Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 30 Nov 2020 11:38

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 584 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 59  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 07 Nov 2014 11:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Postitusi: 856
Asukoht: Muhu saar
stern100 kirjutas:
Siis panid kuskilt natuke mööda, tulede lülitisse see küll minna ei saa.


Kaitsmeplokki tuleb signaali üks juhe(valge) - kaitse vahel - kaks rohelist lähevad salongi peatulede lülitisse. Jätsin signaalist tuleva juhtme ainukesena voolu alla ja siis hakkasin lamptestriga ühendusi,klemmlaudu,kaiteplokki üle käima ja selline avastus siis saigi.Teine juhe(must) jäi veel kontrollimata.Kuigi mööda juhtmemagistraali tuleb must salongi klemmlauda küll ja sealt edasi juhe roolisambasse,suunatule lülitisse.Kas see nüüd see must on,mis signaalist tuleb,see vajab kontrollimist veel.(kontrollitud - nii ongi)

Sinna metallrõngasse peaks ju vool peale tulema või kuidas?

_________________
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 07 Nov 2014 15:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Postitusi: 856
Asukoht: Muhu saar
Noolega näidatud ja punase täpiga näidatud juhtmeots peaks ühenduma siis rõngaga?
Pilt

_________________
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 07 Nov 2014 16:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Postitusi: 3821
Asukoht: Läänemaa, Palivere
Tundub nii

_________________
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 4 x 412 , 2715, 2125 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 86 mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 07 Nov 2014 16:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Postitusi: 856
Asukoht: Muhu saar
stern100 kirjutas:
Tundub nii


Nuvot jah,tundub küll. Ja mass peaks tulema roolisambast. Aga nemaa...ühendasin vooluotsa rõngaga,panin rooli ka peale ja....vaikus. Rooli küljes olevad ühenduskontaktid puhastasin ja pisut ka painutasin,kuid ikka vaikus. Võtsin rooli ära ja ühendasin rõnga ja roolisamba ära,ikka vaikus...kellaosutid hakkasid plõgisema hoopis.

_________________
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 07 Nov 2014 16:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Postitusi: 856
Asukoht: Muhu saar
JESS,prääks hakkas tööle!
Tuleb klemmlauast vaid uus juhe läbi roolisamba vedada.

_________________
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 08 Nov 2014 17:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Postitusi: 856
Asukoht: Muhu saar
Niisis,prääks sai kombe. Ei tulnudki uut juhet vedada. Kui juhtmed roolisambast välja sain ja rüüsi maha võtsin,siis tuli signajuhe ka välja.Oli teine kas lühemaks lõigatud või lihtsalt murdunud.Jupp juurde tinutatud ja asi toimib.
Salongiventika sain ka tööle ilusti. Rootor loksus ikka väga tõsiselt korpuses.Mootor pooleks ja asja uurima.Esmalt vaatasin harjad üle,need olid kombes.Tiivikupoolses otsas on üks tummine puks ja selle all olid miskist riidematerjalist seibid.Sokutasin nende seibide vahele veel ühe 1,5mm metallseibi,mootor kokku ja loks kadunud. Kuigi rootor ise hakkas maruraskelt ringi käima. Lahenduseks akudrell ja õli. Rootorivõll otsapidi drellipadrunisse ning tasapisi ringi ajama,surts õli ka vahele ja sai drellile kima juurde pandud. Lõpptulemus tipptopp,rootor liikus sujuvalt. Katsetasin siis enne paikapanemist ära ka,töötas kenasti. Kosu kokku ja kohe teine asi,mhmm :) Töötab vaikselt ja tuult tuleb küll :)

_________________
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 08 Nov 2014 17:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Postitusi: 856
Asukoht: Muhu saar
Niru lugu see,et salongiradikas lekib pisut. Sain siis tuttavalt kaks radikat,kuid need hakkasid kontrollides lekkima.
Kas 412 on kõigil aastakäikudel ühesugused radikad?
Kuna plaanis on näidukploki kallale minna (spido klaasil pragu sees) siis mõtlesin,et sätiks õlirõhu jaoks ka tulukese,et süüte sissekeeramisel hakkab plokis punane tuli põlema ja käivitumisel,kui rõhk olemas,kustub ära. Eile unus süüde pikaks ajaks sisse ja kottis aku ära.

_________________
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)


Viimati muutis Muhulane, 08 Nov 2014 20:25, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 08 Nov 2014 19:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Postitusi: 856
Asukoht: Muhu saar
Nokitseb...
PiltPilt

Mis marki võimendiga tegu?
Pilt

Kas paisupaak,kui selline on sellele mudelile ette nähtud? Olemasolev on samratskompunn
Pilt

_________________
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)


Viimati muutis Muhulane, 12 Mär 2015 20:29, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 08 Nov 2014 19:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Postitusi: 3268
Asukoht: virtsu
Radikatest nii palju et sa pead vaatama mis süsteemi jaoks teine on. Neid on kaks erivevat, üks on selline kust voolik tuleb salongi väljalaske kollektori alt ja teine sisselaske kollektori pealt, sealt ka väike erinevus, kuid mitte katastroofiline, nii üht kui teist saab mõlemal juhul kasutada, tuleb natuke vaeva näha. Suurim erinevus on ribide arvus ehk siis mitu kihti ribisi radikal on. Kui on kolm kihti, siis on see mõeldud külmemasse kliimasse ja kui kaks kihti, siis troopilise kliima tarvis. Mõlemad mahuvad samasse korpusesse kuid ainult selle õhema varjandiga jääd külmakätte talvel, ta ei jaksa lihtsalt salongi soojaks kütta kui väljas korralikud külmakraadid.
Too pidurivõimendi on vanem varjant, suht problemaatiline leiutis venelastelt, kui jamama hakkab, siis teeb seda nii kaua kuniks kas saad uue või viskad vahelt välja.

_________________
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 08 Nov 2014 20:00 

Liitunud: 22 Mai 2010 21:29
Postitusi: 382
1972 Aasta varuosakataloog näitab, et paisupaagi asemel on lihtsalt ülevoolu tarvis voolik, mis liigse vedeliku vasta maad laseb. Kuna 426 ja 427 on üks kere siis 426 puhul kinnitub radiaatori kõrvale õli peenfilter. 427 puhul on see kinnitus lihtsalt rudiment.

Pidurivõimendi kohta võib lihtsalt öelda AZLK 412 (eraldiseisev) pidurivõimendi. IZidel kasutati ka mingi ajavahemik kuid hiljem pandi juba 2140 oma, kus peasilinder ja võimendi on ühe üksusena.

_________________
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 584 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 59  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 41 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7