Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 07 Dets 2019 17:48

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 118 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 18 Juun 2015 16:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Postitusi: 3268
Asukoht: virtsu
MAZ kirjutas:
Välja põletamine pole kõige targem idee. Mul on raamat,kus on sisse pressimise rakise joonis täitsa olemas. Kui vaja võin pildi teha.

tean et pole õige tee aga kui pole teist lahendust siis ...

_________________
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 18 Juun 2015 19:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Postitusi: 1453
Asukoht: Viljandimaa
moskiito kirjutas:
tanello2 kirjutas:
mul on veel parem küsimus: kuidas neid välja saab sealt ?(nii ülemisi kui alumisi)

on kaks varjanti, kas välja pressimine või põletamine.

Lisaks veel ühe variandi- välja löömine.

_________________
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 18 Juun 2015 20:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Postitusi: 1712
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Ülemised õõtsad saab koplektsena kätte ja siis kruustangide vms vahel saab pärast edasi nikerdada. Alumistel õõtsadel tulevad puksid kohapeal vahetada. Oli vist nii (ma enam hästi mäleta ka, viimasel paaril aastal Mosse alla harva näha saanud :D ).

_________________
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 18 Juun 2015 23:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2031
Asukoht: Tallinn
Mosseraamatud ikka head asjad, mis said tellitud isegi kui nad vene keeles on ;) Pildid aitavad kui muud keelt ei mõista :D
Pilt
Pilt

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 19 Juun 2015 09:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Postitusi: 1892
Asukoht: Tartumaa
Ma teeksin ettepaneku,et Partnermosse postitatud pildid võiks kleepsuna olla kusagil remondi teemas :) see on väärt info.
Paistab,et Mosse õõtshoova pukside vahetus käib üsna samamoodi nagu 60-70date Pontiac,Chervolet,Oldsmobile autodel.

_________________
ex AZLK 2140 1986,ex IZ 2715 1985. Praegust MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 19 Juun 2015 14:37 

Liitunud: 22 Mai 2010 21:29
Postitusi: 351
Mul on kuskil see raamat PDF-ina, saan õhtul siia kuskile üles panna.

_________________
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 19 Juun 2015 20:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Postitusi: 1892
Asukoht: Tartumaa
See oleks veel parem ;) siis saab iga üks lehitseda ja välja printida vajalikud peatükkid.

_________________
ex AZLK 2140 1986,ex IZ 2715 1985. Praegust MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 08 Okt 2015 21:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29 Mär 2010 12:26
Postitusi: 520
Nii, paar kuud läks aega aga esisild sai ära remonditud :D Mingi aeg suvel sai täiesti villand nende õõtsapuksidega jamamisest ja siis paar kuud seisis auto niisama. Nüüd paar nädalat tagasi võtsin kätte ja tegin lõpuni. Leidsin ka kodust veneaegse sõiduautode remondi raamatu kus joonised vajaminevatest rakistest sees aga treida ei viitsinud ja keevitasin kokku rakise et ülemisele õõtsale saaks pressi vahel puksi ära pressida. Kuna telg peab pressides korraga sees olema siis on vist võimatu niisama kruustangide vahel seda pressida, siis keevtasin kahele jalale toetuva vinkli, sellele lõikasin keskele ava, mille ümber keevitasin paari sentimeetri kõrguse torujupi, mille ümber jääb õõts toetuma puksi pesaga. Keeruline jutt ja ilmselt keegi aru ei saanud aga pressimise ajal jäi pilt tegemata, kui kellelgi huvi võin pildi teha. Enne pressimist keerasin puksi voolikuklambriga veidi koomale. Esimeste kordadega muidugi ei õnnestunud ja siis tulid suvised tegevused vahele ja nii ta paariks kuuks seisma jäigi :lol

Huvitav oli see et ühel pool oli külgkalde reguleerimise "seibe" ülemise õõtsa kinnituse vahel ainult üks, teisel pool viis ? Pärast kokku panekut kallet ei mõõtnud aga lühikesel prooviringil igatahes auto kiskus tugevalt, võibolla oli siis neid plaate laotud sinna paindes õõtsa poolt viltuse ratta paika ajamiseks. Nüüd peabki veel silla reguleerimise ette võtma või kui asja ei saa siis vist mõnda pinki külastama.

Veel vahetasin ära mootoripadjad kuna mõlemal olid metallplaadid kummipadja küljest täiesti lahti. Eile tõin sisu maalt ära mis keevitamise ajast sinna jäi. Kui sild paika saab ja sisu sisse võib vist lõpuks ülevaatust proovima minna. Enne rahvale auto näitamist peab veel kõvasti värviparandusi ka tegema.

Selle pärast mind siis see aasta ühelgi üritusel näha ei olnud, palun vabandust ja üritan järgmine aasta tagasi teha :) (loodetavasti ikka Kuldse Mossega)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 13 Okt 2015 00:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Okt 2012 01:40
Postitusi: 522
Asukoht: Raplamaa
Martpoiss kirjutas:
Nii, paar kuud läks aega aga esisild sai ära remonditud :D Mingi aeg suvel sai täiesti villand nende õõtsapuksidega jamamisest ja siis paar kuud seisis auto niisama. Nüüd paar nädalat tagasi võtsin kätte ja tegin lõpuni. Leidsin ka kodust veneaegse sõiduautode remondi raamatu kus joonised vajaminevatest rakistest sees aga treida ei viitsinud ja keevitasin kokku rakise et ülemisele õõtsale saaks pressi vahel puksi ära pressida. Kuna telg peab pressides korraga sees olema siis on vist võimatu niisama kruustangide vahel seda pressida, siis keevtasin kahele jalale toetuva vinkli, sellele lõikasin keskele ava, mille ümber keevitasin paari sentimeetri kõrguse torujupi, mille ümber jääb õõts toetuma puksi pesaga. Keeruline jutt ja ilmselt keegi aru ei saanud aga pressimise ajal jäi pilt tegemata, kui kellelgi huvi võin pildi teha. Enne pressimist keerasin puksi voolikuklambriga veidi koomale. Esimeste kordadega muidugi ei õnnestunud ja siis tulid suvised tegevused vahele ja nii ta paariks kuuks seisma jäigi :lol

Huvitav oli see et ühel pool oli külgkalde reguleerimise "seibe" ülemise õõtsa kinnituse vahel ainult üks, teisel pool viis ? Pärast kokku panekut kallet ei mõõtnud aga lühikesel prooviringil igatahes auto kiskus tugevalt, võibolla oli siis neid plaate laotud sinna paindes õõtsa poolt viltuse ratta paika ajamiseks. Nüüd peabki veel silla reguleerimise ette võtma või kui asja ei saa siis vist mõnda pinki külastama.

Veel vahetasin ära mootoripadjad kuna mõlemal olid metallplaadid kummipadja küljest täiesti lahti. Eile tõin sisu maalt ära mis keevitamise ajast sinna jäi. Kui sild paika saab ja sisu sisse võib vist lõpuks ülevaatust proovima minna. Enne rahvale auto näitamist peab veel kõvasti värviparandusi ka tegema.

Selle pärast mind siis see aasta ühelgi üritusel näha ei olnud, palun vabandust ja üritan järgmine aasta tagasi teha :) (loodetavasti ikka Kuldse Mossega)


mulle võid julgelt pilti jagada, mul uued asjad ootavad kokkupanemist, kusjuures mul oli ka ühel pool ainult 1 leht vahel ja teisel pool vist mingi 6-7 tk, aga see olivana sild, mis oli päris tüma juba.

_________________
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 19 Okt 2015 22:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29 Mär 2010 12:26
Postitusi: 520
Istmed said sisse tagasi niiet areneb jälle vaikselt :D Eks otsin rakise vanarauahunnikust üles kui valges garaazi satun järgmine kord Tanello :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 118 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7