Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 04 Juun 2020 05:50

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 584 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 59  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 13 Jaan 2017 02:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Postitusi: 856
Asukoht: Muhu saar
vaalo kirjutas:
Tore, aga karbussi kõveraksminemise seisukohast ei puutu seguklappide osa kuidagi asjasse, kui juhuslikult aru ei saanud.


Eks igal linnul ole oma laul :)

_________________
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 13 Jaan 2017 21:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Postitusi: 1132
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Mehed, ärge võtke kõike nii tõsiselt. Loomulikult sellist raamatut ei eksisteeri. Jätkasin Urukoera hea nõuande täpsustusega... :D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 13 Jaan 2017 22:47 

Liitunud: 29 Juul 2016 12:39
Postitusi: 11
Nojah, tundub, et olen kõva peaga :D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 14 Jaan 2017 01:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Postitusi: 1732
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Teatud sõlmi tuleb ikka mõistliku jõuga kinni tõmmata, üks neist ongi karburaatori kinnitus kolle külge :D

_________________
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 14 Jaan 2017 02:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Postitusi: 856
Asukoht: Muhu saar
Teemavahetus.
Kuna sain kätte ühe plokikaantest lõpuks,siis hakkasin Iževski mootorit kokku laduma. Klappide juhtpuksid said Fordi omad ja sääretihendid Volksu omad,klapivedrud bemmi omad. Nukk sai -38 peale,nukaratas jäi mosse oma ning selle kinnitusauke näriti 2,5 kraadi mõlemale poole.Poltidele sai tähikseibid alla pandud,vast peab kinni.Sai mootori kokku ja aiste vahele ka tõstetud. Käiguhoovastiku liigendid tegin munakate peale ringi. Mõte oli uniballidega teha aga mere taga siukest kaupa riiulist pole kohe võtta,soovitati munakaid. Eks näis,proovib järele.

PiltPilt

Järgmiseks Solexi karpa. Trossisüsteemi ehitamisega läheb tiba aega,pluss siis tooreklapi tross ka pisut ringi teha,kuna see tuleb sigulli oma panna. Mosse oma jääb lühikeseks. Lähipäevil saab siis tulemused teada,et kas ja kuidas :)

_________________
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 14 Jaan 2017 20:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Postitusi: 856
Asukoht: Muhu saar
Solexi kohta tekkis küssa.
Karpal on tagasivoolu otsik ka olemas. Kas tuleb selle jaoks teine toru paaki vedada,et üleliigne bensiin õigesse kohta tagasi läheks? See oleks mõistlikum tegu.
Või tohib sinna pimeda ette panna?

Pilt

_________________
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 15 Jaan 2017 02:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2035
Asukoht: Tallinn
Võid proovida tagasivoolu teha ka bensiinifiltri ja bensiinipumba vahele. Kolmiktoru panna vahele ja voolikud külge. See oleks ehk kõige kiirem proovimise variant, et ei peaks voolikute ja torudega tagasivoolu jaoks paaki tegema.

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 15 Jaan 2017 03:03 

Liitunud: 03 Sept 2013 18:28
Postitusi: 161
Asukoht: Iru küla
Sigullidel toimib see kolmiku teema kenasti, arvatavasti ka mossel.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 15 Jaan 2017 21:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Postitusi: 856
Asukoht: Muhu saar
Proovisin seda aga ei toiminud. Kolmiku panin enne pumpa vahele,pluss siis karpa tagasivoolu voolikule klapp vahele. Aga jama selles,et bensiin ei hakka paagist mitte üks põrm tulema vaid nn. ringluses olevates voolikutes jääb õhk tiirlema. Lõksuta pumbaga palju tahad aga trassist bensiini ei hakka tulema. Kolmiku ühe otsa panen kinni,siis hakkas bensiin ka trassist tulema.

_________________
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 16 Jaan 2017 18:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Postitusi: 856
Asukoht: Muhu saar
Tinnidtännid said külge,märgid paigas aga ei saa tuld alla.
Kommutaator selline
Pilt

Süütepooli küljes juhtmed sellises asendis

Pilt

Sel komplektil polnud juhist ka kaasas,et kus mis juhe käib. Kommutaatoris on sinine esimeses positsioonis,hall neljandas positsioonis.
Leidsin netist spikri.Mul näikse positsioonid vahetuses olevat.

Pilt

_________________
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 584 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 59  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7