AZLK 2140 1979 wolfe

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140 1979 wolfe

Postitus Postitas MAZ »

hannes24 kirjutas:mu pärast võib 11 ka olla kui vaja saab läbi ikka ;)
Oot oot :evil kui nii siis ma tahaks ka teada kus sellise näiduga läbi saab ;) probleem on vana GAZ 53Aga, probleem hetigaasidega (ajab tagant sinist vingu) võtab päevas 2 liitrit õli ja karteri tihend õli ei pea kõik tatine :lol :lol No kui see ka läbi saaks oleks elu lill :smokin
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
wolfe
Postitusi: 160
Liitunud: 04 Veebr 2009 22:15
Asukoht: Viimsi

Re: AZLK 2140 1979 wolfe

Postitus Postitas wolfe »

Lugesin eile et hulk mossemehi on ajanud oma masinad välja ja teinud kevad käivitust :)
Ajasin enda masina ka päikese valguse kätte ,pesin tolmu kihi maha . Käivitamisel mingeid probleeme polnud nii kui võtit andsin läks käima :beer sai tehtud ka üks väike sõit :D Talvega oli tosool ära kadunud ... eks kuskil oli mingi lõdvik veitsa lõdvalt kinni keeratud .
Järgmine nädalavahetus on plaanis mosule teha väike hooldus. Peaks kontrollima õlitasemeid ja kõlblikust , mootoril sissesõidu ajal teostavad solmede ja kinnituste järelpingutused ja reguleerimised .
Moskvich - puhas remondirõõm :D
Kasutaja avatar
wolfe
Postitusi: 160
Liitunud: 04 Veebr 2009 22:15
Asukoht: Viimsi

Re: AZLK 2140 1979 wolfe

Postitus Postitas wolfe »

Hakkasin ka vaikselt kere- ja värvitöid tegema. Kuna garaazis on villis(uazik) , mis ootab oma järjekorda, pidin ajutise varjualuse tegema . Prussidest sai karkass püsti löödud ja present katuseks ja seinteks kaks akent ka et valgus siissepaistaks :) Katuse all on ikka tunduvalt parem tegutseda kui lageda taeva all.

Talvel sai paarkorda mossega sõidetud kuna sierral läks sidurkatki. Nüüd kevadel autot uurides oli roosteuss ikka jõudsalt tööd teinud , esipoll ja kapoti all oli tekkinud üsna palju sellist pindmist roostet. Mõtlesin et võtan asja põhjalikult ette.
Eemaldasin kapoti,esitiivad ja esipõlle . Sealt ilmus välja just liitekohtades olev pindmine tugev rooste , viimane aeg tegema hakata ennem kui rooste sügavamale poeb.

Esitiibade allt on kõik korralik va see koht kuhu põll kinnitub , sealoli sool oma tööteinud
Pilt

Esimese osa otsustasin täitsa haljaks lasta kuna vaatasin et rooste täppe palju ja kohati koorus värv juba
Pilt

Enne kui relakaga asja kallale asusin katsin mootori kinni ,see tolm head tee ja pärast sant puhastada ka.
Tööd veel jagub aga hakkab vaikselt ilmet võtma :D

Kas keegi oskab soovitada kust Talinnast autovärvi ja krunti oleks mõteks osta ja mis fimra oma . :help
Moskvich - puhas remondirõõm :D
jartmok
Postitusi: 316
Liitunud: 15 Dets 2009 14:38

Re: AZLK 2140 1979 wolfe

Postitus Postitas jartmok »

wolfe kirjutas: Kas keegi oskab soovitada kust Talinnast autovärvi ja krunti oleks mõteks osta ja mis fimra oma . :help
Väga hea, kaaskodanikke ka keretöödel. Värvi osas ütleks niipalju.
Räägin oma kogemustest. Olen kasutanud odavaid (mida rahvas otsib) pinnaka (värve) jne. Viimane kord külastasin sellist kohta OÜ Värvifoorum - Kadaka pst. 165A, 11625 Tallinn, Tel.: (+372) 6 711 611, Fax: (+372) 6 711 612, info@varvifoorum.ee ja soetatud sai DUpont pinnakas. Valitud sai koos automaarliga aga uskuge mind, Dupointi värv oli värvimisel nagu öö ja päev nende globode jne värvide suhtes. EI hakanud jooksma, läige sai kergesti saavutatud.
Enda huvide katsetuseks läbisimegi testi, värvisime samal päeval nii odava (globo) kui ka Dupont värviga. Ja tahes tahtmata läks oav jooksama ning peavalu jagus.
Tee omad järeldused, jõudu!
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140 1979 wolfe

Postitus Postitas partnermosse »

jartmok kirjutas:
wolfe kirjutas: Kas keegi oskab soovitada kust Talinnast autovärvi ja krunti oleks mõteks osta ja mis fimra oma . :help
Väga hea, kaaskodanikke ka keretöödel. Värvi osas ütleks niipalju.
Räägin oma kogemustest. Olen kasutanud odavaid (mida rahvas otsib) pinnaka (värve) jne. Viimane kord külastasin sellist kohta OÜ Värvifoorum - Kadaka pst. 165A, 11625 Tallinn, Tel.: (+372) 6 711 611, Fax: (+372) 6 711 612, info@varvifoorum.ee ja soetatud sai DUpont pinnakas. Valitud sai koos automaarliga aga uskuge mind, Dupointi värv oli värvimisel nagu öö ja päev nende globode jne värvide suhtes. EI hakanud jooksma, läige sai kergesti saavutatud.
Enda huvide katsetuseks läbisimegi testi, värvisime samal päeval nii odava (globo) kui ka Dupont värviga. Ja tahes tahtmata läks oav jooksama ning peavalu jagus.
Tee omad järeldused, jõudu!
Isegi värvinud "Värvifoorumist" ostetud värviga DUPONT ja ütlen, et on super !Nii nagu Jartmok kirjutas -läige on filigraanne !
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1979 wolfe

Postitus Postitas SanderV »

eks voolama hakkamine oleneb ikka rohkem sellest kelle läes püstol on :uhoh ise olen värvinud ainult odavate värvidega nagu globo omad ja pole jooksma hakanud.Loomulikult oleneb värvist ka midagi aga Küsimus ikka pigem jah laskmises. Läikest ei oska midagi öelda.
jartmok
Postitusi: 316
Liitunud: 15 Dets 2009 14:38

Re: AZLK 2140 1979 wolfe

Postitus Postitas jartmok »

SanderV kirjutas:eks voolama hakkamine oleneb ikka rohkem sellest kelle läes püstol on :uhoh ise olen värvinud ainult odavate värvidega nagu globo omad ja pole jooksma hakanud.Loomulikult oleneb värvist ka midagi aga Küsimus ikka pigem jah laskmises. Läikest ei oska midagi öelda.
Jooksma hakkamist mõjutab ennekõige värvi omadus sulada kokku aluspinnaga, samas ka oskus aga oma kogemuste juures jäävad mõlemad jooksuteta. Kuule sander, sa proovi selle oma odavaga ilus pind saada ja ja nt selle Dupont värviga ja sa hakkad oma sõnu sööma.
Tubli kui sa suudad värvida ilusti ja jooksuvabalt odava värviga aga olen kindel, et pind on apelsin.
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140 1979 wolfe

Postitus Postitas partnermosse »

Kõige mõtekam on vist alustada värvimistööde alustamise ja õppimisega sellise värviga nagu on seda SADOLIN.Ilmselt on kõik meie kiidetud meistrid igalpool esinduste servistes ja muudes värvlates alustanud just sellise margiga ja ilmselt ka veel enne seda miskit vene autovärvidega mille nimesid ma enam ise ei mäleta ja läinud aina paremate värvainete poole, kes tänapäeval kiruvad kõike seda millega omalajal alustati. Aeg läheb edasi ---on selle kogu sõnumi sisu tegelikult ! :)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 2140 1979 wolfe

Postitus Postitas moskiito »

sadoliniga saab ka ilusti värvitud kuid selle suurim miinus on pleekimine. Ma värvisin enda kombi üleni sadoliniga aastat 5 tagasi ning praeguseks on värv nii matt kui matt. Pleekib liiga kiiresti päikese käes ära paraku.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
via
Postitusi: 113
Liitunud: 24 Apr 2009 16:00

Re: AZLK 2140 1979 wolfe

Postitus Postitas via »

Sadolini erosiooni ehk siis matistumise vastu aitab kõvendi lisamine..
Veel parem, värvijärgne 2k lakiga katmine. Endal sellise tehnoloogiaga 2 talve järel nagu uus...
Tasa sõuad, kaugele jõuad.
Vasta