IŽ 21251 Kombi 1982 - Lauri-L

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Suletud
Kasutaja avatar
Lauri-L
Postitusi: 362
Liitunud: 07 Jaan 2013 19:13
Telefon: 53707925
Asukoht: Rakvere

Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L

Postitus Postitas Lauri-L »

Seega segu saab reguleerida ainult düüsidega ?..

Kiiredus pumba membraan jääb ju teisele poole karpat, hetkel peal oleval karpal üldse puudub selline asi, korpus on teise kujuga jne, piltidel oleval karpal aga "mingisugune kiirendus pumba värk" veel juures.

EDIT:

Mõned pildid veel :

Kiirendus pump, nelja poldiga kinnitatud kaane all on membraan :
Pilt

Selline hoovastik ühendab neid kahte :
Pilt

Ja see on see klapp vms mida kombi karpal üldse pole :
Pilt
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L

Postitus Postitas moskiito »

see on mehaaniline daaz karpa, minu masinal on selline karpa ültse 412 markeerinuguga ning olen selle karpaga üsna rahul, külm-käivitus on problemaatiline natuke aga muid probleeme pole. Külm-käivitus probleemi põhjustab mnu karpal arvatavsti mingi sittatükk mis kuskile kanalisse pugenud. Muidu hea ja lollikindel karpa.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L

Postitus Postitas SanderV »

tühikäiku saab regullida 2 kruviga... 1 see segukruvi mida sa näitasid, sellest timmid tühikäigu segu, ja teine on gaasihoova juures, sealt regullid pöördeid... meetod väga lihtne... keerad gaasihoova irvakile natuke et natuke kõrgemalt käib... regullid segukruviga töö õhtalseks, siis alandad kruvist natuke pöördeid, jälle segukruvist töö ühtlaseks jne jne kuni soovitud ühtalne pööre käes... ise sain 01 mehaanilise karpaga masina isegi 500 pöörde peale rahulikult tuksuma, aga see nats jama, kuna pöördesse minek on siis natuke problemaatiline, niiet sättisin kuskile 800-1000 pöörde peale omale thikäigu
Kasutaja avatar
Lauri-L
Postitusi: 362
Liitunud: 07 Jaan 2013 19:13
Telefon: 53707925
Asukoht: Rakvere

Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L

Postitus Postitas Lauri-L »

Täna oli tegus päev, asi algas tegelikult juba eile kui kombi garaasi jurde viisin ja kastika alt esivedrud ärs kiskusin. Nimelt kombil nina nüüd ca 10cm kõrgem. Läksid siis lõigamatta põllumajanduslikud vedrud alla. Tagumise otsaga plaan kasutada lisa keerd vedrusi, korra proovisin kombi lõigatud esivedrusi, täpselt paraja kõrgusega. Homme hakkan tegutsema tagaos kallal, üritan ka karpa ringi visata. Vee ja tosooli segu on veel vaja välja vahetada enne talve ja kõige tähtsam on veel sidur mida pole endiselt saanud.
Pärast poole ka mõningad pildid.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Kasutaja avatar
Lauri-L
Postitusi: 362
Liitunud: 07 Jaan 2013 19:13
Telefon: 53707925
Asukoht: Rakvere

Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L

Postitus Postitas Lauri-L »

Nädala lõpus peaksid saabuma talverehvid mõõtudega 155/80 R13
ÜV ja kindlustuse teen ka nädala lõpuks peale, siduri peaks ka nädala vahetusel korda saama, taga osa tõste teen peale ÜV punktis käimist. Homemade pori lapakad sai kombi külge pandud ja muid nipet-näpet asju üle käidud ja sätitud. Nii palju on veel plaanis välimust järgi aidata et veljed puhastada ja üle võõbata enne talvekate peale panekut, väheke viisakam kui roostes känkaratega sõita, talveks siis originaal plekk velg.

Lubatud pildid siis :

Ette läksid korralikud 3 sälguga (põllumajanduslikud) vedrud :
Pilt

Taga osa kõrguse test, umbes nii ta ka olema hakkab (NB. Auto ei toetu tungrauale) :
Pilt

Taga osa oli kõrge siis lisa vedru tõttu. Varem siis ees olnud, lõigatud vedru. Vaja lihtsalt kronsteinid teha et asi all ka püsiks :
Pilt

Üldine pilt siis talvisest seadest :
Pilt

Naaber garaasist kingiti selline asi mulle :
Pilt
Pilt

Kombi sai ka kapotiall väikse värskenduse, vaja oleks veel korraliku õhu voolikut mis summuti peale läheb, praegune käib veel, aga üpris räbal teine sellegi poolest :
Pilt

Vabandust natuke suurte piltide eest.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L

Postitus Postitas moskiito »

täitsa tibens tobens. Too salvo ohukolmnurk on hea uunikum :D ainult et kui ÜV tegial sitt päev on, siis võib nokkima hakkata.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
Lauri-L
Postitusi: 362
Liitunud: 07 Jaan 2013 19:13
Telefon: 53707925
Asukoht: Rakvere

Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L

Postitus Postitas Lauri-L »

See on autos ainult ilu pärast, kasutamiseks on bemmist ülejäänud ohukolmnurk :)
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
crazygamer
Postitusi: 2
Liitunud: 20 Sept 2013 20:10

Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L

Postitus Postitas crazygamer »

Miks aku kärriga kinni on ? Minu teada olid need krutitavad aku kronsteinid ka Kombitsatel.
Kasutaja avatar
Lauri-L
Postitusi: 362
Liitunud: 07 Jaan 2013 19:13
Telefon: 53707925
Asukoht: Rakvere

Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L

Postitus Postitas Lauri-L »

Algusest peale sellega kinni olnud, eelmise omaniku looming. Toimib hästi igatahes, eks üks kord jõuab ka selle välja vahetamiseni, loodan et homme ÜV onud nokkima ei hakka selle pärast.

Kallasin ka täna jahutus vedeliku sisse, läks roheline, hinna vahe tosooliga oli 40 senti 5L kanistri kohta, miks ka mitte, las vana masin naudib :D
Bensu kallasin ka sisse, karpat vahetades sain ainult korra käivitada ja otsas ta oligi, pole veel sellist minekut mosses tunda saanud, poole gaasiga ehk siis ühe lõõri peal nagu mosse ikka, aga põhja lüües hakkab kohe edasi astuma niiet vähe pole. ME HAPPY :D :D
Nädala vahetusel saab ehk siduri ka korda ja uuel nädalal mossega kulgemas.
Reedel saan ka pantermosse käest ostetud rehvid kätte, vaja kohe velgedele panna ja niikui lume maha viskab topin alla, seega nädala vahetuse kaugusel talveks valmis olevast mossest :auto
Sobilikud lisa vedrud tõin ka täna ära, tegemist VW passati taga vedrudega, täpselt parajad, uued taga amordid sain ka, vene aegsed tutikad, hetkel all ühe asja tundja sõnul tehase originaalid, eks nad ole kehvad ka juba.
Tegus nv on tulekul :)
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Kasutaja avatar
Lauri-L
Postitusi: 362
Liitunud: 07 Jaan 2013 19:13
Telefon: 53707925
Asukoht: Rakvere

Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L

Postitus Postitas Lauri-L »

Teine post väikse vahega, aga mis seal ikka, ennem unustasin kirjutada.
Nimelt täna avastasin et mul pooled ukse tihendid puudu :D Peaks ju olema ka ukse küljes tihend, mul igatahes pole :kill
Kui kellegil pakkuda siis olen huvitatud.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Suletud