AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitus Postitas Muhulane »

Ahaa. Ja äkki tutvustad seda teemat vähe detailsemalt? :)
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitus Postitas stern100 »

Helista mõni õhtu :)
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 120 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitus Postitas Muhulane »

stern100 kirjutas:Helista mõni õhtu :)
Oki,peale 4 dets.i sel juhul. Siis olen maismaal tagasi.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitus Postitas Muhulane »

Jälle pisut siis tegemistest. Pmst ei midagi suurt korda saadetud pole. Karpadega sai jahmerdatud ning praeguse seisuga siis kopika esmatüübi DAAZ peal. Töötab,käivitub,minek rahuldav ja käidud sai siis stendis ka huvi pärast,CO oli 0.18,HC 288. Võib rahule jääda. Salongiradika lõdvikud sai üle vaadatud ja välja vahetatud,tulemus hoopis soojem :) Ideaalis tuleks sisselaske kolle pealt kraan ära kaotada ja vasakule,alumise põlve külge panna. Teine ots väljalaske kolle alla väljavõtuauku panna. Siis on veelgi parem. Kuna mootoriplokk on seest ikka üsna ilgelt täis kasvanud,siis tuleb mõelda uue ja kobedama ploki peale,mis pole niipalju veega sõitnud. Ning tagadiffer võiks ka vagusi olla aga seda teemat lahkan Sterniga.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitus Postitas Muhulane »

Uus aasta,uued tegemised.
Tekkis uus anomaalia - korra saab bensiini kätte,korra ei saa. Ehk siis käivitad auto,sõidad ca kilomeetri,siis hakkab auto turtsuma ja jääb hoopis seisma. Karpa ujukikamber kuiv. Käsitsi pumbaga tuleb täis lüüa,siis vahel käivitub,gaasi andes sureb välja aga tühikäigul jääb tiksuma. Gaasi annad,kohe sureb välja või hakkab tagasi lööma. Bensupump on vahetatud,karpa on puhastatud. Nõelklapp on vaid vana,mehhaanilisel katsetusel küll toimis ning torustiku läbipuhumise peale olen ka mõelnud. On veel ideid?
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
marko
Postitusi: 520
Liitunud: 02 Veebr 2009 20:16
Asukoht: Tartu

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitus Postitas marko »

Minul on juhus olnud kus paagist tulev bensiinivooliku jupp mis jääb paagi(paagi peal) ja toru vahele,see oli seest tänapäevase bensiiniga vedelaks sulanud ja ei taha kütet läbi lasta,läks aega enne kui selle vea lõpuks avastasin.Võib proovide seda vahetada.
Viimati muutis marko, 10 Jaan 2017 13:31, muudetud 1 kord kokku.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Kasutaja avatar
tarmo400
Postitusi: 118
Liitunud: 02 Veebr 2009 15:24
Telefon: 5014308
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitus Postitas tarmo400 »

Mul oli sarnane juhus. Siis oli süüdi paagi pealne voolik. Pealt oli kõik ilus ja suruõhuga puhudes torustik puhas. Aga vooliku sisu oli muutunud kummi asemel plastiliiniks ja imedes kütust läbi ei lasknud.
Kasutaja avatar
wax
Site Admin
Postitusi: 1715
Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Telefon: 53414666
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitus Postitas wax »

Mul olid samad kuivale jäämise sümptomid siis, kui paagis olev sõel oli umbes.
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - Iž 27151 - AZLK 2140 '78 - M402 '57
https://www.facebook.com/WaxGarage
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitus Postitas Muhulane »

Kimasin siis torustiku tuulega läbi ja jama kadus. Seega tuleb kummiosad pluss võtutoru korra maha võtta ning kriitilise pilguga üle vaadata.
Moskva sedaanile sai uus kojameeste süsteem pandud,vana minestas ära. Jummala õnn,et enne töövalmidust sel katsetama hakkasin. Mootor ei taht üldse ringi alguses käia aga peale pisukest aitamist hakkas lõpuks vurrama. Töötaski kogu süsteem aku pealt mõnda aega enne pealepanekut. Et lolle üllatusi jälle ei tuleks :) Starter on ka pisut pahur,pendiks kõriseb vahel kaasa,õnneks remonditud starter laual ootamas. Kärukonks ka vaja külge panna.
Lõpuks sai siis ühe plokikaantest kätte,seega saab Iževskit kokku laduma hakata. Komplekt kepsusid tehti ka ära,ülemised puksid vahetati ära. Njah,kodusoleva arsenaliga oleksin ise küll jänni jäänud :)
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitus Postitas Muhulane »

Sai siis uus karpa Moskva 412 pääle pandud. Mõnusalt töötab küll :)

Pilt
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Vasta