Eesti Moskvich Klubi
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/

Moskvich 400 Hot Rod, fokser
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/viewtopic.php?f=6&t=3615
4. leht 20-st

Autor:  fokser [ 02 Mai 2014 10:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Moskvich 400 Hot Rod, fokser

Antud autot saab jälgida edaspidi vaid selles foorumis. Enne aga otsin mõne koha kuhu pilte laadida.
Hetkel pole kahjuks aega sellega tegeleda.

Autor:  moskiito [ 02 Mai 2014 14:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Moskvich 400 Hot Rod, fokser

mina soovitan seda kohta. hea kasutajasõbralik sait: http://photobucket.com/

Autor:  fokser [ 06 Mai 2014 11:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Moskvich 400 Hot Rod, fokser

Tänud moskiito, päris väärt koht piltide laadimiseks!

Mossest:
Auto on nüüd sadulseppade juurest tagasi jõudnud. Kokku viibis auto seal 7 kuud. Muidugi palju sellest ajast ootas Mosse puuduolevaid salongi paneele, mis kõik valmisid eraldi käsitööna. Hetkel päris valmis veel kõik pole... mõningad väikesed reguleerimised, juhtmestiku ühendamine, kõlarite paigaldus (pakiruumis) ja kruvide asendamine on veel ees. Samuti tuleb kodust sussid võtta, sest välisjalanõudega sinna sisse ei saa :D
Aga mõned värsked pildid!

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Autor:  SanderV [ 06 Mai 2014 12:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Moskvich 400 Hot Rod, fokser

maitse asi aga ie oleks sebinud ka salongi tooni turvavööd, aga kui saladus pole siis mis suurusjärgus selline lõbu maksma läheb?

Autor:  fokser [ 06 Mai 2014 12:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Moskvich 400 Hot Rod, fokser

Mulle kuidagi meeldib, et nad ikka mustad on... maitse asi tõesti. Lisaks on ju ka mõningad teised mustad detailid. Aga, ega need turvavööd seal kivist ole, et vahetada ei saa... kui mustad ära tüütavad, panen heledad ;)

Rahasummadest ei räägi!

Autor:  SanderV [ 06 Mai 2014 12:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Moskvich 400 Hot Rod, fokser

samas must nagu toob midagi sinna salongi, muidu oleks jube monotoonne

Autor:  fokser [ 20 Juun 2014 07:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Moskvich 400 Hot Rod, fokser

Mossest:
Kuna on tulnud küsimusi auto ehituse kohta ja teisest foorumist seda lugeda enam ei saa, siis panen siia mõningad andmed ja numbrid taas kirja. Korduma kippuvad küsimused on:

-Ehitusele kulunud aeg ja rahasumma! Auto ehitus algas 2006 aasta oktoobris ja kogu selle aja jooksul on kogunenud veidi üle 5200 töötundi. Summadest aga niipalju, et kuna ei taha Mossele avalikult hinnasilti külge panna, siis need andmed on rangelt salastatud... :)

-Tehnilised andmed! Mosse on ehitatud BMW 320i E36 kerele. Põhi ja kõik sinna juurde kuuluv on bemari originaal, midagi muutnud ja ümberehitanud pole. Sellega seoses on jäänud originaalseks sillad, mootor, käigukast, pidurid, kütuse- ja roolisüsteem ning kõik nende kinnitused. Mosse välisplekk (vastavalt vajadusele modifitseeritud) läks bemari välispleki asemele (BMW sisemine luustik ja kõik turvatalad jäid alles). Sellega seoses on auto 40 cm pikem, 35 cm laiem ja masina kõrgus maapinnast (kliirents) kõigest 10 cm. Mosse kaaluks on 1510 kg , see on kaalutud koos juhiga (85 kg) ja paak kütust ääreni täis (65 l). Võrdluseks niipalju, et bemari registrimass oli 1755 kg. Lisad, mis hetkel meelde tulid: -ABS pidurid; - roolivõim; - juhi turvapadi; - elektrilised aknad ja katuseluuk; - elektrilised soojendusega istmed; - BC ehk pardaarvuti; - kliimaseade; - alarm ja kesklukk.

-Mis hetkel toimub! Alates mai kuu algusest tegelen paberite korda ajamisega, ehk üritan antud masina arvele saada. Arvele peaks see auto minema kui "üksikkorras valmistatud sõiduk." Mis see täpselt tähendab, saab lugeda: http://www.mnt.ee/index.php?id=10623 Kogu mai kuu on kulunud ARK vahel jooksmisele... täitsin erinevaid avaldusi ja doonor BMW tuli arvelt maha võtta. Nädal tagasi suunati Mosse ekspertiisi, mille olen praeguseks hetkeks juba läbinud. Kõik tuled ja viled kontrolliti põhjalikult üle, kaaluti auto, mõõdeti erinevaid müratasemeid (seest, väljast ja möödasõidul), sõiduki kiirendust, aeglustust pidurdamisel ning tehti hunnik pilte. Ühesõnaga, asjatamist oli päris palju! Edasised sammud on sellised, et koostatakse eksperthinnang ja esitatakse see Maanteeameti komisjonile, mis siis otsustab sõiduki edasise saatuse. Eks närveldamist veel palju... :(

Autor:  fokser [ 30 Juun 2014 10:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Moskvich 400 Hot Rod, fokser

Mossest:
Hetke seisuga on eksperthinnang Maanteeameti tehnoosakonda esitatud. Nüüd ootan nende otsust, et kas saan auto arvele või tuleb midagi ümber teha. Nädalavahetusel tegelesin armatuurlaua valgustustusega, kuna näidikutebloki mõningad pirnid vajasid välja vahetamist. Nüüd siis kõik lambid oma ereduselt ühesugused. Pimedas tehtud pildid ei tahtnud eriti välja tulla, kuna fotokas muudab pardaarvuti ja näidikutebloki ekraanide värvust. Tegelikult on antud ekraanid ikka täpselt samat värvi nagu maki ja kliima ekraan. Punane valgus armatuurlaual tuleb salongivaldustis olevatest LED lampidest. Antud valguse on fotokas jällegi liiga tugevalt pildile võtnud ja jääb tunne, et see pimestab. Tegelikult see valguskuma on väga mõnus ja sõitu kohe kuidagi ei sega. Kes mõne BMW`ga sõitnud, kus antud lambid tehase poolt paigaldatud, see teab millest räägin. Paistab, et on viimane aeg parem fotokas osta! Aga kaks pilti pimedas tehtud vidinate valgustusest!

Pilt

Pilt

Autor:  fokser [ 14 Juul 2014 20:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Moskvich 400 Hot Rod, fokser

Mossest:
Alates eelmise nädala lõpust on Mossele väljastatud tüübikinnitus ja VIN kood, mis algab tähtedega EST... ehk Eestis valmistatud. Ehitusaastaks on 2014. See peaks nüüd olema siis kõige uuem "Moskvich," mis Eesti teedel liikuma hakkab :)
Hetkel auto arvel veel pole, kuna uurisin Maanteeametis edasiste toimingute kohta. Nüüd tuleb Mosse uuesti treilerile laadida ja koos sellega juba kohale veereda. Üritan selle asja lähiajal ära teha.

Autor:  moskiito [ 14 Juul 2014 20:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Moskvich 400 Hot Rod, fokser

tubli! loodetavasti suvepäevadele ka ikka jõuad :D

4. leht 20-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/