Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 16 Okt 2019 14:48

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 253 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 26  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 20 Jaan 2013 17:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Jaan 2013 19:13
Postitusi: 457
Asukoht: Rakvere
Tervist.
Räägiks ka natuke oma autost mille eile sain endale.
Tegemist siis kasutaja randoA endise kombiga, dokumentide järgi on tegu 82. aasta masinaga.
Põhja alla vaadates on tegemist põllumajandusliku varjandiga, ehk siis poolraamid eest taha välja, nii ma olen vähemalt aru saanud siit foorumist erinevaid teemasi lugedes. Kere seisukord on üpris hea, hetkel leidnud 3 kohta mis tahavad keevitust näha, taga istuja jalge all vasakul põhjas üks auk, taga vasakul alumise pagassi põrandas auk, ning kõrvalistuja jalge ees nn tõusu peal väheke ussis.
Eks peab sõbra (kasutaja 401) appi võtma kui keevitamiseks läheb, endal tehnikat pole millega teha, töö juurest laenutamisega ka paras jebla edasi tagasi joosta igapäev, kuid eks vaatab seda asja veel.
Erilise plaane autoga pole, kere korda, uksed ja tiivad paika sättida, arvatavasti ka uus värv selga, kuna praegune on peale värvimist vahatamatta jäetud ning mustus värvi ää rikkunud. Sisu on vaja natuke üle käia siit sealt, soendus süsteem tahab korrastamist saada. Ketastega esi sild läheb ka alla, sammuti sõbra varuosa laos olemas. Ilu kilbid peab ka korda tegema, uued ümmargused kuplid ja välimine alu rõngas kas üle värvida või poleerida, pole veel otsustanud.
Võibolla ka mootori vahetus lääne toodangu vastu. Esialgu vaatab muidugi mis originaalist kätte saab.

Mõned pildid ka mis täna klõpsasin :
Pilt
Pilt
Pilt

Küsiks ka kohe sellist asja et kuidas või mille järgi eristada AZLK ja Iž ?
Teaks täpsemalt millega tegu on, võtme peal nt kirjas AZLK.

Tervitused.
Lauri

_________________
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri


Viimati muutis Lauri-L, 21 Veebr 2014 14:22, muudetud 5 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20 Jaan 2013 17:19 

Liitunud: 07 Juun 2011 22:26
Postitusi: 1084
21251 Kombit valmistas ainult IZ ehk siis tegu IZ 21251 .


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20 Jaan 2013 17:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Jaan 2013 19:13
Postitusi: 457
Asukoht: Rakvere
Natuke targem jälle, tänud sulle.

_________________
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20 Jaan 2013 23:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23 Nov 2011 21:50
Postitusi: 137
Asukoht: Rakvere
Tegemist jagub :beer

_________________
Keevitustööd Rakveres. Tel.56933617


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21 Jaan 2013 16:51 

Liitunud: 22 Juul 2012 20:18
Postitusi: 174
Asukoht: Kuressaare
Lauri-L kirjutas:
...
Põhja alla vaadates on tegemist põllumajandusliku varjandiga, ehk siis poolraamid eest taha välja, nii ma olen vähemalt aru saanud siit foorumist erinevaid teemasi lugedes...
Lauri

Õnnitlused ostu puhul.
Ka minu Kombidel (1979 ja 1980) on mõlemal poolraamid eest taha välja. Siit tekkis mul paar küsimust: kas kõigil Kombidel on poolraamid eest taha välja või mitte? Mis on stabiks varda ja esivedrude jämused põllumajanduslikel mossedel?

_________________
2x ИЖ-2125
1979 970 ABI
1980 312 AET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21 Jaan 2013 17:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Postitusi: 3268
Asukoht: virtsu
Minule tehti selgeks et need ei ole poolraamid vaid raami ja kere tugevdus. Millal seda paigaldama hakati. Keeruline öelda. Ehk keegi targem oskab öelda.

_________________
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21 Jaan 2013 17:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Jaan 2013 19:13
Postitusi: 457
Asukoht: Rakvere
Tegemist jagub tõesti, kuid midagi võimatut pole.

Tänud ABI, peaks olema ka non-põllumajanduslike varjante, kusagilt teemast hakkas silma, samas esivanem ütles et enamik kombidest olid kolhoosides kasutusel, või siis õigemini enamik kolhooside mossed olid kombid, ei mäleta kumba pidi oli :D

See tugevdus tekitab sellise turvalise tunde et kere ei ole nii ära vajunud kui mõnel tavalisel ehk ta olla võib.
Samas pole eriti läbi ka ussitanud et probleeme oleks kere sirgusega, ette on küll vist miskise kõksu vms saanud kuna alt põll on mõlkis ja kapot ei istu ideaalselt, kuid samas vb lihtsalt tahab sättimist saada.

_________________
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21 Jaan 2013 18:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Postitusi: 3268
Asukoht: virtsu
Lauri-L kirjutas:
Tegemist jagub tõesti, kuid midagi võimatut pole.

Tänud ABI, peaks olema ka non-põllumajanduslike varjante, kusagilt teemast hakkas silma, samas esivanem ütles et enamik kombidest olid kolhoosides kasutusel, või siis õigemini enamik kolhooside mossed olid kombid, ei mäleta kumba pidi oli :D

See tugevdus tekitab sellise turvalise tunde et kere ei ole nii ära vajunud kui mõnel tavalisel ehk ta olla võib.
Samas pole eriti läbi ka ussitanud et probleeme oleks kere sirgusega, ette on küll vist miskise kõksu vms saanud kuna alt põll on mõlkis ja kapot ei istu ideaalselt, kuid samas vb lihtsalt tahab sättimist saada.

Tead, enda kogemusest kombide vallas ütlen et see tugevdus suurt ei aita kui karbid mädad on. Kui 4 rattast maas, siis käivad uksed küll ilusti lahti ja pole probleeme aga nii kui natukenegi kuskilt nurgast tõstad keret on kere kohe propelleris ja selleks et ust uuesti kinni saada (kui on vaja vahepeal lahti teha) pead auto tagasi alla laskma. See kehtib kõigi viie ukse puhul.

_________________
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21 Jaan 2013 19:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Jaan 2013 19:13
Postitusi: 457
Asukoht: Rakvere
Karbid on õnneks kõvad ja korras, ühel on küll väike mõlk sees, kuid õnneks ussitama pole hakanud.

_________________
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21 Jaan 2013 23:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23 Nov 2011 21:50
Postitusi: 137
Asukoht: Rakvere
moskiito kirjutas:
Lauri-L kirjutas:
Tegemist jagub tõesti, kuid midagi võimatut pole.

Tänud ABI, peaks olema ka non-põllumajanduslike varjante, kusagilt teemast hakkas silma, samas esivanem ütles et enamik kombidest olid kolhoosides kasutusel, või siis õigemini enamik kolhooside mossed olid kombid, ei mäleta kumba pidi oli :D

See tugevdus tekitab sellise turvalise tunde et kere ei ole nii ära vajunud kui mõnel tavalisel ehk ta olla võib.
Samas pole eriti läbi ka ussitanud et probleeme oleks kere sirgusega, ette on küll vist miskise kõksu vms saanud kuna alt põll on mõlkis ja kapot ei istu ideaalselt, kuid samas vb lihtsalt tahab sättimist saada.

Tead, enda kogemusest kombide vallas ütlen et see tugevdus suurt ei aita kui karbid mädad on. Kui 4 rattast maas, siis käivad uksed küll ilusti lahti ja pole probleeme aga nii kui natukenegi kuskilt nurgast tõstad keret on kere kohe propelleris ja selleks et ust uuesti kinni saada (kui on vaja vahepeal lahti teha) pead auto tagasi alla laskma. See kehtib kõigi viie ukse puhul.



Minu mosse on niii jäik et mäest üles sõites(auto pole ka 100% komplektis) käib 1 rata 5cm maast lahti 8)
Ja onu tegi ka enda mosse kere nii tugevaks et sellelgi ratas kerge mäest üles sõites(pean silmas kodust garage mäge)

_________________
Keevitustööd Rakveres. Tel.56933617


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 253 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 26  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7