Vahepeal pole olnud aega kirjutada oma tegemistest. Juhtunud on niipalju, et mõni päev tagasi sain enamvähem kasutatava esiukse ja hakkasin masinat edasi tegema... ARK-is sai ka käidud, auto tegelikult aastast 1990 ja läbisõit eelmise omaniku järgi töene (st. 31000 millegagi). Samas mootor vist möeldud töötama A76 bensiiniga - passis 50kW. Tehtud sai ka kindlustus, lootsin täna ka ülevaatuse ära teha, aga autot ei jõudnud kokku panna õigeks ajaks. Ehk on esmaspäeval ka kuskil võimalik teha...
Igatahes, pildid räägivad enda eest.



Täna õhtuks sai komplekteeritud


Samas on tegelikult teha veel palju - värv läks paaris kohas jooksma, osa värviparandusi tuleb hajutada, uksed reguleerida paremini, suverehvid alla vaadata, lisada teine peegel ja võiks leida kuskilt ka originaalraadio (kellelgi on, siis võib pakkuda, PS!). Lisaks kõigele sellele lonkab mootor kahe jalaga, pidurdades kisub paremale ja rooliloks on ka siiski ÜV jaoks liigselt suur.
Vahetasin karburaatori - "mõtlemine" kadus, karburaator on korralik, kuid jõudu on ikka vähe - maanteel kiirus ei lähe üle 120 km/h. Olgugi, et nii kiiresti mossega ei sõida, aga nii on lihtne mootori korrasolekut kontrollida. Üritan nüüd süüte nii täpselt paika ajada, kui võimalik - saab uuesti katsetada. Ja... kas kontaktivahest oleneb palju? Sellest võib ka olla see kõrgetel pööretel läbi karburaatori "paukumine"?
Kuna rooliloks väga suur ei tundu, siis on seda võimalik ehk roolikarbist ka veidike parandada? Ja piduritega mis teha? Üks esiratas pidurdab teisest tugevamini - mis on kõige töenäolisem viga?