1. leht 26-st

IŽ 21251 Kombi 1982 - Lauri-L

Postitatud: 20 Jaan 2013 17:13
Postitas Lauri-L
Tervist.
Räägiks ka natuke oma autost mille eile sain endale.
Tegemist siis kasutaja randoA endise kombiga, dokumentide järgi on tegu 82. aasta masinaga.
Põhja alla vaadates on tegemist põllumajandusliku varjandiga, ehk siis poolraamid eest taha välja, nii ma olen vähemalt aru saanud siit foorumist erinevaid teemasi lugedes. Kere seisukord on üpris hea, hetkel leidnud 3 kohta mis tahavad keevitust näha, taga istuja jalge all vasakul põhjas üks auk, taga vasakul alumise pagassi põrandas auk, ning kõrvalistuja jalge ees nn tõusu peal väheke ussis.
Eks peab sõbra (kasutaja 401) appi võtma kui keevitamiseks läheb, endal tehnikat pole millega teha, töö juurest laenutamisega ka paras jebla edasi tagasi joosta igapäev, kuid eks vaatab seda asja veel.
Erilise plaane autoga pole, kere korda, uksed ja tiivad paika sättida, arvatavasti ka uus värv selga, kuna praegune on peale värvimist vahatamatta jäetud ning mustus värvi ää rikkunud. Sisu on vaja natuke üle käia siit sealt, soendus süsteem tahab korrastamist saada. Ketastega esi sild läheb ka alla, sammuti sõbra varuosa laos olemas. Ilu kilbid peab ka korda tegema, uued ümmargused kuplid ja välimine alu rõngas kas üle värvida või poleerida, pole veel otsustanud.
Võibolla ka mootori vahetus lääne toodangu vastu. Esialgu vaatab muidugi mis originaalist kätte saab.

Mõned pildid ka mis täna klõpsasin :
Pilt
Pilt
Pilt

Küsiks ka kohe sellist asja et kuidas või mille järgi eristada AZLK ja Iž ?
Teaks täpsemalt millega tegu on, võtme peal nt kirjas AZLK.

Tervitused.
Lauri

Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L

Postitatud: 20 Jaan 2013 17:19
Postitas Urukoer
21251 Kombit valmistas ainult IZ ehk siis tegu IZ 21251 .

Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L

Postitatud: 20 Jaan 2013 17:21
Postitas Lauri-L
Natuke targem jälle, tänud sulle.

Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L

Postitatud: 20 Jaan 2013 23:56
Postitas 401
Tegemist jagub :beer

Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L

Postitatud: 21 Jaan 2013 16:51
Postitas KarlR
Lauri-L kirjutas:...
Põhja alla vaadates on tegemist põllumajandusliku varjandiga, ehk siis poolraamid eest taha välja, nii ma olen vähemalt aru saanud siit foorumist erinevaid teemasi lugedes...
Lauri
Õnnitlused ostu puhul.
Ka minu Kombidel (1979 ja 1980) on mõlemal poolraamid eest taha välja. Siit tekkis mul paar küsimust: kas kõigil Kombidel on poolraamid eest taha välja või mitte? Mis on stabiks varda ja esivedrude jämused põllumajanduslikel mossedel?

Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L

Postitatud: 21 Jaan 2013 17:50
Postitas moskiito
Minule tehti selgeks et need ei ole poolraamid vaid raami ja kere tugevdus. Millal seda paigaldama hakati. Keeruline öelda. Ehk keegi targem oskab öelda.

Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L

Postitatud: 21 Jaan 2013 17:57
Postitas Lauri-L
Tegemist jagub tõesti, kuid midagi võimatut pole.

Tänud ABI, peaks olema ka non-põllumajanduslike varjante, kusagilt teemast hakkas silma, samas esivanem ütles et enamik kombidest olid kolhoosides kasutusel, või siis õigemini enamik kolhooside mossed olid kombid, ei mäleta kumba pidi oli :D

See tugevdus tekitab sellise turvalise tunde et kere ei ole nii ära vajunud kui mõnel tavalisel ehk ta olla võib.
Samas pole eriti läbi ka ussitanud et probleeme oleks kere sirgusega, ette on küll vist miskise kõksu vms saanud kuna alt põll on mõlkis ja kapot ei istu ideaalselt, kuid samas vb lihtsalt tahab sättimist saada.

Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L

Postitatud: 21 Jaan 2013 18:53
Postitas moskiito
Lauri-L kirjutas:Tegemist jagub tõesti, kuid midagi võimatut pole.

Tänud ABI, peaks olema ka non-põllumajanduslike varjante, kusagilt teemast hakkas silma, samas esivanem ütles et enamik kombidest olid kolhoosides kasutusel, või siis õigemini enamik kolhooside mossed olid kombid, ei mäleta kumba pidi oli :D

See tugevdus tekitab sellise turvalise tunde et kere ei ole nii ära vajunud kui mõnel tavalisel ehk ta olla võib.
Samas pole eriti läbi ka ussitanud et probleeme oleks kere sirgusega, ette on küll vist miskise kõksu vms saanud kuna alt põll on mõlkis ja kapot ei istu ideaalselt, kuid samas vb lihtsalt tahab sättimist saada.
Tead, enda kogemusest kombide vallas ütlen et see tugevdus suurt ei aita kui karbid mädad on. Kui 4 rattast maas, siis käivad uksed küll ilusti lahti ja pole probleeme aga nii kui natukenegi kuskilt nurgast tõstad keret on kere kohe propelleris ja selleks et ust uuesti kinni saada (kui on vaja vahepeal lahti teha) pead auto tagasi alla laskma. See kehtib kõigi viie ukse puhul.

Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L

Postitatud: 21 Jaan 2013 19:19
Postitas Lauri-L
Karbid on õnneks kõvad ja korras, ühel on küll väike mõlk sees, kuid õnneks ussitama pole hakanud.

Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L

Postitatud: 21 Jaan 2013 23:22
Postitas 401
moskiito kirjutas:
Lauri-L kirjutas:Tegemist jagub tõesti, kuid midagi võimatut pole.

Tänud ABI, peaks olema ka non-põllumajanduslike varjante, kusagilt teemast hakkas silma, samas esivanem ütles et enamik kombidest olid kolhoosides kasutusel, või siis õigemini enamik kolhooside mossed olid kombid, ei mäleta kumba pidi oli :D

See tugevdus tekitab sellise turvalise tunde et kere ei ole nii ära vajunud kui mõnel tavalisel ehk ta olla võib.
Samas pole eriti läbi ka ussitanud et probleeme oleks kere sirgusega, ette on küll vist miskise kõksu vms saanud kuna alt põll on mõlkis ja kapot ei istu ideaalselt, kuid samas vb lihtsalt tahab sättimist saada.
Tead, enda kogemusest kombide vallas ütlen et see tugevdus suurt ei aita kui karbid mädad on. Kui 4 rattast maas, siis käivad uksed küll ilusti lahti ja pole probleeme aga nii kui natukenegi kuskilt nurgast tõstad keret on kere kohe propelleris ja selleks et ust uuesti kinni saada (kui on vaja vahepeal lahti teha) pead auto tagasi alla laskma. See kehtib kõigi viie ukse puhul.

Minu mosse on niii jäik et mäest üles sõites(auto pole ka 100% komplektis) käib 1 rata 5cm maast lahti 8)
Ja onu tegi ka enda mosse kere nii tugevaks et sellelgi ratas kerge mäest üles sõites(pean silmas kodust garage mäge)