2. leht 36-st

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 11 Juul 2014 13:36
Postitas SanderV
kas need pildid mis sul photobucketis on on mingi teise mosse omad või su enda?

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 11 Juul 2014 14:47
Postitas Lepik
Kõik enda omad.

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 15 Juul 2014 00:11
Postitas Lepik
kahjuks esimese aasta fotosid auto ehitusest ei ole,arvuti hävis.Aga lühidalt,kõik roostetanud plekid said vahetatud,uued karbid,50% uus põhi,2140-nelt poolraam.Tiivad olid liialt mädad taastamiseks,seega tahvel plekki ja sai uued väänatud.Kogu tehnika 2140-lt.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Pilt

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 15 Juul 2014 02:16
Postitas Lepik
Radikas sai 13-cm kitsamaks tehtud,muidu ei mahtunud ninasse ära.Roolivardast nuutidega osa on asendatud ford-eskorti r-varda kardaan-liigenditega, rool jäänuks liialt vasakule aknasse.Tagaamortide kinnituseks panin nelikant torust tugevdustala.Muideks,olen märganud,et amorte on pandud palja pleki külge.Kas nad läbi põhja ei tule paari nädala pärast.
Pilt

Pilt

Pilt

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 15 Juul 2014 05:53
Postitas fokser
Suurepärane töö... silm lausa puhkab, kui sellist tööd vaadata.

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 15 Juul 2014 17:48
Postitas Lepik
Tänan.Poole töö peal võib ju silm peal puhata aga lõpptulemus PEAB SILMAD SÄRAMA LÖÖMA!Muidu on asi ebaõnnestunud ja kogu kaif jääb saamata.Sinu auto peal lööb silmad ju särama küll.

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 15 Juul 2014 20:38
Postitas Lepik
Mainisin vist,et tiivad said päris uued tehtud,seega muutsin veidi ka tiibade kuju rattakoopas veidi sügavamaks.
Pilt

Pilt

Pilt

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 15 Juul 2014 21:00
Postitas Lepik
Pilt

Pilt

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 16 Juul 2014 00:14
Postitas Edel
Kõva ümberehitus, aga seevastu Mosse uuemate mudelite juppidega, mitte mingi lääne päritolu.

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 16 Juul 2014 00:37
Postitas Lepik
Tütre telefonis leidus üks foto auto esiosa ehitusest.2140-alt sai võetud esisild,poolraamid,osa esimesest seinast koos käigukasti tunneli ja põhjaga.Nii sõidutasin kogu selle kupatuse ühes tükis m-401 alla.Kõige raskem oli kogu see kompott nii kokku panna,et pärast nina,2-kapotti ja tiivad kokku ka sobiks.Selles osas 1cm eksimist on juba liiga palju.Eksisin minagi,aga mis sitasti,see uuesti ja niikaua kuni asi klapib.
Pilt

Pilt