Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 11 Dets 2019 23:36

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: IZ 412IE 1984 Totuteele
PostitusPostitatud: 23 Mär 2014 23:49 

Liitunud: 29 Mai 2011 23:16
Postitusi: 14
Paar aastat tagasi jõuludeks kingiti mulle siis mu isa vana mosse. Enne seda oli ta juba aastaid seisnud, oli ainult talverõõmudeks, kuid oli plaan temast ikka tänavaloom teha. Sai tehtud ülevaatus ja kindlustus ning igapäevasõidus kasutatud, aga millestki oli puudus.
Ehk siin nähtud ka mu teemat, kus ma uurisin pritse kohta. Seda siis eesmärgiga, et antud isendile pritse peale panna. Mõeldud-tehtud! Pritsena sai siis valitud C20NE täispritse. Ei hakanud eraldi juppe ostma, vaid ostsin terve mootori doonoriks. Ilu polnud oluline esmalt, vaid see, et tööle saada. Asi sai tööle, ning mosse kohta liigub ta nüüd väga väga palju paremini kui varem. Ei ole mingit tooreklappi ega mingit venimist, kui ikka vajutad, siis ikka läheb ka!
Pilt
Pilt
Doonorid
Pilt
Pilt
Kokkulappamine
Pilt
Pilt
Pilt
Videod sellest, kuidas asi toimib, tulevad tulevikus.

Edasi läheb keretöödeks. Kuna see "hall", mis tal passis kirjas on, ei ole just kõige ilusam, siis läheb see mosseroosets mustaks. Auto arengust hakkan ka edaspidi teid kursis hoidma.
Päikest,
Teele!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412IE 1984 Totuteele
PostitusPostitatud: 24 Mär 2014 00:38 

Liitunud: 29 Mai 2011 23:16
Postitusi: 14
Peaproov


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412IE 1984 Totuteele
PostitusPostitatud: 24 Mär 2014 01:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Dets 2009 01:55
Postitusi: 2642
kus kandist olete? tahaks seda väga head minekut oma tagaotsaga ka tunda kui võimalik


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412IE 1984 Totuteele
PostitusPostitatud: 24 Mär 2014 07:40 

Liitunud: 29 Mai 2011 23:16
Postitusi: 14
Järvamaal.

PS! Videol üks silinder ei töödanud ja imes lisaõhku peale. Aga need vead on likvideeritud.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412IE 1984 Totuteele
PostitusPostitatud: 24 Mär 2014 10:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29 Mär 2010 12:26
Postitusi: 520
Kuidas kütusesegu paika on seadistatud? Või keerab lamda järgi ise paika?
Kuidas ülevaatusel käid :D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412IE 1984 Totuteele
PostitusPostitatud: 24 Mär 2014 21:37 

Liitunud: 29 Mai 2011 23:16
Postitusi: 14
Kütusesegu sätib paika ECU. Ülevaatusele sõidan :D.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412IE 1984 Totuteele
PostitusPostitatud: 24 Mär 2014 21:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29 Mär 2010 12:26
Postitusi: 520
Lamda järgi keerab kütuse paika ja see teda ei häiri et kütust 0,5 liitrit väiksemasse mootorisse pritsib? Või on ECUt ümber häälestatud?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412IE 1984 Totuteele
PostitusPostitatud: 24 Mär 2014 22:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Jaan 2010 13:41
Postitusi: 18
Asukoht: Rapla maakond
Aju arvestab väntvõlli asendit, gaasipedaali asendit, sisseimetava õhu kogust ja temperatuuri ning mootori jahutusvedeliku temperatuuri. Lamda on ebaoluline ja vajalik katalüsaatori efektiivseks tööks. Vanemal NE'l (nagu vist ka teemaalgatajal) pole nukkvõlli asendi andurit ja pihustid on ühendatud paralleelselt (lihtsalt infoks). Aga seda küll, et ilmselt käib sul mokits natuke rikkalt, kütusekaardid on siiski tehtud 2.0 mootori jaoks ;)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412IE 1984 Totuteele
PostitusPostitatud: 26 Mär 2014 10:27 

Liitunud: 13 Okt 2013 09:11
Postitusi: 106
Asukoht: Saku-Tallinn
kapotialune on hea mõte ja hea on kuulda, et asi toimib.

piltidelt vaatab vastu mosu enda jagaja (ja samas oopli süütepool). NE-mootoritel oli Motronic (1.5) pritse, mis ka süütega tegeleb. Kas jagaja ülaosa ümbertegemine tundus liiga tüütu ja kas tõesti võtab pritse ise nn katkist süüteosa täiesti rahulikult?

ega masinal lairiba lambda küljes käinud ole? Ses mõttes, et kuidas asi tegelikult töötab? :)
...ja/või mis näite TÜV heitgaasitestides (mida poleks ju paha fikseerida rohkemates punktides, kui vaid tavapärased kaks ;) ) näitab?

edit:
SanderV kirjutas:
kus kandist olete? tahaks seda väga head minekut oma tagaotsaga ka tunda kui võimalik


taguotsa jaoks ei ole IMHO otsest mõtet pritset peale pookida. Kui just sisselaskesse ülerõhku tekitada ei plaani. Paremat dünaamikat võib küll sobiva pritse (häälestuse) korral saada, aga max võimsused määrab siiski eelkõige täiteaste. Ning täiteaste määrab mootori ülaosa "raud".


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412IE 1984 Totuteele
PostitusPostitatud: 26 Mär 2014 21:30 

Liitunud: 29 Mai 2011 23:16
Postitusi: 14
Mosse jagaja sai seest tühjaks tehtud ja jäigalt kinni keevitatud, kuna mosse originaaljagajaga ei tahtnud asi õigesti käia. Peale seda töötab mootor ilusti ja mootorijuhtsüsteem vigasid ei näita.
Kuna asjaga on saanud nii vähe tegeleda pole jõudnud mootori näitajaid kontrollida (heitgaase, mida lambda näitab jne).
Kogu selle asja eesmärk ei ole võimsus vaid mootori ühtlasem ja ökonoomsem töö. Mingeid turbotamise mõtteid pole.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 22 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7