AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitus Postitas partnermosse »

Muhulane kirjutas:Sai siis uus karpa Moskva 412 pääle pandud. Mõnusalt töötab küll :)

Pilt
Nüüd Sul pikaks ajaks mure murtud toite osas :)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitus Postitas Muhulane »

Tahaks loota :)
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Urukoer
Postitusi: 760
Liitunud: 07 Juun 2011 22:26

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitus Postitas Urukoer »

keera aga alumised tikkpoldid mehiselt kinni,siis pidi vähem ka rüüpama :beer
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitus Postitas Muhulane »

Bensukulu ei ole praegu prioriteediks. Peaasi,et mootor töötab hästi ja minekut ka oleks.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
vaalo
Postitusi: 11
Liitunud: 29 Juul 2016 12:39
Telefon: 56065245

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitus Postitas vaalo »

Urukoer kirjutas:keera aga alumised tikkpoldid mehiselt kinni,siis pidi vähem ka rüüpama :beer
Et saaks juba kohe alguses flantsi kõveraks? Hea mõte! :bs
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitus Postitas sass »

vaalo kirjutas:
Urukoer kirjutas:keera aga alumised tikkpoldid mehiselt kinni,siis pidi vähem ka rüüpama :beer
Et saaks juba kohe alguses flantsi kõveraks? Hea mõte! :bs
Mis flantsist te räägite? Karbuss käib ikka sisselaske kollektori peale, mitte flantsi külge. Isegi raamatus on kirjas, et tuleb tömmata kinni 95Nm jõuga, siis saab hea ja väldib õhulekkeid, seega segu on paigas ja kütet võtab vähem. :)

Ma enda masinatel kõigil algul kergelt kinni keeranud ja siis käib ühtlaselt, aga kui kõvasti kinni tõmmata, siis hakkab nagu kergemalt käima ja kütet võtab vähem. Alati kõigil tugevalt kinni keeranud need, pole mingit flantsi kõveraks ajanud.
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitus Postitas Muhulane »

Ausalt öeldes ei ole veel näinud,et seguklappide osa oleks kõveraks keeratud. K 126-l ikka see osa,kus ujukikambriosa istub seguklappide osale pääle,sealsed kõrvad on küll mõnel karpal kõveraks keeratud. DAAZ-il on seguklapi osa nii paks,et selle kõverakskeeramisel peab küll asjatundja olema.
See selleks.
Vahelpeal tekkis jälle pisut südamevalu ebaühtlaselt töötava mootori suhtes. Seda siis tühikäigu poole pealt. Peale karpa paigaldamist oli kõik vinkselvonksel,kuid peale pikka sõitu hakkas pull pihta. Tühikäiku,kui sellist enam ei olnud,toorega tuli tsipa kaasa aidata. Muidu,kui gaasi lahti lasid vaba hooga või pikem käiguvahetus oli,siis jäi kohe mootor seisma. Linnas oli paras jebla sellega. Jõudsin koju,hakkasin asja uurima. Esmalt võtsin jagaja ette.Kaan maha,kontaktid ok. Rootor ok. Rootori all oleva kaitsekaane võtsin ka ära ja seal ahhaa....rohelisel ja punasel juhtmel rüüsikahjustused. Need sai korda,kabla kokku ja proovima. Ei na miskit,sama kõik. Laiuta muudkui käsi. Abi sai siis Partnermosselt küsitud ja tema laksas kohe asja ära. Karpal küljes vooluga töötav klapp ja mul muidugi see ühendatud polnud. Juhe külge ja...tadaa. Mootor töötab just sedasi nagu kass lakuks piima :) Kradi hästi :)
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
vaalo
Postitusi: 11
Liitunud: 29 Juul 2016 12:39
Telefon: 56065245

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitus Postitas vaalo »

Muhulane kirjutas:Ausalt öeldes ei ole veel näinud,et seguklappide osa oleks kõveraks keeratud.
Kas keegi on seguklappide osast rääkinud? Kõveraks läheb karburaatori keskmise osa alumine äärik, ehk tinglikult öeldes flants, ja see kipub olema DAAZ karburaatorite tüüpviga. Kui vaatad oma pilti, siis näed, et see tekstoliidist vahetükist kõrgemal olev serv ei olegi nii paks. Ja seda raamatut tahaks lausa oma silmaga näha, mis käsib M8 polti 95 Nm jõuga kinni tõmmata.
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitus Postitas Muhulane »

vaalo kirjutas:
Muhulane kirjutas:Ausalt öeldes ei ole veel näinud,et seguklappide osa oleks kõveraks keeratud.
Kas keegi on seguklappide osast rääkinud? Kõveraks läheb karburaatori keskmise osa alumine äärik, ehk tinglikult öeldes flants, ja see kipub olema DAAZ karburaatorite tüüpviga. Kui vaatad oma pilti, siis näed, et see tekstoliidist vahetükist kõrgemal olev serv ei olegi nii paks. Ja seda raamatut tahaks lausa oma silmaga näha, mis käsib M8 polti 95 Nm jõuga kinni tõmmata.
Mina rääkisin seguklappide osast,kui juhuslikult aru ei saanud.
"Sõiduautod Moskvitš" 1986.a. väljalaskes on lk.42-43 välja toodud pingutusmomendid. "Muud kinnitusdetailid" alt leiab M8 poldi pingutusmomendiks 14...18Nm
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
vaalo
Postitusi: 11
Liitunud: 29 Juul 2016 12:39
Telefon: 56065245

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitus Postitas vaalo »

Muhulane kirjutas: Mina rääkisin seguklappide osast,kui juhuslikult aru ei saanud.
Tore, aga karbussi kõveraksminemise seisukohast ei puutu seguklappide osa kuidagi asjasse, kui juhuslikult aru ei saanud.
Muhulane kirjutas: "Sõiduautod Moskvitš" 1986.a. väljalaskes on lk.42-43 välja toodud pingutusmomendid. "Muud kinnitusdetailid" alt leiab M8 poldi pingutusmomendiks 14...18Nm
14-18 Nm on täitsa loogiline, aga "sass" rääkis millegipärast pingutusmomendist 95 Nm ja et kuskil raamatus on nii kirjas.
Vasta