Eesti Moskvich Klubi
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/

AZLK 2140-117 SL 1987' MadisA
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/viewtopic.php?f=6&t=3923
1. leht 4-st

Autor:  MadisA [ 05 Nov 2013 13:51 ]
Teema pealkiri:  AZLK 2140-117 SL 1987' MadisA

Tervitus ka minu poolt! Kuna siiamaani vaatasin kuidas sõbrad mossedega ringi sõidavad, siis nüüd sai ka endale üks toodud :) Masinani jõudsin suhteliselt juhuslikult. Nimelt sai sõbra masina mootor enda töö juurde toodud ja seda märkasid töökaaslased. Sealt juttu edasi arendades selgus, et kellegi tuttaval pidi seisma ja pm on plaan vanarauda viia. Mõtlesin, et viskan igaksjuhuks pilgu peale. Kuna vaatepilt oli liiga hea, et näha seda vanarauda minemas, saigi tehing ära tehtud ja hea hinnaga masin enda garaazi toodud. :) Homme peaks ka registritoimingud korda saama.
Viimane ÜV oli masinal 2006 ja sellest ajast saadik enamuse varju all seisnud. Ls on originaal ~48k, all ka originaal rehvid, mis nüüdseks vajavad vahetust. Läbivat roostet pole veel leidnud, natuke pindmist aga küll. Muidu tunduvad kõik kohad tugevad :)

Kiiret arengut esialgu ei prognoosi kuna talvel temaga liiklema ei hakka, pigem suvel. Niisiis katsun vaikselt teha ja remontida muude asjade kõrvalt. Plaan on tehniline pool kõigepealt kenasti üle käia ja siis lõpuks välimus ka uueks :) kui just vahepeal muid mõtteid ei tule...

Masin ise siis selline:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Põhi muidu kena, silla õlipunni juurest ja käigukast on natuke kahtlaselt ilased...
Pilt
Pilt


Vot nii, kuna ise alles nö. "roheline mossemees", siis igasugused nõuanded ja kommentaarid asjade sujuvamaks kulgemiseks ja asjade tegemise järjekorra suhtes on teretulnud! :)

Autor:  MAZ [ 05 Nov 2013 14:41 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2140-117 SL 1987' MadisA

Tundub täitsa tehtav asi olema, põhi on veel ühes tükis ja roostet minimaalselt. :auto

Autor:  moskiito [ 05 Nov 2013 15:32 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2140-117 SL 1987' MadisA

see et tagasilla juurest natuke ilane on pole probleem, see tavaline. Käigukasti juures tundub et lekkib õli küljekaanest, sealt kus hoovastik asub. Seal olev kummitihend, mis ümber võlli, on ära väsinud. Muidu hea näha et üks korralik mosse kuusakoski käest päästetud.

Autor:  SanderV [ 05 Nov 2013 20:18 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2140-117 SL 1987' MadisA

moskiitole... mind jube huvitab et mis loogika sul selle kohta on, et just SEE otsatihend seal lekib?

Autor:  moskiito [ 05 Nov 2013 20:21 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2140-117 SL 1987' MadisA

SanderV kirjutas:
moskiitole... mind jube huvitab et mis loogika sul selle kohta on, et just SEE otsatihend seal lekib?

sa kas ei viitsi lugeda või loed ainult seda välja mida tahad? ma kirjutasin et "tundub" selle tihendi probleem olevat. saabas ...

Autor:  SanderV [ 05 Nov 2013 20:23 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2140-117 SL 1987' MadisA

tundub et lekib üleüldse...

Autor:  moskiito [ 05 Nov 2013 20:36 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2140-117 SL 1987' MadisA

SanderV kirjutas:
tundub et lekib üleüldse...

siis pead silma arsti juurde minema, käigukast värske tattiga koos ning sina ütled ei lekki midagi :lol

Autor:  SanderV [ 05 Nov 2013 20:37 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2140-117 SL 1987' MadisA

??

Autor:  Jossu [ 05 Nov 2013 22:46 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2140-117 SL 1987' MadisA

normaalne inimene laseb tehnika mootoripesuainega üle, seljärel survekas, siis peale sõitu kohe näha kus tegelik probleem....

Autor:  partnermosse [ 05 Nov 2013 23:28 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2140-117 SL 1987' MadisA

Käigukasti ja sidurikoja vahel olev tihend on tavaliselt papist ja samas olev käigukasti võlli simmerling on niiöelda "titehaigusega" olnud moskvichitel sünnist saati. Eelkõige kipub simmerling lekkima hakkama ka niiöelda äsja vahetatud uue simmeriga ja põhjuseks enamasti see, et käigukasti paigaldamisel ei suudeta käigukasti otse, rahulikult ja paralleelselt sobitada võlli siduriketta nuutidesse, kus käigukasti raskuse all muljutakse diagonaalis simmerlingi siserõngast(see osa mis on võlli ümber) Mina leidsin lahenduseks, et sealt vahelt õli ei lekiks mooduse, kus paigaldan sidurikoja ülemiste kinnitusavadesse niiöelda suunavad poldid(liuad), mille peale riputan käigukasti, et paralleelselt paigaldada. Eelnevalt paigaldan tihendi, mille mõlemad pooled määrin tihendi silikooniga, siis lükkan käigukasti omale kohale ja kinnitan poltidega. Ülemised suunavad poldid võtan välja ja asemele originaalid ja vuala muretu aeg...... Sellist meetodit kasutades olen suutnud simmerlingi juurest õli leket pidurdada. Samas ei tohiks unustada käigukasti kaante tihendeid enne paigaldamist tihendada silikoon tihendiga, sest seal vahel olevad eriti õhukesed tihendid kipuvad ikka järele andma auto kasutuse ajal. :smokin

1. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/