Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 12 Nov 2019 06:34

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 584 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 22 Okt 2017 23:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2031
Asukoht: Tallinn
Muhulane kirjutas:
Hee...no ma olin ju ise ninapidi juures,kui asi lahti käis :D Seega kirumine jääb õigustatult nõuks. Aga üks asi jäi meil küll vaatamata - CO kruvi tihend. Nii,kui lahti selle keerasin,pudisesid tükid välja. Õnneks oli uus karbist kohe võtta.

Jah see tuli sellest, et arvasime, et plastik kork ees ja arvasime, et mis seal ikka olla saab, endale raputan ka tuhka pähe, sest tavaliselt on see esimene asi mis nõuab kontrollimist :D

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 30 Apr 2018 23:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Postitusi: 843
Asukoht: Muhu saar
Pool aastakest mööda läinud ja kirjatööga tuuga olnud. Nüüd jälle põhjust pisut ühtteist üles täheldada.
Nimelt mineva aasta detsembris sai siis järgmine isend toodud. Tegemist siis 1982.a. Iževski 412-ga. Läbisõit oli 68 tuhat kopikatega. Seisukord väga hea. Kohati on pisut pindmist roostet väga minimaalselt.Auto on teinud kõksu ka nagu hiljem selgus.Vasak esitiib ja juhiuks on üle värvitud ja katuse servas on ka muljumisjälgi veidi. Aga see on kukimuki.
Ilmade soojenedes hakkasin siis autoga tegelema. Esmalt pidurites-siduris said kaasaegsed vedelikud pandud. Ennemalt oli Neva sees,see tegi elu lihtsamaks. DOT peale ja asi kombes. Lekkeid ei esine siiani. Siis elektrisüsteemi sai korrastatud. Miskitpärast oli tagurpidikäigu tuledele eraldi lüliti pandud.Originaali küljes polnud. Sai see viga ka kõrvaldatud.Järgmisena puhastasin tagakoopad üleliigsest sodist,Break Cleaneriga pesu ja õli peale ning logarid külge. Esimesed logarid olid eelnevalt paigaldatud aga tagumisteni ei jõutud. Veljed polnud ka kiita seisus,miski mädiga üle pintseldatud.Kruttisin alt ära,rehvid maha,kaks velge praakisin välja asendades uutega ja Tallinnasse Laagri Pulbervärvimisse. Tulemus väga viis. Seejärel võtsin ette kojameeste lüliti,mis töötas nii nagu ise tahtis. Põhijamaks see,et klaasipesuri asend ei töötanud. Lahti võttes selgus,et remont ei tasu end ära ja sai siis uus lüliti pandud. Väga niru ehitusega lüliti,peaks mainima. Aga nüüd töötab,isegi intervall toimib.
Ilmaolud läksid miskil ajal heaks,tegi miinust ja sademeid ei esinenud. Seega sai ka tehnilist osa proovida tee peal. Suur trass oli ilusti kuiv. Sõites hakkas kuskilt trollibussi häält tulema. Esmalt kahtlustasin käimakotti,see ei ulunud. Siis poolasside laagreid,need olid korras. Lõpuks differ. Oli olemas varuks üks tutikas differ aga see sunnik lõugas veel hullemini. Ok,siis sai tellitud tutikas SL-i differ Venest. Kaup käes,kimasin koju ja kohe differ alla ja...roppe sõnu lendas lausa kilode kaupa. Ulus sunnik. Võtsin siis müüjaga ühendust ja kuu pärast saabus uus. Panin alla ja vot siis oli puhas rõõm - juhtus korralik differ. Eelmine differ,mis hiljem välja tuli,oli prostalt kapremonditud ja siis uue pähe müüki pandud. Saadanad.
Suured asjad siis korras. Hakkasin pisiasjadega tegelema. Esmalt mürasummusmatte paigaldama,raadioinstall ja muude pisemate ajastukohaste tuuningelementide sättimine.
Pildipargi panen lingina http://nagi.ee/photos/Muhulane/sets/410211/

_________________
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 01 Mai 2018 00:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2031
Asukoht: Tallinn
Kenake masin sul see punane ja tundub, et ka ülemineku variant, kus nina oli vana, aga uksed juba alumise lingiga :beer

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 01 Mai 2018 08:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Postitusi: 843
Asukoht: Muhu saar
See ta on. Lingid on juba järgmise variandi omad. Tulede vahetus ja suunakang on ka juba järgmise variandi omad. Istmed on veel vana tüübi omad. Pluss siis kojameeste pesusüsteem,mis ka elekripumbaga juba.

_________________
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 01 Mai 2018 17:56 

Liitunud: 25 Sept 2017 12:31
Postitusi: 27
Väga ilus auto on. Ka minul on 1982 aasta iz, aga klaasipesu veel käsipumbaga.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 01 Mai 2018 21:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23 Aug 2014 19:18
Postitusi: 329
Asukoht: kuressaare
Väga kena masin on sinuni jõudnud! Pealkirja vaadates omaksid nagu kahte mosset, aga palju sul hetkeseisuga üldse neid on?

_________________
AZLK 2140, aastast 1983.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 02 Mai 2018 08:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Postitusi: 843
Asukoht: Muhu saar
Kuus :)

_________________
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 14 Mai 2018 12:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Postitusi: 843
Asukoht: Muhu saar
Sai siis ära proovitud Weberi DGV 32/36 karpa. Wow efekti kätte ei saanud,kuna esmajoones hakkas sidur libisema kohe :) Ning tehaseseades tuli summutist ikka väga toorest lämu. Kruviregulli tagajärjel tekkis aga tühi koht gaasi andes. Seega düüsidega mängimine näib möödapääsmatu olevat. Esmalt tuleb sidur korda teha,siis saab edasi katsetada.

_________________
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 12 Aug 2018 00:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2031
Asukoht: Tallinn
Muhulane kirjutas:
Sai siis ära proovitud Weberi DGV 32/36 karpa. Wow efekti kätte ei saanud,kuna esmajoones hakkas sidur libisema kohe :) Ning tehaseseades tuli summutist ikka väga toorest lämu. Kruviregulli tagajärjel tekkis aga tühi koht gaasi andes. Seega düüsidega mängimine näib möödapääsmatu olevat. Esmalt tuleb sidur korda teha,siis saab edasi katsetada.

Kuda katsetused edenevad ?

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 12 Aug 2018 08:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Postitusi: 843
Asukoht: Muhu saar
Katsetused ei edene. Ilmaolud olid sellised,kus töötegemine käis üldse öösiti ja olid hoopis teised tegemised. Teisipäeval saab jälle kahe jalaga maa peale ja näis,kas sedakorda ilmaolud on mõistlikumad ja mahti ka saab. Selle kuuma tõttu lükkusid paljud asjad tulevikku,seega autodega tegelemine lükkub teadmata ajale edasi.

_________________
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 584 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7