Eesti Moskvich Klubi
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/

AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.108
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/viewtopic.php?f=6&t=4665
67. leht 67-st

Autor:  TALUPOEG TALUJA [ 07 Mai 2019 20:59 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Õhtust!

Tükk aega pole midagi juhtunud. Nüüd juhtus. Nimelt lõpetas töö tõmberelee. Klõpsis küll aga starterit järgi ei võtnud. Kakkusin maha ja proovisin esiti lahti harutada. No on ikka tehtud vägev asi.

Pilt

Pilt


Seda naljalt lahti ei võta. Muidu ei saanud,kui panin treipinki ja treisin kopsikut hulga maha. Kahjuks vasest polte pakeliidist kaanest kätte ei saanud kuna väljalöömisel korpus purunes. Järgmist lahti võttes peaks ajutise vitsa peale tegema... aga üldiselt ikka tehtud hea asi mida ei saa nii kergesti remontida. Lihtsam on järgmine võtta. Seda saigi tehtud.
Peale seda tekkis ka uus häda-enam üldse ei kõssanud,relee klõpsis aga voolu edasi ei andnud. Peale mõningast vea otsimist ja sõbraga konsulteerimist jõudsin järeldusele,et midagi väga segast ja kahtlast on juhtunud.... :lol
Siis aga sõitis külla sõber Jaan. Aitas mul juhtmeid hoida ja siis avastasime,et voolu pole õiges kohas.... ja sõber osutas asjaolule,et üks juhe läheb releest miskise kaitsme poole...... Sõber Tarmo ütles selle peale telefonis,et seda autot tuleb karta! See oli ennemalt ühe raadioamatööri käes..... :D Seda asjaolu,et sinna kohta oli veel kaitse vahele pandud.... ei oleks üldse arvanudki. Peale seda oli sinna topitud praeguseaegne väike releeke.... Paras segadus. No nüüd on kõik jälle korras.

Hea leid oli paar päeva tagasi. Sain järgmise eetrikäivituse käsipumba:

Pilt

Oli nii heas korras,et kohe töövalmis. Viskasin riiulisse oma aega ootama.

T.

Autor:  TALUPOEG TALUJA [ 19 Juul 2019 22:58 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Õhtust!

Vahepeal olen siin juba 1200 km ringi sõitnud ja plaan oli plokikaane mutreid pingutada. Nagu arvata oligi- pooled tahtsid juurde keerata. Oli ka mõned mis üsna vähe. Keskmine tahtis pea neljandiku ringi juurde saada. Annab see uue aja tihend ikka pisut järgi. Töö suur polnud aga pingutamiseks tuleb kogu klaverimäng maha võtta,uuesti ka klapid reguleerida. Nüüd peaks jälle tükk aega rahulik olema. Vast vaatan peale kümmet tuhandet,ennem pole vajadust arvatavasti. Mosse oma mootoril sai ikka iga natukese aja takka kõik üle keerata,sest teepeale ei tahtnud nii väikese asja pärast jääda. Maru heasti andis see vene tihend kokku minna.
Muud põrutavat pole juhtunud,kõik vanaviisi.

Autor:  TALUPOEG TALUJA [ 25 Sept 2019 16:54 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

TÜV sai siis läbi. Jõudsin vahepeal oma pidurid naela otsast alla tuua kuna tagaklotsid olid täitsa kulunud. Pole vihmast ilma ka olnud,leiaks aega, et uuesti katted peale panna.

Pilt

Pilt


Viimane kord kui linnast tulin, avastasin et 90-ga sõites väristas ajusid liiga palju.... tagumised kummid olid täitsa banaaniks läinud. Ühel küljepeal muna ja teisel servast traat väljas. Sai viidud ära "kokkuostu". :)
Rohkem pole aega saanud auto kallal tegutseda kuna sügistööd käsil. Tahaks nagu kõik üle vaadata enne ülevaatust korralikult. Nii nagu igal aastal,täpselt samamoodi. Pole siin muutunud midagi.

T.

Autor:  TALUPOEG TALUJA [ 02 Nov 2019 10:58 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

TÜV jälle olemas. Kaotused minimaalsed. Väike sirutus naela otsas olevate pidurite kättesaamiseks... ja peoga katkiseid kummidetaile. Parempoolse šarniiri plastikkausid said ka vahetatud. Kaitsekumm oli mõranenud ja ilmselt sealt see vesi sisse saigi.
Teisel pool oli rooliotsa kaitsekumm läinud valukohalt katki. Ilmselt mitte ammu, sest seest kõik kena ja ilus. Stabika üks kumm oli ka ajale jalgu jäänud. Näituse jaoks panin uue.
Plaan millalgi need pidurid uuesti naela otsa visata aga eks näeb kuidas aega on. Plaan veel üks larakas õunamahla teha,maa kõik ubinaid täis. Hea magus mahl tuleb.
T.

67. leht 67-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/