Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 14 Dets 2019 18:16

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 86 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: azlk 21406 1990 -21406
PostitusPostitatud: 27 Jaan 2014 00:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Dets 2009 01:55
Postitusi: 2642
vihjab liiga lahjale segule lahtise klapiga.. vaata mis düüsid sul karpas on... pane mingi töötab seade sisse... see väga ei toimi kui sul on mingi 107 kütus ja 190 õhk vms


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 24 Mär 2014 10:35 

Liitunud: 07 Jaan 2013 15:49
Postitusi: 108
Asukoht: Taebla
Teema pealkiri on muutunud :D Lähipäevil täpsustan asja, vihjeks annan 167 ANN :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 24 Mär 2014 21:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08 Juul 2013 19:22
Postitusi: 639
Asukoht: Lasnamäe
21406 kirjutas:
Teema pealkiri on muutunud :D Lähipäevil täpsustan asja, vihjeks annan 167 ANN :)

Kas see 167ANN mitte mingi avariid üle ei elanud? :D

_________________
Igas korralikus peres peab olema vähemalt üks Moskvitš
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich! :auto
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot! :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: azlk 21406 1990 -21406
PostitusPostitatud: 01 Okt 2014 17:18 

Liitunud: 07 Jaan 2013 15:49
Postitusi: 108
Asukoht: Taebla
Mis võib mootori ees osas kolinat põhjustada, kas on võimalik, et see on purunenud ketitald vms?

Autost ka üle pika aja niipalju, et mootori/käiguosa tõimib ilusti, elektroonika osa pealt ei saa ma kuidagi neid suunatulesid leiutatud. Auto on viimasel ajal mul suvilas traktorina kasutusel olnud väheke, aga varsti viin jälle garaasi tagasi ja hakkan talveks ette valmistama, tahaks see talv ikka rohkem kui ühe jääraja sellega sõita :D

Lisaks sai varju alt välja aetud vanaisa vana AZLK 408, 1973 a masin. Oli teine seal juba viimased 8 aastat seisnud. Kui järgi läksime, siis pumpasin käsitsi kõik 4 rehvi täis. Siis tuli meelde, et köis millega pidime seda välja tõmbama hakkama oli maha jäänud, ma olin enam kui 100% kindel, et pidurid on kinni jäänud. Toetasin siis nii muuseas tagaotsa peale ja vahi imet, auto liikus veidi. Kohe panime autole käpad külge ja lükkasime välja, liikus väga kergelt. Enne treila peale ajamist vaatasin, et kas mootor ikka käib ringi, käis ja kontrollisime, ega sidur kinni pole jäänud. ei olnud. :) Kodu poole minnes käisime mündi pesulast läbi ja pesime selle jubeda tolmu kihi maha, mis sinna oli aastatega kogunenud.
Kodus valmistasin end ette, et tuleb pikk õhtu, et seda käima saada, sest niipalju kui mina mäletan on sellel koguaeg käivitumine jõle kehv olnud. Ostsin siis uuemat bensiini ja kallasin sinna seesolevale vanale peale, pumpasin kütte üles, tõstsin aku peale ja valmistusin proovima. Tõmbasin toore peale, pumpasin paar korda pedaali ja käivitasin, asi läks poolest pöördest, minu esimene reaktsioon oli, et MIDA NAGU? :D Jätsin suht kohe ka seisma, valasin vee sisse ja läksin proovisõidule, päris jube oli. Rehvid kõik kandilised, meeletu rooliloks ja karjuv tagasild.
Õhtul vahetasin ära parempoolse esitule, sest reflektor oli roostes. Häkkisin kuidagi kindlustuse peale ja järgmine päev läksime ülevaatust proovima nii huvipärast. Läks läbi nagu naksti, kiideti, et pidurid pidid olema paremad kui lääne masinatel :D ja gaasid ka täitsa timmis selle pool solk kütusega.
Praeguseks olen sellega juba päris palju sõitnud, ja asjad on ka nagu toimina hakanud paremini, rooliloks on pmst kadunud ja rehvidki juba sõidetavad. Käisin ka nostalgia päevadel sellega. Mingid pildikese üritan ka lisad lähiajal sellest.

Päikest kõigile :D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: azlk 21406 1990 -21406
PostitusPostitatud: 01 Okt 2014 17:44 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Postitusi: 1808
Asukoht: Linnuvabrik
8 aastat seisnud autol võiks enne sõitma minemist ka mootoris õli ära vahetada :)

_________________
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - Iž 27151 '79 - AZLK 2140 '78
https://www.facebook.com/WaxGarage
http://www.whitewalls.ee


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: azlk 21406 1990 -21406
PostitusPostitatud: 01 Okt 2014 17:53 

Liitunud: 07 Jaan 2013 15:49
Postitusi: 108
Asukoht: Taebla
Selle tegin kohe peale ülevaatust ära, filtri pean ka veel ostma kuskilt.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 86 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7