IŽ 21251, 1988, IŽ21

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
IŽ21
Postitusi: 43
Liitunud: 04 Juul 2013 00:26

Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21

Postitus Postitas IŽ21 »

Lauri-L kirjutas:Oppa, nüüd siis avastasin et rakvere masin, kui juhtun su garaasist mööda sõtma teine kord siis hüppan ligi, saab natuke juttu puhuda.
Eile sõitsin muidu musta audi 80 avandiga mööda ja silmasin ühe garaasi ees seda, aga ei pannud kokku et see siit pärit masin :D
Ikka võid läbi hüpata, kui ma juhtun seal olema. Sina tegutsesid täna seal üsna ligidal minu garaažile 2715-ga? :beer

Enivei, pole ammu kirjutanud siia midagi, paar asja mis vahepeal ära teinud olen:
1. Eesmised suppordid üle käidud, kolvid liikuma, uued tihendid/tolmukaitsmed sisse.
2. Uued pidurivoolikud, terve ring, ette uued klotsid, DOT 4 õli varasema Neva asemele.
3. Uus mootoriõli + õlifilter
4. Uued süüteküünlad, süüteküünla juhtmed, jagaja kaas, rootor
5. Jahutussüsteem leketevabaks, tarvis veel termostaadi tihend ära vahetada, too oli pea olematu. :D

Mootor ei taha siiamaani ühtlaselt käia, kõiksugu küünlajuhtmete jms asjade vahetus pole asja paremaks teinud. Samas nüüd saab need vähemalt välistada.
Palju karbuss seda asja mõjutada võib kui üldse võib?
Ning sumbuti laseb samuti läbi, ehk kah see mõjutab mootori tööd?
Kasutaja avatar
Lauri-L
Postitusi: 362
Liitunud: 07 Jaan 2013 19:13
Telefon: 53707925
Asukoht: Rakvere

Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21

Postitus Postitas Lauri-L »

Mina jah, hilja jõudsime ja kole kiire oli ka täna, muidu oleks kohe jutule tulnud.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Kasutaja avatar
IŽ21
Postitusi: 43
Liitunud: 04 Juul 2013 00:26

Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21

Postitus Postitas IŽ21 »

Järgmine probleem, nimelt paremale poole rooli põhja keerates viskab tugeva vibra sisse tervesse autosse.. Ideid kust viga otsida?
Viimati muutis IŽ21, 30 Mär 2014 23:03, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21

Postitus Postitas moskiito »

viga on lihtne, roolilatt läheb vastu töötavat mootorit, seda saab likvideerida kui reguleerida parema ratta piirajat, mis takistab "üle keeramist" mis antud juhul just tekkibki. asub ta roolilatti kohal raami küljes. see on üks polt mis on kere külge keeratud ja millel on mutter stopperiks. keerad mutri lahti ja natuke polti välja.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21

Postitus Postitas SanderV »

see ei pruugi olla see et seda vähe keeratud, võib ka see olla et palju keeratud.. endal tuleb ka vibra sisse kui ühele poole välja keerata, aga käändtelg läheb selle poldi vastu, just sp tuleb vibra.. mootori vastu ei käis kuskilt..
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21

Postitus Postitas moskiito »

SanderV kirjutas:see ei pruugi olla see et seda vähe keeratud, võib ka see olla et palju keeratud.. endal tuleb ka vibra sisse kui ühele poole välja keerata, aga käändtelg läheb selle poldi vastu, just sp tuleb vibra.. mootori vastu ei käis kuskilt..
siis on mootori padjad kehvad ja vibra kandub läbi kere süsteemi. Mitte mingisugust müra tekkida ei tohi kui rool lõppuni välja keerata. kui sõiduajal tekkib samasugune vibra, siis järelikult läheb rehv kuskile vastu, reeglina vastu stabikavarrast.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
IŽ21
Postitusi: 43
Liitunud: 04 Juul 2013 00:26

Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21

Postitus Postitas IŽ21 »

moskiito kirjutas:viga on lihtne, roolilatt läheb vastu töötavat mootorit, seda saab likvideerida kui reguleerida parema ratta piirajat, mis takistab "üle keeramist" mis antud juhul just tekkibki. asub ta roolilatti kohal raami küljes. see on üks polt mis on kere külge keeratud ja millel on mutter stopperiks. keerad mutri lahti ja natuke polti välja.
Tänud, selle asjaga korras.

Vahepeal miskid vähe asisemad pildid kah masinast:
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21

Postitus Postitas moskiito »

heh, kui sedasi edasi läheb siis varsti võib ühe pisema kombide kogunemise teha juba :D
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
IŽ21
Postitusi: 43
Liitunud: 04 Juul 2013 00:26

Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21

Postitus Postitas IŽ21 »

moskiito kirjutas:heh, kui sedasi edasi läheb siis varsti võib ühe pisema kombide kogunemise teha juba :D
:D See aasta veel liiklusesse ei torma selle autoga, liiga palju vajab tegemist veel.
Mootorist rääkides, siis millegipärsat oli süüde autol jube varajane. Lambi abil sai süüde märkide järgi paika aetud ja läks paremaks, enam ei lonka nii palju, aga õige ta kah veel pole.
Kuna deforss mootor, siis seda a'la 50km/h neljanda käiguga detonatsiooniklõbinat ei saa tekkida kui 95-ga sõita (peaks tekkima ainult 76-ga)? Tekib küsimus, et kuidas siis sellisel juhul süüte õigsuses veenduda?
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21

Postitus Postitas SanderV »

miks teil üldse vaja seda detoneerima lasta? teate ikka kui kahjulik see mootorile on :D?
Vasta