Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 14 Dets 2019 15:34

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 18 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 1984 sass
PostitusPostitatud: 17 Dets 2013 17:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Dets 2009 01:55
Postitusi: 2642
need kes sõidavad rallit viimase piiri peal need sõidavadki vahest välja :D aga ok ma niisama


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 1984 sass
PostitusPostitatud: 28 Jaan 2014 21:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Postitusi: 1128
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Viimasel ajal ilm on võimaldanud, siis oleme jäärada katsetamas käinud. See aasta piigiga (titepiik). Üllatavalt mõnus on, piisavalt libe, aga samas on jälle piisavalt pidamist, et saaks ikka hoo üles ka. Pisut võiks muidugi jõudu rohkem olla, eriti just 4. käiguga, 3. saab veel sõita, aga 4. on jõud üsna otsas.

Pilti ka:
Pilt

Aga see pole see, mille pärast siia kirjutasin. Probleem on ka. Nimelt õlitusega, õigemini, selle puudulikkusega. Pärast paari-kolme kiiremat ringi oli karterituulutusest löönud õli välja ja samamoodi ilmselt õlivarda august - milles probleem on? Karterituulutus on juhitud õlikogumisanumasse, kus õhk pääseb ilusti välja. Õlivarras on kindlalt omal kohal, aga ometi on kogu juhipoolne kapotialune nurk õliga kaetud. Kui rõngad ei peaks, siis oleks ju sinine suits järgi, aga ei ole. Ja muud probleemi hetkel ei oska arvata ka, mis võiks viga olla.

Ideid?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 1984 sass
PostitusPostitatud: 24 Veebr 2014 21:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Apr 2011 23:22
Postitusi: 55
Plokikaane tihend?

_________________
Kes meist ei unistaks autost?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 1984 sass
PostitusPostitatud: 27 Veebr 2014 09:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Postitusi: 1128
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kaanetihend on värske ja värskelt ka järelpingutus tehtud... Selle välistaksin. Ilmselt ikkagi rõngad läbi. Lisaks sellele hakkas bensupump lekkima ja generaator on ka kuskilt pihta saanud. Nii kui akuklemm peale panna, läheb generaatoris midagi lühisesse ja praktiliselt põlema. Hea, et pole terve kapotialune põlema läinud.

Alustanud oleme uue mootori ehitamist... Nagu ikka, siis kõik asjad uued, kergeks, kaalu, survet juurde jne. Eks siis räägib ja näitab pilte, kui on midagi näidata. Praeguseks on nii palju tehtud, et plokk on puhastatud ja kaas on lihvimises...


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 1984 sass
PostitusPostitatud: 29 Sept 2014 20:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Postitusi: 1128
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Pole ammu siia kirjutanud - see masin jääb eksperimentideks-külasprintideks-rajapäevadeks... Ehitame uut rahvaralli masinat. Väike pilt ka poolikust asjast (juttu tuleb ka hiljem, kui asi valmis):

Pilt

Aga teemas oleva kere peal on mootor vahetatud, peale läks ühe doonori pealt alumine ots, plokikaas selle auto originaalmootorilt (üle käidud, 0,7mm maha võetud), Weber karburaator, kontaktivaba, nukkvõll Dr. Tuhalt ja muud väiksemad asjad... Nädalavahetusel olid esimesed hääled, eks näis, mis ja kuidas. Proovib 18. oktoobriks asja valmis saada, et jõuda Vasalemma Ladaklubi rajapäevale. Teha on palju - süüde paika saada, karburaator üle käia, sidur tekitada, pidurid üle käia jne...


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 1984 sass
PostitusPostitatud: 19 Okt 2014 19:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Postitusi: 1128
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Vasalemmas käidud, mootor siiski originaal, mingi vana doonori pealt, kaas samamoodi. Ainus asi, mis ei olnud originaal, oli karburaator. Selleks siis Weber 32/36. Alla said laiendatud veljed koos 185/70 suvekatega, mootorisse läks täissünt 10W-60. Arvatavasti läks nõks liiga palju, alguses suitses ilusasti. Aegade poolest ei midagi hullu, aga oleks võinud ise paremini sõita lihtsalt... Tehnika oli täiesti töötav (va. sidur, mis lõpetas lahutamise).

Paar pilti ka (autor all paremas nurgas, tänud):

Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 1984 sass
PostitusPostitatud: 20 Okt 2014 22:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05 Dets 2012 00:36
Postitusi: 7
Asukoht: Tallinn
Mis sellest õli välja ajamisest saanud on? Oled jaole saanud veale? Mul endal sama probleem,kuskilt lööb õli välja,kogu mootor juhipoolt leemendab õlist.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 1984 sass
PostitusPostitatud: 21 Okt 2014 10:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Postitusi: 1128
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Õli ajas eelmisel mootoril välja, seda ainult karterituulutusest. Viga jäigi külge, teada pole saanud, mis seda põhjustas, enne jõudis karterist õli otsa saada ja mootor kokku joosta... Arvatavasti rõngad läbi.

Uuel (vana, suvalise doonori pealt) mootoril põletab õli, seda ilmselt seepärast, et läks natuke liiga palju sisse. Soovitan kasutada väheke paksemat õli. Aga normaalne see ei ole, et karterituulutusest õli välja peksab - üldiselt viitab kolvigrupi remondile.

Sisevideo kiiremast voorust:



Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 18 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Mossekene ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7