IZ 412IE 1984 Totuteele

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
13piisab
Postitusi: 91
Liitunud: 13 Okt 2013 09:11
Telefon: 5226961
Asukoht: Saku-Laagri-Tallinn

Re: IZ 412IE 1984 Totuteele

Postitus Postitas 13piisab »

Totuteele kirjutas:Kogu selle asja eesmärk ei ole võimsus vaid mootori ühtlasem ja ökonoomsem töö. Mingeid turbotamise mõtteid pole.
mõistlik eesmärk. Ma kaalun kah, kas loobuda tõrkuvast algupärasest segu- ja süütesüsteemist. Üks komplektne Motronic 2.5 süsteem on olemas ning sellega kulgeb mul ka kaks sõidukit. Hea, kui asjad on masinate vahel võimalikult sarnased... C20XE pritse puhul pelgan muidugi natuke seda, et "mapid" ei ulatu piisavalt nn alla. 50..55kW kehvasti hingava kaanega 1,5 on natuke teine riistvara, kui 110..115kW hea hingamisega 2.0...
Kollane 21406. Liigub harva - tahab hulka rohkem tähelepanu, kui muud sõidukid :)
Kasutaja avatar
ToM
Postitusi: 15
Liitunud: 16 Jaan 2010 13:41
Asukoht: Rapla maakond

Re: IZ 412IE 1984 Totuteele

Postitus Postitas ToM »

13piisab kirjutas: NE-mootoritel oli Motronic (1.5) pritse, mis ka süütega tegeleb. Kas jagaja ülaosa ümbertegemine tundus liiga tüütu ja kas tõesti võtab pritse ise nn katkist süüteosa täiesti rahulikult?
NE'l oli nii Motronic 4.1 (vanemad), kui Motronic 1.5 (lõpupoole). Mis selle nn katkise süüteosa all silmas pead? Kui jagaja on jäigaks tehtud, võiks ju mosse oma kõlvata küll. Probleem tekkis originaal jagajaga sellest, et siis töötas mosse originaal tsentrifugaal regulaator, mis keeras lisaks aju poolt antud eelsüütenurgale tuimalt omaltpoolt juurde. :lol
Totuteele
Postitusi: 13
Liitunud: 29 Mai 2011 23:16

Re: IZ 412IE 1984 Totuteele

Postitus Postitas Totuteele »

Uuendaks siis vahepeal teemat. Alustuseks sai siis ostetud varuosa auto, mis üllatus,üllatus, osutus kere poolest paremaks kui minu enda oma (v.a. esipõll, esistange ja parem esitiib). Auto oli seisnud viimased peaaegu 10 aastat väljas, kuid kerel ei olnud vaat et üldse roostet. Paar päeva tagasi kakkusin kõik sisu välja, et näeks mis seisus põhi on, mitte ühtegi läbivat roosteauku ei olnud 8) . Edasised plaanid ongi niipidi, et hakkab hoopis "varuosa" autot taastama, põhjalikult. Kere korralikult korda teha. Siiski tehnika ja sillad tulevad praeguse mosse alt. Pilt varuosa autost siis.
http://i.imgur.com/xKVd553.jpg
Küljel ei ole tal rooste, vaid õrn samblakiht.
Järgmiseks sai siis halli mossega tegelema hakatud. Esmalt sai ta siis madalaks lastud, tean, et see paljudele ei meeldi, aga vähemalt on ilus, minu jaoks. Kere sellel mossel tegema ei hakka, sest see on ikkagi suht läbi. Põhjas on juba augud sees. Sõidab nii kaua kui sõidab või kuni punase mosse valmis saab.
http://i.imgur.com/TgdbtT7.jpg
Teiseks sai siis velgesid "tuunida". Sai võtta mosse vanad veljed ning kahest üks lai valmis nikerdatud. Kui valmis sai, läks must värv selga ja autole alla.
http://i.imgur.com/SJdkpbE.jpg
Vasta