Eesti Moskvich Klubi
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/

IZ 412 1990 sass
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/viewtopic.php?f=6&t=321
33. leht 34-st

Autor:  sass [ 19 Mai 2014 10:41 ]
Teema pealkiri:  Re: IZ 412 1990 sass

Nädalavahetusega proovisime, katsetasime, poleerisime, möllasime... Midagi sai tehtud ka: pikemad kammitsad alla koos u 6cm madaldusega, veljed poleeritud, värvitud (mitte päris lõplikult, aga sain ettekujutuse kätte, missugune jääb, paar pisikest kohta tuleb üle käia, kus teibiga sai koonerdatud) - kogu see nali kajastub järgmistel piltidel:

Klotsid-kammitsad:
Pilt

Veljele pisut värvi:
Pilt

Teip maha ja proovima:
Pilt

Lõpplahendus:
Pilt

Velgedest nii palju, et alla istusid probleemideta, mutrite koonused on samad, uusi mutreid vaja polnud, ette oli vaja 3mm flantsi, muidu käis vastu öötsa, keskava tuleb ainult siis ümber teha, kui kapslit tahaks keskele... Ainus, mis pisut häirib, on see, et tagumine velg on pisut koopas, aga samas väga väljapoole ka tuua ei saa, siis hakkab väljapoole koopaserva vastu käima... Lühidalt võib olla rahul praeguse seisuga. :)

Autor:  wax [ 19 Mai 2014 13:09 ]
Teema pealkiri:  Re: IZ 412 1990 sass

käi kanni kui kena

Autor:  ABS [ 19 Mai 2014 22:00 ]
Teema pealkiri:  Re: IZ 412 1990 sass

Pagana hea näeb välja.

Autor:  Peeter [ 19 Mai 2014 22:52 ]
Teema pealkiri:  Re: IZ 412 1990 sass

Kas viimasel pildil on ka klotsid vahel? Kuidagi kõrge tundub jätkuvalt.

Autor:  wax [ 19 Mai 2014 23:47 ]
Teema pealkiri:  Re: IZ 412 1990 sass

uued vedrud + klotsid teeb jah sama välja mis väsind vedrud ilma klotsideta :D

Autor:  sass [ 20 Mai 2014 08:14 ]
Teema pealkiri:  Re: IZ 412 1990 sass

Peeter kirjutas:
Kas viimasel pildil on ka klotsid vahel? Kuidagi kõrge tundub jätkuvalt.


On klotsid vahel, aga auto pisut kundepoole kaldu ja pagass ka täitsa tühi, bilsud kergitavad tagaotsa siis eriti hästi, kui koormust vähe... Reaalses olukorras on madalam. :)

wax kirjutas:
käi kanni kui kena
ABS kirjutas:
Pagana hea näeb välja.


Tänud. Omal ka meeldib. :D

Autor:  kassu [ 05 Mär 2015 22:49 ]
Teema pealkiri:  Re: IZ 412 1990 sass

Tere,kas auto asus eelmine sügis aia tänaval kollase maja taga,nägin seda mossed 2140 ustega.

Autor:  sass [ 06 Mär 2015 09:58 ]
Teema pealkiri:  Re: IZ 412 1990 sass

kassu kirjutas:
Tere,kas auto asus eelmine sügis aia tänaval kollase maja taga,nägin seda mossed 2140 ustega.


Just-just. Sealkandis ta seisab aeg-ajalt. :)

Autor:  kassu [ 08 Mär 2015 21:35 ]
Teema pealkiri:  Re: IZ 412 1990 sass

sass kirjutas:
kassu kirjutas:
Tere,kas auto asus eelmine sügis aia tänaval kollase maja taga,nägin seda mossed 2140 ustega.


Just-just. Sealkandis ta seisab aeg-ajalt. :)

Seal oli veel üks pranzi tüüpi mosse ka,pean tunnistama need mossed on väga kenad

Autor:  sass [ 19 Mär 2015 12:22 ]
Teema pealkiri:  Re: IZ 412 1990 sass

Kirjutaks veidi selle masina mootorite ajaloost, on endal ka parem ülevaade:

1. Auto originaalmootor, kolin tuli sisse, kolmanda silindri kepsusaale oli otsad andnud. Sõitis poolteist hooaega.
2. Eelmise 2140 pealt tulnud plokk, millele läks uus sisu, 2140 pealt tulnud plokikaas. Mingi vale heli oli juures, aga töötas ilusti ja jõuliselt... Võtsime maha inspekteerimiseks. Kindlat vastust ei saanudki, mis oli valesti. Sõitis pool hooaega.
3. Doonorauto (Kombi) pealt tulnud mootor. Täiesti lahti võtmata. Läks peale, vana kaanega, imelik heli jätkuvalt küljes, sõitsin hooaja. Läks Kombi peale tagasi - talvel hea sõita (taas tuttav kepsukolin). Sõitis ühe hooaja.
4. Originaalmootori plokki uus sisu (uued hülsid-kolvid-saaled jm), töötas ilusti alguses, lausa ideaalselt, pärast kahte hooaega pisut teistsugune heli sees. Võtsime maha, inspekteerisime - erinevate plokkide raampakud olid omavahel vahetusse läinud. Õiged raamipakud kadunud. Tore. üks raamsaale kulunud, ülejäänud korras.
5. Suvaline doonormootor, täiesti lahtivõtmata, sõitis kaks aastat, saalekolin jällegi... 2014 aasta suvesõidult tagasiteel läks iga kilomeetriga kolin hullemaks ja vedas täpselt koju ära. Siiani on see mootor peal.

Mis järgmiseks - ei tea. Paar mõtet on olnud, aga jäävad praegu välja hõikamata - ilmselt jääb see masin veel originaalmootoriga. Kindel plaan on ka see aasta suvesõidule tulla.

33. leht 34-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/