Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 15 Dets 2019 16:32

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 39 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: IŽ 21251 1991 effe
PostitusPostitatud: 25 Veebr 2014 00:32 

Liitunud: 04 Veebr 2009 17:31
Postitusi: 198
Võin sulle meie kastika tagumised vedrupakid maha ärida (kui need külge istuvad), neil peaks rohkem lehti olema... Muidu teine võimalus on otsida mõne väiksema sõiduauto keerdvedru, kann meisterdada ja vahele istutada.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IŽ 21251 1991 effe
PostitusPostitatud: 25 Veebr 2014 01:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17 Mär 2012 17:57
Postitusi: 226
Mul ka vedelevad ühed lisalehtedega vedrupakid. Kas häirib see, et auto istub madalal või on liiga vetruv ja vedel. Kui viimane siis paneks mina pigem korralikud amordid.

Ise just ei tahtnud neid lisalehtedega vedrusid kasutada kuna tõstavad auto liiga kõrgeks tagant. Natukene ära vajunud tagaots näeb just hea välja.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IŽ 21251 1991 effe
PostitusPostitatud: 25 Veebr 2014 19:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29 Mär 2010 12:26
Postitusi: 520
Antud autol peaks pagassis olev väike lisaraskus liigse kõrguse probleemi kaotama :D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IŽ 21251 1991 effe
PostitusPostitatud: 25 Veebr 2014 19:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Apr 2011 23:22
Postitusi: 55
Kõrgus on paras,tahaks nõks jäigemaks saada. Taga on Transit connecti gaasamordid mis on transiti enda küljes ikka väga jäigad tühjalt sõites,koormaga läheb nõks pehmemaks(tühimass 1585kg ilma juhita)tagasillale kanduv raskus on 700kg ja ette 900. Aga mu mosse häda on see,et ta pole kunagi tühi... samas on ta kordades pehmem kui mu connect

_________________
Kes meist ei unistaks autost?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IŽ 21251 1991 effe
PostitusPostitatud: 25 Veebr 2014 20:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Apr 2011 23:22
Postitusi: 55
canyondrift kirjutas:
Võin sulle meie kastika tagumised vedrupakid maha ärida (kui need külge istuvad), neil peaks rohkem lehti olema... Muidu teine võimalus on otsida mõne väiksema sõiduauto keerdvedru, kann meisterdada ja vahele istutada.


Kui viitsid mõõda üle palju on vedru ühest poldiaugust teise poldiauguni(otse). Ma homme lähen hüppan ise ka põhja alla.

Täna käis klassivend ka mosse uue häälestusega kasti kuulamas(mitte, et ta oleks vana kasti kuulnud aga siiski) ja siis ütles, et päris kiirelt peksis kõrvad ära :D Ja kuna me seal olime siis ma rääkisin, et lähipäevil peaks kasti laiali peksma ja uued jupid sisse panema. Ta ütles siis, et aga miks mitte kohe? Ja nii me alustasimegi. Kast põhimõtteliselt nüüd koos jälle. Pealmisele plaadile tuleb kõlariaugud teha, ja külgede nurgad paika lihvida, et vahesid sisse ei jääks. Ühesõnaga homme peaks uus ~33hz häälestusega kirst uuesti pagassi maanduma.

_________________
Kes meist ei unistaks autost?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IŽ 21251 1991 effe
PostitusPostitatud: 25 Veebr 2014 23:51 

Liitunud: 04 Veebr 2009 17:31
Postitusi: 198
Raskendatud on väheke mõõtmine kuna ei viibi kahjuks enam asja juures, oleks eile küsinud, siis oleks saanud üle mõõta.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IŽ 21251 1991 effe
PostitusPostitatud: 25 Veebr 2014 23:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Postitusi: 3760
Asukoht: Läänemaa, Palivere
canyondrift kirjutas:
Raskendatud on väheke mõõtmine kuna ei viibi kahjuks enam asja juures, oleks eile küsinud, siis oleks saanud üle mõõta.


Vist oli 1.2 meetrit. Ei mäleta kas oli tsentrist tsentrini või otsast otsani.

_________________
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 3 x 412(osa IE osa mitte) , 2715

Kokku omanud 69 mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IŽ 21251 1991 effe
PostitusPostitatud: 27 Veebr 2014 19:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Apr 2011 23:22
Postitusi: 55
Krt endal mitu päeva meelest läinud mõõta. Homme hommikul loodan, et on meeles.

Viimastel päevadel pole väga midagi teinud, eile lihvisin kasti ja täna panin liiste kasti sisse mis voolavust veits juurde annavad. Eks nüüd uuel nädalal kui termlab'i saab siis selgub kuidas tulemused on - Kas paremad või läks halvemaks.

_________________
Kes meist ei unistaks autost?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IŽ 21251 1991 effe
PostitusPostitatud: 05 Mär 2014 09:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Apr 2011 23:22
Postitusi: 55
Kas keegi oskab öelda mis mõõdus simmer käib käigukasti tagumisse otsa?

_________________
Kes meist ei unistaks autost?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IŽ 21251 1991 effe
PostitusPostitatud: 06 Mär 2014 00:13 

Liitunud: 22 Mai 2010 21:29
Postitusi: 351
"Sõiduauto moskvitš" raamatu lõpus on vastavad tabelid olemas. Sealt saad varuosakoodi http://www.mosseklubi.ee/leht/images/skeemid/raamat_soiduautodmoskvits1986.pdf Selle järgi vast kõige mõistlikum osta.

_________________
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 39 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7