4. leht 6-st

Re: AZLK 2140 1987 Velgf

Postitatud: 01 Apr 2014 20:34
Postitas Velgf
sass kirjutas:1z tooted on üsna laialt levinud. Eks neid tootjaid ole teisigi, aga lõhna järgi peaks aru saama üsna hästi (väga spetsiifiline). Kui oled äkki tulemas 13. kevadekuulutamise sõidule, siis võid näha-katsuda. Mul nagunii vedeleb ta pagassis. Selline näeb purk välja, sakslaste toode, maksab mingi 5€ ja kestab kaua, jätab hea kaitsva kihi ka:

Pilt

Aga Coca toimibki lühiajaliselt, samamoodi nagu äädikas jm happed. Pärast asi hakkab oluliselt kiiremini roostetama... :D
Kevade kuulutamisele on plaan küll tulla, pole kordagi käinud üritustel ja inimesi ära ka ei tunne.
Seega kui musta mosset näed, siis astud äkki ligi ;)

Seda 1Z toodet lähen uurin autopoest, kui just on seda seal...

Re: AZLK 2140 1987 Velgf

Postitatud: 03 Apr 2014 20:16
Postitas Velgf
Täna sai veits autot putitada, silma järgi sai panna silla sirgemaks, puhastasin karpa ära, kuna küttesegu oli liiga suur, ning kui gaasi anda, oli lebra üleval.. kuid nüüd kõik timmis.
Õhufilter oli samuti tahmane, sellegi sai vahetatud.
Sai veel käsipiduritrossi peale keeratud, ning summutile sai paigaldatud klamber.Ennist käis summut vastu rauda,mis tekitas kolinat,kuid likvideerisime ära, nüüd kõik timmis !
Mootor töötab puhtamalt, enam ei taha välja surra (Y)

Ainsaks vigadeks on nüüd veljed ja rehvid, all hetkel 3tk suverehve , 1 m+s talveks mõleldud, kuna 1 suverehvi lohv katki,kuid see m+s rehv on mõnest kohast ära kulunud( pole mustrit ) seega ratas käib imelikult,ning kisub parema poole.

Kui maale jõuan,otsin mõne muu m+s rehvi .

Sai siis ka kabariitpirnid vahetatud õigete pirnide vastu, ennist oli pandud samad pirnid,mis lähevad piduritule alla.
Samuti vahetasin eest suunatule kõrval olev kabariitpirini ära, see ka ei töötanud.

Re: AZLK 2140 1987 Velgf

Postitatud: 03 Apr 2014 20:19
Postitas stern100
Kas tagumist toonkile proovid ka paremini panna? Juba eemalt oli "natuke" praaki näha, kuid muidu kena ;)

Re: AZLK 2140 1987 Velgf

Postitatud: 03 Apr 2014 20:29
Postitas Velgf
stern100 kirjutas:Kas tagumist toonkile proovid ka paremini panna? Juba eemalt oli "natuke" praaki näha, kuid muidu kena ;)

Ahh selle tagumise toonkilega ... läks jah vähe perse , sama aeg kui kahekesi panime ei tahtnud mullid välja minna siis läksime närvi ja nii edasi... :D

Eks ikka proovin uuesti panna, aga ajutiselt proovin mosse korda saada...
Sillad regullida,Spidokatross hakkab kah läbi minema, käigukasti puksid vaja korda teha ja muud sellist.

Kus kohas te trehvasite autot ? ;)

Aga kui maale satun, minuteada on mul tagakaardin olemas , proovin seda paigaldada, siis ehk võtab ära.

Re: AZLK 2140 1987 Velgf

Postitatud: 03 Apr 2014 20:31
Postitas stern100
Vihjeks teema: mossed eestimaal.

Re: AZLK 2140 1987 Velgf

Postitatud: 03 Apr 2014 20:35
Postitas Velgf
stern100 kirjutas:Vihjeks teema: mossed eestimaal.
Ai kurja, olid Mersuga ? :D Kui jah, ma just samaaeg rääkisin telefoniga .

Re: AZLK 2140 1987 Velgf

Postitatud: 03 Apr 2014 20:53
Postitas Velgf
Üksik pilt ka põhjast.
Pilt

Siis kui karpat sai timmitud, tuli mulle midagi uut ette, keegi kellel rohkem kogemusi oskab öelda ?

Pilt

Re: AZLK 2140 1987 Velgf

Postitatud: 03 Apr 2014 20:58
Postitas SanderV
mis point sellel vedrul on kässari küljes, tõmbab kässarit peale :D ? see peaks ikka kasti tala külge minema, ja sealt jubinast reguleerid tühikäigu pöördeid pmts

Re: AZLK 2140 1987 Velgf

Postitatud: 03 Apr 2014 21:00
Postitas stern100
Ja mis huvitavat raamidega tehtud on? Poltidega põhja külge latid pandud?

Re: AZLK 2140 1987 Velgf

Postitatud: 03 Apr 2014 21:05
Postitas Velgf
Kahjuks ei oska öelda , mis seal põhjal tehtud on.
Eelmise omaniku poolt teostatud, kuid sobib.
Esisilda regullides olid ka kõik kohad määritud,et kinni ei roostetaks.
Respect vanamehikesele, kellel põhimõtteliselt sain.