AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss

Postitus Postitas moskiito »

MAZ kirjutas:Välja põletamine pole kõige targem idee. Mul on raamat,kus on sisse pressimise rakise joonis täitsa olemas. Kui vaja võin pildi teha.
tean et pole õige tee aga kui pole teist lahendust siis ...
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

moskiito kirjutas:
tanello2 kirjutas:mul on veel parem küsimus: kuidas neid välja saab sealt ?(nii ülemisi kui alumisi)
on kaks varjanti, kas välja pressimine või põletamine.
Lisaks veel ühe variandi- välja löömine.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1664
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss

Postitus Postitas Edel »

Ülemised õõtsad saab koplektsena kätte ja siis kruustangide vms vahel saab pärast edasi nikerdada. Alumistel õõtsadel tulevad puksid kohapeal vahetada. Oli vist nii (ma enam hästi mäleta ka, viimasel paaril aastal Mosse alla harva näha saanud :D ).
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss

Postitus Postitas partnermosse »

Mosseraamatud ikka head asjad, mis said tellitud isegi kui nad vene keeles on ;) Pildid aitavad kui muud keelt ei mõista :D
Pilt
Pilt
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss

Postitus Postitas MAZ »

Ma teeksin ettepaneku,et Partnermosse postitatud pildid võiks kleepsuna olla kusagil remondi teemas :) see on väärt info.
Paistab,et Mosse õõtshoova pukside vahetus käib üsna samamoodi nagu 60-70date Pontiac,Chervolet,Oldsmobile autodel.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
hard0
Postitusi: 360
Liitunud: 22 Mai 2010 21:29

Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss

Postitus Postitas hard0 »

Mul on kuskil see raamat PDF-ina, saan õhtul siia kuskile üles panna.
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss

Postitus Postitas MAZ »

See oleks veel parem ;) siis saab iga üks lehitseda ja välja printida vajalikud peatükkid.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
Martpoiss
Postitusi: 475
Liitunud: 29 Mär 2010 12:26

Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss

Postitus Postitas Martpoiss »

Nii, paar kuud läks aega aga esisild sai ära remonditud :D Mingi aeg suvel sai täiesti villand nende õõtsapuksidega jamamisest ja siis paar kuud seisis auto niisama. Nüüd paar nädalat tagasi võtsin kätte ja tegin lõpuni. Leidsin ka kodust veneaegse sõiduautode remondi raamatu kus joonised vajaminevatest rakistest sees aga treida ei viitsinud ja keevitasin kokku rakise et ülemisele õõtsale saaks pressi vahel puksi ära pressida. Kuna telg peab pressides korraga sees olema siis on vist võimatu niisama kruustangide vahel seda pressida, siis keevtasin kahele jalale toetuva vinkli, sellele lõikasin keskele ava, mille ümber keevitasin paari sentimeetri kõrguse torujupi, mille ümber jääb õõts toetuma puksi pesaga. Keeruline jutt ja ilmselt keegi aru ei saanud aga pressimise ajal jäi pilt tegemata, kui kellelgi huvi võin pildi teha. Enne pressimist keerasin puksi voolikuklambriga veidi koomale. Esimeste kordadega muidugi ei õnnestunud ja siis tulid suvised tegevused vahele ja nii ta paariks kuuks seisma jäigi :lol

Huvitav oli see et ühel pool oli külgkalde reguleerimise "seibe" ülemise õõtsa kinnituse vahel ainult üks, teisel pool viis ? Pärast kokku panekut kallet ei mõõtnud aga lühikesel prooviringil igatahes auto kiskus tugevalt, võibolla oli siis neid plaate laotud sinna paindes õõtsa poolt viltuse ratta paika ajamiseks. Nüüd peabki veel silla reguleerimise ette võtma või kui asja ei saa siis vist mõnda pinki külastama.

Veel vahetasin ära mootoripadjad kuna mõlemal olid metallplaadid kummipadja küljest täiesti lahti. Eile tõin sisu maalt ära mis keevitamise ajast sinna jäi. Kui sild paika saab ja sisu sisse võib vist lõpuks ülevaatust proovima minna. Enne rahvale auto näitamist peab veel kõvasti värviparandusi ka tegema.

Selle pärast mind siis see aasta ühelgi üritusel näha ei olnud, palun vabandust ja üritan järgmine aasta tagasi teha :) (loodetavasti ikka Kuldse Mossega)
Kasutaja avatar
tanello2
Postitusi: 415
Liitunud: 07 Okt 2012 01:40
Telefon: 56882279
Asukoht: Raplamaa
Kontakt:

Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss

Postitus Postitas tanello2 »

Martpoiss kirjutas:Nii, paar kuud läks aega aga esisild sai ära remonditud :D Mingi aeg suvel sai täiesti villand nende õõtsapuksidega jamamisest ja siis paar kuud seisis auto niisama. Nüüd paar nädalat tagasi võtsin kätte ja tegin lõpuni. Leidsin ka kodust veneaegse sõiduautode remondi raamatu kus joonised vajaminevatest rakistest sees aga treida ei viitsinud ja keevitasin kokku rakise et ülemisele õõtsale saaks pressi vahel puksi ära pressida. Kuna telg peab pressides korraga sees olema siis on vist võimatu niisama kruustangide vahel seda pressida, siis keevtasin kahele jalale toetuva vinkli, sellele lõikasin keskele ava, mille ümber keevitasin paari sentimeetri kõrguse torujupi, mille ümber jääb õõts toetuma puksi pesaga. Keeruline jutt ja ilmselt keegi aru ei saanud aga pressimise ajal jäi pilt tegemata, kui kellelgi huvi võin pildi teha. Enne pressimist keerasin puksi voolikuklambriga veidi koomale. Esimeste kordadega muidugi ei õnnestunud ja siis tulid suvised tegevused vahele ja nii ta paariks kuuks seisma jäigi :lol

Huvitav oli see et ühel pool oli külgkalde reguleerimise "seibe" ülemise õõtsa kinnituse vahel ainult üks, teisel pool viis ? Pärast kokku panekut kallet ei mõõtnud aga lühikesel prooviringil igatahes auto kiskus tugevalt, võibolla oli siis neid plaate laotud sinna paindes õõtsa poolt viltuse ratta paika ajamiseks. Nüüd peabki veel silla reguleerimise ette võtma või kui asja ei saa siis vist mõnda pinki külastama.

Veel vahetasin ära mootoripadjad kuna mõlemal olid metallplaadid kummipadja küljest täiesti lahti. Eile tõin sisu maalt ära mis keevitamise ajast sinna jäi. Kui sild paika saab ja sisu sisse võib vist lõpuks ülevaatust proovima minna. Enne rahvale auto näitamist peab veel kõvasti värviparandusi ka tegema.

Selle pärast mind siis see aasta ühelgi üritusel näha ei olnud, palun vabandust ja üritan järgmine aasta tagasi teha :) (loodetavasti ikka Kuldse Mossega)
mulle võid julgelt pilti jagada, mul uued asjad ootavad kokkupanemist, kusjuures mul oli ka ühel pool ainult 1 leht vahel ja teisel pool vist mingi 6-7 tk, aga see olivana sild, mis oli päris tüma juba.
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
Kasutaja avatar
Martpoiss
Postitusi: 475
Liitunud: 29 Mär 2010 12:26

Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss

Postitus Postitas Martpoiss »

Istmed said sisse tagasi niiet areneb jälle vaikselt :D Eks otsin rakise vanarauahunnikust üles kui valges garaazi satun järgmine kord Tanello :)
Vasta