Nonii. Nati tegemisi olnud jälle. Esmalt kaanesaaga. Lihvitud kaane sain siis kätte ja peale kohe,kaudu minnes vahetasin sidurimuhvi ka ära,sai kaasaegne,laagriga muhv külge pandud. Kõik muud tinnid-tännid külge ja tuli alla. Kus läks tärin lahti alles. Mootor kohe seisku ja ajud tööle,et mis krt see nüüd lahti on? Kui klappe sai tehtud,siis käsivändaga sai mootorit ringi aetud ja mingeid takistusi ei esinenud. Vaatasin klapivahed uuesti üle,kõik ok. Pärast arupidamist sai kaan uuesti maha võetud ja ohhoo - sisseklapid olid kolbidega puutes olnud,sealt see tärin tuligi. Keegi kunagi järelikult oli seda kaant eelnevalt töödelnud,ainult lihviga ei tohiks klapid pähe käia. No selge pilt. Sai riiulist tutikas kaan võetud,tinnid-tännid külge ja uus kaan peale ja padavai ülevaatusele. Läbis puhtalt,mitte ühtegi punast numbrit ega kujutist ei tulnud ekraanidele. Lõpp hea,kõik hea.
Meistrimehelt sain siis tagasi 1.7 hülsid,milledelt altosa sai maha treitud,et need pokki istuksid. Ja töösse sai antud kaan,mis 427 peal tärises ning millelt veel 0,7 maha võtta tuleb ja hooratas,millelt võetakse pisut ballasti maha. Millas need kätte saab,veel ei tea. Aga järgmisena saab vända ja hooratta tasakaalustusse viia ja peale seda võib juba mootorit kokku laduma hakata.
Ning vahepeal leidis sinine Iževsk omale uue omaniku
