Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 04 Juun 2020 04:40

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 584 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 59  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 11 Jaan 2017 21:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2035
Asukoht: Tallinn
Muhulane kirjutas:
Sai siis uus karpa Moskva 412 pääle pandud. Mõnusalt töötab küll :)

Pilt

Nüüd Sul pikaks ajaks mure murtud toite osas :)

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 11 Jaan 2017 21:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Postitusi: 856
Asukoht: Muhu saar
Tahaks loota :)

_________________
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 11 Jaan 2017 21:45 

Liitunud: 07 Juun 2011 22:26
Postitusi: 1085
keera aga alumised tikkpoldid mehiselt kinni,siis pidi vähem ka rüüpama :beer


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 12 Jaan 2017 00:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Postitusi: 856
Asukoht: Muhu saar
Bensukulu ei ole praegu prioriteediks. Peaasi,et mootor töötab hästi ja minekut ka oleks.

_________________
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 12 Jaan 2017 16:11 

Liitunud: 29 Juul 2016 12:39
Postitusi: 11
Urukoer kirjutas:
keera aga alumised tikkpoldid mehiselt kinni,siis pidi vähem ka rüüpama :beer

Et saaks juba kohe alguses flantsi kõveraks? Hea mõte! :bs


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 12 Jaan 2017 22:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Postitusi: 1132
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
vaalo kirjutas:
Urukoer kirjutas:
keera aga alumised tikkpoldid mehiselt kinni,siis pidi vähem ka rüüpama :beer

Et saaks juba kohe alguses flantsi kõveraks? Hea mõte! :bs


Mis flantsist te räägite? Karbuss käib ikka sisselaske kollektori peale, mitte flantsi külge. Isegi raamatus on kirjas, et tuleb tömmata kinni 95Nm jõuga, siis saab hea ja väldib õhulekkeid, seega segu on paigas ja kütet võtab vähem. :)

Ma enda masinatel kõigil algul kergelt kinni keeranud ja siis käib ühtlaselt, aga kui kõvasti kinni tõmmata, siis hakkab nagu kergemalt käima ja kütet võtab vähem. Alati kõigil tugevalt kinni keeranud need, pole mingit flantsi kõveraks ajanud.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 13 Jaan 2017 00:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Postitusi: 856
Asukoht: Muhu saar
Ausalt öeldes ei ole veel näinud,et seguklappide osa oleks kõveraks keeratud. K 126-l ikka see osa,kus ujukikambriosa istub seguklappide osale pääle,sealsed kõrvad on küll mõnel karpal kõveraks keeratud. DAAZ-il on seguklapi osa nii paks,et selle kõverakskeeramisel peab küll asjatundja olema.
See selleks.
Vahelpeal tekkis jälle pisut südamevalu ebaühtlaselt töötava mootori suhtes. Seda siis tühikäigu poole pealt. Peale karpa paigaldamist oli kõik vinkselvonksel,kuid peale pikka sõitu hakkas pull pihta. Tühikäiku,kui sellist enam ei olnud,toorega tuli tsipa kaasa aidata. Muidu,kui gaasi lahti lasid vaba hooga või pikem käiguvahetus oli,siis jäi kohe mootor seisma. Linnas oli paras jebla sellega. Jõudsin koju,hakkasin asja uurima. Esmalt võtsin jagaja ette.Kaan maha,kontaktid ok. Rootor ok. Rootori all oleva kaitsekaane võtsin ka ära ja seal ahhaa....rohelisel ja punasel juhtmel rüüsikahjustused. Need sai korda,kabla kokku ja proovima. Ei na miskit,sama kõik. Laiuta muudkui käsi. Abi sai siis Partnermosselt küsitud ja tema laksas kohe asja ära. Karpal küljes vooluga töötav klapp ja mul muidugi see ühendatud polnud. Juhe külge ja...tadaa. Mootor töötab just sedasi nagu kass lakuks piima :) Kradi hästi :)

_________________
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 13 Jaan 2017 01:39 

Liitunud: 29 Juul 2016 12:39
Postitusi: 11
Muhulane kirjutas:
Ausalt öeldes ei ole veel näinud,et seguklappide osa oleks kõveraks keeratud.

Kas keegi on seguklappide osast rääkinud? Kõveraks läheb karburaatori keskmise osa alumine äärik, ehk tinglikult öeldes flants, ja see kipub olema DAAZ karburaatorite tüüpviga. Kui vaatad oma pilti, siis näed, et see tekstoliidist vahetükist kõrgemal olev serv ei olegi nii paks. Ja seda raamatut tahaks lausa oma silmaga näha, mis käsib M8 polti 95 Nm jõuga kinni tõmmata.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 13 Jaan 2017 01:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Postitusi: 856
Asukoht: Muhu saar
vaalo kirjutas:
Muhulane kirjutas:
Ausalt öeldes ei ole veel näinud,et seguklappide osa oleks kõveraks keeratud.

Kas keegi on seguklappide osast rääkinud? Kõveraks läheb karburaatori keskmise osa alumine äärik, ehk tinglikult öeldes flants, ja see kipub olema DAAZ karburaatorite tüüpviga. Kui vaatad oma pilti, siis näed, et see tekstoliidist vahetükist kõrgemal olev serv ei olegi nii paks. Ja seda raamatut tahaks lausa oma silmaga näha, mis käsib M8 polti 95 Nm jõuga kinni tõmmata.


Mina rääkisin seguklappide osast,kui juhuslikult aru ei saanud.
"Sõiduautod Moskvitš" 1986.a. väljalaskes on lk.42-43 välja toodud pingutusmomendid. "Muud kinnitusdetailid" alt leiab M8 poldi pingutusmomendiks 14...18Nm

_________________
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 13 Jaan 2017 02:07 

Liitunud: 29 Juul 2016 12:39
Postitusi: 11
Muhulane kirjutas:
Mina rääkisin seguklappide osast,kui juhuslikult aru ei saanud.

Tore, aga karbussi kõveraksminemise seisukohast ei puutu seguklappide osa kuidagi asjasse, kui juhuslikult aru ei saanud.

Muhulane kirjutas:
"Sõiduautod Moskvitš" 1986.a. väljalaskes on lk.42-43 välja toodud pingutusmomendid. "Muud kinnitusdetailid" alt leiab M8 poldi pingutusmomendiks 14...18Nm

14-18 Nm on täitsa loogiline, aga "sass" rääkis millegipärast pingutusmomendist 95 Nm ja et kuskil raamatus on nii kirjas.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 584 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 59  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7