2. leht 59-st

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 05 Nov 2014 23:19
Postitas Muhulane
stern100 kirjutas:0,9L(niikaua kuni täiteavast välja hakkab tulema) ja sobib ikka.

http://www.mosseklubi.ee/leht/images/sk ... ts1978.pdf
Kindlasti tead peast öelda kastisimmeri marki? :)

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 05 Nov 2014 23:21
Postitas randoA
See kast seal all on kutu, ulgus nagu vana trollibuss kui proovitiirul käisin.Kuna kastivarud said otsa, jäi see sinna alla, vähemalt käigud lülitusid.

Õli tuleb ehk hoopis käigukasti ja sidurikoja vahelt?Sidurit vahetades ei näinud küll et sealt kuskilt õline oleks

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 05 Nov 2014 23:24
Postitas stern100
Muhulane kirjutas:
stern100 kirjutas:0,9L(niikaua kuni täiteavast välja hakkab tulema) ja sobib ikka.

http://www.mosseklubi.ee/leht/images/sk ... ts1978.pdf
Kindlasti tead peast öelda kastisimmeri marki? :)
Antud kataloogi lõpus see ka olemas kuid kood on 412-1701033.

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 05 Nov 2014 23:27
Postitas Muhulane
stern100 kirjutas:
Muhulane kirjutas:
stern100 kirjutas:0,9L(niikaua kuni täiteavast välja hakkab tulema) ja sobib ikka.

http://www.mosseklubi.ee/leht/images/sk ... ts1978.pdf
Kindlasti tead peast öelda kastisimmeri marki? :)
Antud kataloogi lõpus see ka olemas kuid kood on 412-1701033.
Tänud. Eks homme proovin õliteraapia ära. Kui tolku nemaa,siis tuleb uut kasti nillima hakata.

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 05 Nov 2014 23:40
Postitas Muhulane
Uudishimu on edasiviiv jõud - kas 412 ja 2140 kastid on identsed?

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 05 Nov 2014 23:43
Postitas ik260
Muhulane kirjutas:Uudishimu on edasiviiv jõud - kas 412 ja 2140 kastid on identsed?
Jah

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 05 Nov 2014 23:51
Postitas Muhulane
Edel kirjutas:
stern100 kirjutas:0,9L(niikaua kuni täiteavast välja hakkab tulema) ja sobib ikka.

http://www.mosseklubi.ee/leht/images/sk ... ts1978.pdf
Nii vanal isendil on kastil ilmselt mõõtevarras olemas. Salongis kangi ja tulemüüri vahel on luuk, kus pääseb ligi ja samas on ka täiteava.
Koha avastasin jah ning esmalt mõtlesin,et mis värk...aga näpud taha ja pilt sai selgeks. Täitsa timm lahendus. Gazikul pidi alla roomama ja kuuskandiga kasti küljelt kruttima hakkama.

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 05 Nov 2014 23:52
Postitas Seenior
ik260 kirjutas:
Muhulane kirjutas:Uudishimu on edasiviiv jõud - kas 412 ja 2140 kastid on identsed?
Jah
Uuematel on õli täiteava kork kasti küljel ja ülal pole ei korki ega ka mõõtevarrast,muus osas on kõik sama.

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 06 Nov 2014 00:03
Postitas Muhulane
ik260 kirjutas:
Muhulane kirjutas:Uudishimu on edasiviiv jõud - kas 412 ja 2140 kastid on identsed?
Jah
Tänud.Siis isegi lootust kobe kast saada lähikonnast.

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 06 Nov 2014 14:33
Postitas Muhulane
Õliteraapia tulemust ei andnud,trollibussi sündroom jätkus.
Avastasin,et signaal ei funka mitte üks põrm. Signaal ise jauras küll,mis kole otse akult aga roolirõngast litsudes ei piuksugi. Hakkasin uurima,et mitu juhet roolisamba seest tuleb ning kolm leidsin,suunatuledega seotud.
Milliste ühenduste alt saab signaalijuhtmed vedada? Kontaktrõngal on üks poltühendusevalmidus.
Pilt
Altpoolt ei osanud küll kuskile miskit kinnitada
Pilt

Siis veel paar asja.
Suunatuled iseenesest töötavad korralikult,kuid sisselülides teeb kelladeplokis olev kontrollpirn korra vilksu ja kõik. Välised suunad vilguvad ilusti.
Ning kas süüte sisselülitades punane kontrollpirn ei peaks põlema hakkama kellaplokis?