AZLK 2140 1980 HendrikR

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
HendrikR
Postitusi: 582
Liitunud: 08 Juul 2013 19:22
Telefon: 56643745
Asukoht: Lasnamäe
Kontakt:

Re: AZLK 2140 1980 HendrikR

Postitus Postitas HendrikR »

Pilt
Pilt
Asendusveljed all. Nüüd tuleb koolis rehvid maha saada vanadelt ja saata veljed liivapritsi ja värvimisse :)
Ideaalsed rehvid
Kohati olid tükid väljas...
Igas korralikus peres peab olema vähemalt üks Moskvitš
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich! :auto
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot! :)
Kasutaja avatar
marek
Postitusi: 377
Liitunud: 05 Veebr 2009 12:29
Asukoht: Pärnu/Tartu
Kontakt:

Re: AZLK 2140 1980 HendrikR

Postitus Postitas marek »

HendrikR kirjutas: Asendusveljed all. Nüüd tuleb koolis rehvid maha saada vanadelt ja saata veljed liivapritsi ja värvimisse :)
Ideaalsed rehvid
Kohati olid tükid väljas...
Kui rehvide üks serv nii kulunud (näha et on rehvi serva mööda asfalti "rebinud") siis ei teeks sillastend ka kindlasti paha, võib ka ise veneaegse õpiku järgi ratta külgkallet ja kokkujooksu regullida, aga spetsidel ja õigete tööriistadega kindlasti parem tulemus. Muidu uued rehvid varsti samasugused.
Igaks juhuks kirjutan, et rehvide ainult maha võtmine on vähemalt Pärnu rehvitöökodades 1 kuni 2 euri per ratas mis on kõvasti kiirem ja "odavam"(vähem peavalu) kui ise heebliga vanu kivistunud rehve maha hakata väänama kui aga koolis pink olemas siis muidugi teine teema.
Kasutaja avatar
HendrikR
Postitusi: 582
Liitunud: 08 Juul 2013 19:22
Telefon: 56643745
Asukoht: Lasnamäe
Kontakt:

Re: AZLK 2140 1980 HendrikR

Postitus Postitas HendrikR »

marek kirjutas:
HendrikR kirjutas: Asendusveljed all. Nüüd tuleb koolis rehvid maha saada vanadelt ja saata veljed liivapritsi ja värvimisse :)
Ideaalsed rehvid
Kohati olid tükid väljas...
Kui rehvide üks serv nii kulunud (näha et on rehvi serva mööda asfalti "rebinud") siis ei teeks sillastend ka kindlasti paha, võib ka ise veneaegse õpiku järgi ratta külgkallet ja kokkujooksu regullida, aga spetsidel ja õigete tööriistadega kindlasti parem tulemus. Muidu uued rehvid varsti samasugused.
Igaks juhuks kirjutan, et rehvide ainult maha võtmine on vähemalt Pärnu rehvitöökodades 1 kuni 2 euri per ratas mis on kõvasti kiirem ja "odavam"(vähem peavalu) kui ise heebliga vanu kivistunud rehve maha hakata väänama kui aga koolis pink olemas siis muidugi teine teema.
Rehvipink ja tasakaalustuspink hetkel tasuta(õpilastele) :) Kas on keegi,kelle auto peal saaksin karburaatorit proovida?
Igas korralikus peres peab olema vähemalt üks Moskvitš
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich! :auto
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot! :)
Kasutaja avatar
Seenior
Postitusi: 637
Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Asukoht: Lavassaare

Re: AZLK 2140 1980 HendrikR

Postitus Postitas Seenior »

Karpa teemal võta parem ühendust Partnermossega,uue karpa soetamine pole kuigi hea mõte,sest nende kvaliteet on vägagi küsitav ja üldreeglina vajavad need koheselt (ümber)häälestamist-ehitamist.
Kasutaja avatar
mossejumal
Postitusi: 620
Liitunud: 10 Okt 2009 10:38

Re: AZLK 2140 1980 HendrikR

Postitus Postitas mossejumal »

Linnaisad,kurjaks ei saa kui parklas tuunitakse?
Kasutaja avatar
HendrikR
Postitusi: 582
Liitunud: 08 Juul 2013 19:22
Telefon: 56643745
Asukoht: Lasnamäe
Kontakt:

Re: AZLK 2140 1980 HendrikR

Postitus Postitas HendrikR »

Nii. Auto nüüd koolis. Esmaspäeval saab jätkata töödega :) Oskab keegi jagada nõu,kuidas paigaldada mansette trummelpiduritele?
Pilt
Esimest korda head remonditingimused :)
Pilt
Igas korralikus peres peab olema vähemalt üks Moskvitš
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich! :auto
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot! :)
hard0
Postitusi: 360
Liitunud: 22 Mai 2010 21:29

Re: AZLK 2140 1980 HendrikR

Postitus Postitas hard0 »

Kui on uued mansetid ja on pehmed, siis lähevad lõbusalt omale kohale. Kui on "uued", aga 20 aastat naela otsas olnud, siis lase keevast veest läbi - lähevad pehmemaks. Neid kõvaks tõmmanud mansette on muidu väga ebameeldiv kolvile venitada. Ega seal suurt teadust polegi, õhutada tuleb pärast ainult.
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977
Kasutaja avatar
HendrikR
Postitusi: 582
Liitunud: 08 Juul 2013 19:22
Telefon: 56643745
Asukoht: Lasnamäe
Kontakt:

Re: AZLK 2140 1980 HendrikR

Postitus Postitas HendrikR »

hard0 kirjutas:Kui on uued mansetid ja on pehmed, siis lähevad lõbusalt omale kohale. Kui on "uued", aga 20 aastat naela otsas olnud, siis lase keevast veest läbi - lähevad pehmemaks. Neid kõvaks tõmmanud mansette on muidu väga ebameeldiv kolvile venitada. Ega seal suurt teadust polegi, õhutada tuleb pärast ainult.
Kuidas mansetid reageerivad soojale? Ehk õrnalt soojendada kuumapuhuriga
Igas korralikus peres peab olema vähemalt üks Moskvitš
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich! :auto
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot! :)
Kasutaja avatar
wax
Site Admin
Postitusi: 1715
Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Telefon: 53414666
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Re: AZLK 2140 1980 HendrikR

Postitus Postitas wax »

Ära puhuriga liiga julgeks mine. Määri õliga kokku ja lähevad ka toasoojas lupsti oma kohale. :)
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - Iž 27151 - AZLK 2140 '78 - M402 '57
https://www.facebook.com/WaxGarage
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140 1980 HendrikR

Postitus Postitas partnermosse »

HendrikR kirjutas:
hard0 kirjutas:Kui on uued mansetid ja on pehmed, siis lähevad lõbusalt omale kohale. Kui on "uued", aga 20 aastat naela otsas olnud, siis lase keevast veest läbi - lähevad pehmemaks. Neid kõvaks tõmmanud mansette on muidu väga ebameeldiv kolvile venitada. Ega seal suurt teadust polegi, õhutada tuleb pärast ainult.
Kuidas mansetid reageerivad soojale? Ehk õrnalt soojendada kuumapuhuriga
Mansetid pane enne ligunema pidurivedeliku sisse, siis näed ka seda, kas lagunevad laiali pärast käte vahel,kas paisuvad inetul kombel või jäävad normaalseks ! Likku võid panna kohe kui piduritega tegelema hakkad, kui vanad kakud laiali, kokkupanemiseks on piisavalt ligunenud ja määritud ja .... peaks sujuma ühesõnaga....
Puhuriga teed karuteene, kuivatad veel rohkem ära kui vaja.........
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Vasta