61. leht 67-st

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 17 Dets 2017 20:57
Postitas hard0
TALUPOEG TALUJA kirjutas: Millega tegu ja kas on usaldusväärne ühendus? :)
Sellise kaabliühendusklamrid on. Nii palju kui ma olen nendega kokku puutnud, siis väga kindla ühendusega tegemist pole. Väntsutab üpris lihtsasti juhtmed lahti, kui mõne rahutuma koha peale paigaldada. Pigem eelistan kruviklemmi või võimalusel ikkagi jootmist.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 19 Dets 2017 22:34
Postitas TALUPOEG TALUJA
Õhtust!

Leidsin vist isegi mingi sarnase asja üles.

https://avsk.ee/est/tooted/juhtmeotsiku ... 56263.html

T.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 19 Jaan 2018 07:55
Postitas TALUPOEG TALUJA
Soojad ja sellised vesised ilmad nagu need olid vahepeal pikalt,ummistasid ära minu Perkinsi rõhutasandi toru. Tulin sõidust ja vaatan,et taga porikoopas mustad täpid. Teen kapote lahti ja näen,et õlivarda august on õli välja tuiskand ja mootori külje kõik ära tatistanud. Seda jama on ikka korra aastas teinud. Ei taba kunagi õiget aega ära ka, Eks tuleb leppida sellega,ei hakka siin survepesu ka tegema külmal ajal. Kaltsuga niipalju puhtaks kui saab ja nii jääbki.
Rõhutasandi toruks on mul pandud kummivoolik. Originaalis oli mingine torujupp. Võibolla aitaks selle kummeeritud plastmasstoru asendamine metalltoruga. Hetkel see originaaltoru kadunud asjade nimekirjas.... nagu ka eelmine kord,kui autot ehitasin. Kui kunagi üles leian,teen proovi.
Muud põnevat pole juhtunud.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 23 Jaan 2018 21:37
Postitas TALUPOEG TALUJA
Täna lasin oma Mosset Mustla linnavahel vedada. :D
Koju sõites mõtlesin poest läbi minna ja just poe nukapeal jäi seisma. Arvasin jälle,et mingi koht kust õhku saab.... Üks tubli mees vedas auto uuesti käima ja uhasin kenasti kodu poole. Kuskil 500 m. enne kodu jäi jälle seisma. No kutsusin venna appi ja tirisime uuesti käima. Kuulsin jälle seda lõõtsutamist.... Koduõues jätsin kohe seisma mootori. Tõmbasin vooliku lahti enne toru ja puhusin. Kahises. Sain kohe aru,et paak oleks nagu tühi. Seier aga näitab täitsa poolt paaki. Võtsin paagi küljest anduri maha ja piilusin sisse- põhja peal mingi kirme oli. Paak tühi. :D
No harutasin anduri lahti. Suurt viga nagu polnud,varda otsas oli südamik õite lahti ja sellepärast vassiski+ ka juhtme klemm oli ilma tinutamata kellegi poolt kokku pressitud. Päris korda aga ei saanud,sest nullasendis näitab seier 1/4 . Ju siis on midagi kuskilt veel ära väsinud. Paagi massi kontrollisin ka juhtmega. See ei aidanud. Plaan on armatuur veidi eemale krudida ja lihtsalt painutada seier nulli tühja paagiga. Mis seal muud ikka teha. No kõik ühendused ka veel üle vaadata.
Lihtne veake,arvad et paak veel pooltäis aga..... ja nagu sõber laulab: "Per,per,per,per perses! :lol

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 24 Jaan 2018 16:36
Postitas MAZ
Ma olen pikemat aega tahtnud küsida, kas sa oled uurinud,mis selle Perkinsi 4.108 pumba sisu välja näeb?

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 24 Jaan 2018 17:46
Postitas TALUPOEG TALUJA
No ei ole seal keerulist midagi. Seda mehaanilise regulaatoriga varianti ei ole vaja olnud lõpuni lahti harutada. Labad vahetasin ära ja küttekogust olen reguleerinud. Seal vaja ka mõni abinõu teha,muidu keerab puru ühe lupstüki kus sees liiguvad labad. Plaan oli üks siin ära pilbastada aga lihtsalt pole viitsimist olnud. Otsesest vajadust pole. Komplektsena säilivad paremini. Plaan oli vahepeal seisvatele pumpadele õli sisse pritsida aga ei viitsi külmaga mässata. Kui tuju tuleb,teen ära. Pisikese stendi jaoks ei ole saanud ühtegi head mootorit,seega ka selle aretamine viibib.Võibolla topin lihtsalt treipinki ajutiselt. Vaja mensuure,neid pole ka keegi pakkunud. Ilmselt kuskil kaubandusvõrgus saada aga ei ole ette sattunud ja pole nagu väga taga ajanud ka. Eks kunagi ikka leiab. Oleks hea millegagi pumpa ringi ajada ja katsetada.

T.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 29 Jaan 2018 21:47
Postitas TALUPOEG TALUJA
Õhtust!

Paar päeva tagasi tundsin jälle tosooli lõhna salongis. Tõmbasin radika välja ja avastasin ühe augu. See sai kinni tinutatud,vees radikas üle kontrollitud suruõhuga ja kohe tagasi külge. Eila õhta sama lugu..... Täna hommikul võtsin radika maha ja tinutasin kõik äärmise toru jakukohad üle. Ju ajaga on see plönninud niipalju,et tinutused lahti minemas.

Pilt

Pilt

Pilt

Veel avastasin,et järsku on minu radikal ka ääreplekid olnud mis kellegi poolt eemaldatud. Siit küsimus targematele,et kas keegi on neid plekke näinud kolmerealisel radikal? Sõber Stern arvas,et neid olla nii ja naa nähtud. Läksin kindla peale välja ja panin autole kaherealise radika. Eks näis kuidas vahe ka on külmaga.

Vahepeal sain aega otsida oma varudest soendusradikaid.... tuli välja,et riiul koosneb põhiliselt katkistest isenditest. :D Osadel olid väljavõtte kohad teistmoodi,ei sobinud. Mul oli riiulis ka tutikas aga seda ei leidnudki üles,korralikult ära peidetud.... kolmerealist ei leidnudki. Järelikult pole. See on vana asi,et kuhjal on tipp peal aga ühtegi korralikku pole. :lol

Jõudsin mõni päev tagasi valmis treida õlianduri vahetüki. Siiani oli küljes veidi ümber tehtud andur aga häda selles,et see seen on nii vastu mootoriplokki,et ei anna korralikult keeratagi. Tänu vahetükile asi parem. Vindilõikajate ja pulkade ülesotsimise peale läks põhiaeg. Harva läheb vaja aga hea on,et kogutud.

Pilt

Kui kellegil on pakkuda kolmerealisele radikale neid ääreplekke siis olen huvitatud.
T.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 31 Jaan 2018 22:59
Postitas TALUPOEG TALUJA
No nii. Lõpuks leidsin üles ka selle väikese vea mille pärast alles hiljuti teepeale jäin. Andur armatuuris oli korras aga vasakul armatuuri all oli mingi pistik mille klemmid olid oksüdeerunud. Vedasin ajutise juhtme armatuuri alla tagant paagi juurest ja asi saigi selgeks. Eraldi panin kere külge uue paagianduri mille õlga oli hea liigutada ja vaadata palju näitab. Sõber õpetas,et tee nii. Sai kenasti puhtaks kaabitud klemmi otsad ja ära õlitatud. Nüüd peaks kestma kuni ülejärgmise vihmahooajani...

T.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 28 Veebr 2018 21:59
Postitas TALUPOEG TALUJA
Õhtust!

Vahepeal on õues nii külmad ilmad,et ei ole tahtnud auto peale vaadatagi. Kuna siin tõbine siis olen kasutanud vahepeal ühte teist istmesoendusega autut. :lol
Sai siin tellitud Põllumehe Kaubamajast mõned kulinad:

Pilt

Samuti mõned vähelevinumad mutrivõtmed.

Eks sealt oleks veel üht-teist osta aga vaja käia korra kohapeal asju takseerimas. Veel olen sõpradelt kuulnud,et kui lähed kohapeale siis on hinnad kõrgemad kui arvuti teel tellides. Seega tasub maru tähelpanelik olla.... :D

T.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 01 Mär 2018 22:19
Postitas MAZ
Mis need vähe levinud mutrivõtmed on?

Minu kogemuste baasil vähelevinud võti,mille peaks soetama kuigi, see ei ole Mossede kontekstis on,toll leht silmused. Siis 11 ja 7 sisekuuskant, torks ning ka 7 ja 9 leht silmus on teinekord vajalikud. Kõige kummalisem võti,mille olen pidanud ostma on 17 sisekuuskant,mis on VAG gruppi Autode käimakasti õlipunni võti.