läbipaistvaks? Pleekides lähevad nad heledamaks küll, aga täitsa valgeks ei saa, mingi keemiaga saaks?

Vana vs. uus
Pilt
Vajas vahetust
Pilt

Lisaks leidsin pööningult vana tüübi (plastist) esitiivad, saab ilusama esiosa kunagi aretada, kui peaks soov tulema.

Re: IZ 412 1989 sass

Postitatud: 05 Juun 2009 22:54
Postitas MAZ
Kas keegi seletaks mulle ära miks on vaja neid suunatulesid valgeks saada "pleegitada"? Kas mingi uus moetrend!
Mul peaks ka üks piruka mosse plastmass esitiib veel olema ;) ära ka ei viska kuna hea kunagi kas või eksponeerida rahvale!

Re: IZ 412 1989 sass

Postitatud: 05 Juun 2009 23:22
Postitas sass
MAZ kirjutas:Kas keegi seletaks mulle ära miks on vaja neid suunatulesid valgeks saada "pleegitada"?
Kuna neid tuledeklaase nagunii üle, siis miks mitte? Võimalik, et läbipaistvad valged teevad ilusamaks auto.

Re: IZ 412 1989 sass

Postitatud: 08 Juun 2009 20:05
Postitas sass
Täna sai tehtud üksjagu: Vahetatud tagatulede klaasid - enam pole pleekinud; paigaldatud korralikud uksetihendid (paraku Volga omad); uksepost enamvähem sätitud oma kohale; alla pandud korralikumad rehvid koos velgedega - sellega kadus suurem rooliloks ära ja auto käitumine muutus sootuks. Lisaks sai põhjalikumalt uuritud auto vigu ja värvkatet... Mingil põhjusel tuleb autolt värv maha osade kohtade pealt (katuse servad, pagasiluugi juurest jne), kuigi kruntvärv on peale jäänud...

Edasi on veel teha mootori hooldus (õlivahetus, klappide reguleerimine, süüte ja karburaatori põhjalikum reguleerimine), summuti vahetada või parandada, uksed välja vahetada (tagumise ukse võib-olla saaks veel korda ka), vahetada šarniirid, väiksemad pahteldustööd ja värvimine.

Re: IZ 412 1989 sass

Postitatud: 10 Juun 2009 13:28
Postitas sass
Eile sai toodud uued amordid (Niva omad) ja ka alla pandud. Lisaks said vahetatud ka šarniirid. Ette proovisin ka 2140 ust, et näha kui sirge masina külg on - tundub, et sai piisavalt "venitatud", sest jäi enamvähem sirge. Alla panin ka jämedama stabika, aga kuna polnud uusi pukse, siis lõpuni valmis esiotsa ei saanud. Täna käisin pukse otsimas, midagi sain, aga pole päris need. Loodetavasti saab sobitada.

Lisan mõne pildi ka vahepealsetest asjadest.
Volga uksetihend
Pilt
2140 uks
Pilt
Uued esiamordid
Pilt
Šarniirid ja amordid küljes
Pilt

Re: IZ 412 1989 sass

Postitatud: 10 Juun 2009 14:34
Postitas saarlane
miks niva omad panid?

Re: IZ 412 1989 sass

Postitatud: 10 Juun 2009 15:09
Postitas sass
Mosse omasid ei olnud Auvaris kohapeal, aga Niva omad olid, seega sai need võetud. Iseenesest peaksid olema samasugused nad kõik ladadel ja mossedel.

Re: IZ 412 1989 sass

Postitatud: 10 Juun 2009 15:36
Postitas moskiito
ega neil suurt vahet polegi. venemasinatel on 60% "universalnõi"

Re: IZ 412 1989 sass

Postitatud: 11 Juun 2009 00:33
Postitas mart
ma puht huvi pärast tahaks teada, et kas need niva amordid on vähe jämmimad ka kui mosse originaalid või?