Eesti Moskvich Klubi
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/

AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.108
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/viewtopic.php?f=6&t=4665
66. leht 67-st

Autor:  stern100 [ 14 Mär 2019 09:12 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Velgedega ei koti sind keegi, kui pole "isevalmistatud". Mul ju helerohelisel all 14x8" mangelsid, ülevaatusel kiideti vaid ilusaid velgesi takka ja kurdeti et suts madal on selle kanalirenni jaoks :D

Autor:  Seenior [ 16 Mär 2019 11:06 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

stern100 kirjutas:
Velgedega ei koti sind keegi, kui pole "isevalmistatud". Mul ju helerohelisel all 14x8" mangelsid, ülevaatusel kiideti vaid ilusaid velgesi takka ja kurdeti et suts madal on selle kanalirenni jaoks :D

Velgedega ei koti aga rehvide pärast võib mõni agaram mundrimees su erakorralisele ülevaatusele saata,sest passi järgi peavad 165R13 mõõduga rehvid olema.

Autor:  stern100 [ 16 Mär 2019 13:49 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Seenior kirjutas:
stern100 kirjutas:
Velgedega ei koti sind keegi, kui pole "isevalmistatud". Mul ju helerohelisel all 14x8" mangelsid, ülevaatusel kiideti vaid ilusaid velgesi takka ja kurdeti et suts madal on selle kanalirenni jaoks :D

Velgedega ei koti aga rehvide pärast võib mõni agaram mundrimees su erakorralisele ülevaatusele saata,sest passi järgi peavad 165R13 mõõduga rehvid olema.


Juhul kui sul on passis rehvimõõt! Minu autodes ainsana kastikal on see märgitud, teistel ei ole. Ja pole keegi kuskil veel kobisenud, mingu mukile oma 165-80 rehvidega :D Niigi peab kastikaga maksma ülevaatusel rohkem, praamipilet kallim jne...

Autor:  TALUPOEG TALUJA [ 16 Mär 2019 14:01 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Passis rehvimõõtu pole. Iseasi kui hakatakse nõudma,et valmistajatehasest on tulnud 13 tolliste veljedega ja selliste rehvidega. Ja polegi nendest uutest seadustest kasu...

Autor:  wax [ 16 Mär 2019 14:26 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Passis ei peagi olema. Mnt.ee-sse sisse logides näete oma auto rehvimõõte. Ka üv vennad vaatavad sealt, mitte passist. Stern pole ilmselt viimase poole aasta jooksul üv-l käinud. Sügisest saadik saad kordusülevaatuse isegi selle eest kui sul lubatud 185/65 asemel 185/60 all on.

Autor:  stern100 [ 16 Mär 2019 17:01 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Kusjuures olen käind küll. Ees oli 165/80 tava veljega, taga oli 175/70 laia veljega. Korduva sain mittetoimiva signaali pärast. Tegin selle korda ja valmis :) Aga muidugi kui nad seda pärima hakkavad teinekord, no mida pe..... Tahaks näha et kõik tuuningvennad oma suured rattad ära vahetavad.

Autor:  Edel [ 16 Mär 2019 22:58 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Usun, et Vene autol originaal velje korral vaevalt nad rehvimõõtu nüüd näpuga järge ajama hakkavad. Eelmine aasta septembris käisin VAZ 2102-ga ülevaatusel, ei vaadanud keegi neid rehve ligemalt. Eks tänavu saab näha, mis ütlevad, kui Mossele 155/80 ette panen...

Autor:  TALUPOEG TALUJA [ 16 Mär 2019 23:43 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Edel kirjutas:
Usun, et Vene autol originaal velje korral vaevalt nad rehvimõõtu nüüd näpuga järge ajama hakkavad. Eelmine aasta septembris käisin VAZ 2102-ga ülevaatusel, ei vaadanud keegi neid rehve ligemalt. Eks tänavu saab näha, mis ütlevad, kui Mossele 155/80 ette panen...

Mida rohkem aega edasi läheb, seda vähem nendest vanadest asjadest teatakse.... :D

Autor:  TALUPOEG TALUJA [ 20 Mär 2019 21:46 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Õhtust!

Eila sain siis uuesti tule torusse. Üleeila pingutasin plokikaant ja jätsin asja ööseks pooleli. Järgmine hommiku proovisin veel üle pingutada. Oli täitsa tore mõte. Tihend oli järgi andnud ja sai veel üle pingutatud. Mootor läks päris hästi ilma plokki soojendamata käima. Pisut on hääl käre aga süütenurka saan veel sättida. Eelmine kord enne kaane remonti sai vist keeratud siia-sinna,ei teadnud ju täpselt mis viga,suits üleval. Mootor töötab nüüd hulga ühtlasemalt.
Vaatasin oma varud üle,plokikaanetihendit rohkem varuks pole. Nüüd jälle vaja üks tagavaraks hankida. Eks näis nüüd mis edasi. Esialgu katsun lühemaid otsi teha kodu ümber. Teed on üsna kehvad ja Mosse jaoks nagu loodud... sõida aga muudkui üle aukude. Pisut jäin hiljaks,teised juba ammu logistavad mööda auke.

Autor:  TALUPOEG TALUJA [ 08 Apr 2019 13:57 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Tere!

Panen siia paar pilti sellest eetrikäivituse jaoks tehtud abinõust. Lasen siis lurtsti uuema malli balloonist eetrit reservuaari. See,et maakera hulga tiire teeb ja aeg edasi läheb,ei mõjuta minu tegemisi. Kohandan pisut asja ringi ja elu käib edasi. :lol

Pilt

Pilt

Ostsin vahepeal ka ühe teise firma ballooni aga sellel oli üks rats- krae selle pisikese ventiiliposti otsas mis nuppu kinni hoiab... ei osanud kahtlustadagi ostu tehes. Saan ka sealt kätte aga pisut lendab kõrvale...

Vahepeal tõin Sanokist ka uued kummirõngad käsipumba jaoks,eelmised olid pisut lohvkad. Nüüd siis asi toimib kenasti. Ilmad juba soojad,hommikuti olen kasutanud kui kiire sõit kuhugile.

T.

66. leht 67-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/