Eesti Moskvich Klubi
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/

IŽ 21251 1991 effe
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/viewtopic.php?f=6&t=4038
3. leht 4-st

Autor:  canyondrift [ 25 Veebr 2014 00:32 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 21251 1991 effe

Võin sulle meie kastika tagumised vedrupakid maha ärida (kui need külge istuvad), neil peaks rohkem lehti olema... Muidu teine võimalus on otsida mõne väiksema sõiduauto keerdvedru, kann meisterdada ja vahele istutada.

Autor:  Peeter [ 25 Veebr 2014 01:59 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 21251 1991 effe

Mul ka vedelevad ühed lisalehtedega vedrupakid. Kas häirib see, et auto istub madalal või on liiga vetruv ja vedel. Kui viimane siis paneks mina pigem korralikud amordid.

Ise just ei tahtnud neid lisalehtedega vedrusid kasutada kuna tõstavad auto liiga kõrgeks tagant. Natukene ära vajunud tagaots näeb just hea välja.

Autor:  Martpoiss [ 25 Veebr 2014 19:47 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 21251 1991 effe

Antud autol peaks pagassis olev väike lisaraskus liigse kõrguse probleemi kaotama :D

Autor:  effe [ 25 Veebr 2014 19:48 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 21251 1991 effe

Kõrgus on paras,tahaks nõks jäigemaks saada. Taga on Transit connecti gaasamordid mis on transiti enda küljes ikka väga jäigad tühjalt sõites,koormaga läheb nõks pehmemaks(tühimass 1585kg ilma juhita)tagasillale kanduv raskus on 700kg ja ette 900. Aga mu mosse häda on see,et ta pole kunagi tühi... samas on ta kordades pehmem kui mu connect

Autor:  effe [ 25 Veebr 2014 20:02 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 21251 1991 effe

canyondrift kirjutas:
Võin sulle meie kastika tagumised vedrupakid maha ärida (kui need külge istuvad), neil peaks rohkem lehti olema... Muidu teine võimalus on otsida mõne väiksema sõiduauto keerdvedru, kann meisterdada ja vahele istutada.


Kui viitsid mõõda üle palju on vedru ühest poldiaugust teise poldiauguni(otse). Ma homme lähen hüppan ise ka põhja alla.

Täna käis klassivend ka mosse uue häälestusega kasti kuulamas(mitte, et ta oleks vana kasti kuulnud aga siiski) ja siis ütles, et päris kiirelt peksis kõrvad ära :D Ja kuna me seal olime siis ma rääkisin, et lähipäevil peaks kasti laiali peksma ja uued jupid sisse panema. Ta ütles siis, et aga miks mitte kohe? Ja nii me alustasimegi. Kast põhimõtteliselt nüüd koos jälle. Pealmisele plaadile tuleb kõlariaugud teha, ja külgede nurgad paika lihvida, et vahesid sisse ei jääks. Ühesõnaga homme peaks uus ~33hz häälestusega kirst uuesti pagassi maanduma.

Autor:  canyondrift [ 25 Veebr 2014 23:51 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 21251 1991 effe

Raskendatud on väheke mõõtmine kuna ei viibi kahjuks enam asja juures, oleks eile küsinud, siis oleks saanud üle mõõta.

Autor:  stern100 [ 25 Veebr 2014 23:54 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 21251 1991 effe

canyondrift kirjutas:
Raskendatud on väheke mõõtmine kuna ei viibi kahjuks enam asja juures, oleks eile küsinud, siis oleks saanud üle mõõta.


Vist oli 1.2 meetrit. Ei mäleta kas oli tsentrist tsentrini või otsast otsani.

Autor:  effe [ 27 Veebr 2014 19:15 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 21251 1991 effe

Krt endal mitu päeva meelest läinud mõõta. Homme hommikul loodan, et on meeles.

Viimastel päevadel pole väga midagi teinud, eile lihvisin kasti ja täna panin liiste kasti sisse mis voolavust veits juurde annavad. Eks nüüd uuel nädalal kui termlab'i saab siis selgub kuidas tulemused on - Kas paremad või läks halvemaks.

Autor:  effe [ 05 Mär 2014 09:41 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 21251 1991 effe

Kas keegi oskab öelda mis mõõdus simmer käib käigukasti tagumisse otsa?

Autor:  hard0 [ 06 Mär 2014 00:13 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 21251 1991 effe

"Sõiduauto moskvitš" raamatu lõpus on vastavad tabelid olemas. Sealt saad varuosakoodi http://www.mosseklubi.ee/leht/images/skeemid/raamat_soiduautodmoskvits1986.pdf Selle järgi vast kõige mõistlikum osta.

3. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/