Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 14 Dets 2019 18:39

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: AZLK 408 IE-1974, Tänav888
PostitusPostitatud: 08 Juul 2015 15:02 

Liitunud: 18 Juun 2015 13:40
Postitusi: 15
Tere mossesõbrad! Olen siinset foorumit jälginud juba pikemat aega ja otsustasin ka nüüd oma mosu kohta teema avada, et saada mõningaid nõuandeid ja teadmisi :) Auto on siis kogu oma eluea viibinud minu suguvõsa käes. Juttude järgi osteti Rootsist ja Läti kaudu toimetati Eestisse. Peale vene aja lõppu mingit ümberregistreerimist sellele autole ei toimunud ja seetõttu ongi juhtunud nii, et taasiseseisvumise ajal ta arvel olnud polegi :D Küll aga oli auto üheksakümnendate lõpuni aktiivselt liikluses ja kasutuses. Siis aga jäi pill rohkem külavahe sõidukiks ja vahepeal seisis koguni 6-7 aastat lageda taeva all, ilma et seda oleks liigutatud või veel vähem käivitatud :( Ligi 4 aastat tagasi võtsin asja käsile ja otsustasin vähemalt mootori põõrlema saada. Peale poolt päeva karpa põhjast sita lahti leotamist sai asja turtsuma ja üllatuseks töötas mootor pea ideaalselt. Järgnevate aastate jooksul on korda tehtud pidurid, sidur, bena pump, radikas ja veel tohutult nipet-näpet asju.Kuid vajalikke osi on kuradi raske tollele mudelile leida... Kuna autol on perekondlik väärtus siis on tekkinud plaan ta ka kunagi arvele võtta kuid sinna veel pikk tee... Põhja ei julge alt koputama hakatagi, sest auto on peaaegu terve oma eluea olnud niiskel maapinnal ja olukord on enam kui jube. Salongi tõmbasin aga hiljuti tühjaks ja kogu põrand sai hooldatud ja vajalike värvidega üle vööbatud.

Mõned pildid ka siis:)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 08 Juul 2015 15:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23 Aug 2014 19:18
Postitusi: 329
Asukoht: kuressaare
Ei tea mis bull aga mina pilte ei näe???

_________________
AZLK 2140, aastast 1983.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 08 Juul 2015 15:29 

Liitunud: 18 Juun 2015 13:40
Postitusi: 15
Ikka ei näe?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 08 Juul 2015 15:33 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Postitusi: 1808
Asukoht: Linnuvabrik
Näeb küll :)
Tööd paistab kõvasti. Jõudu ja jaksu! :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 08 Juul 2015 15:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23 Aug 2014 19:18
Postitusi: 329
Asukoht: kuressaare
Jah näen küll,edu autoga

_________________
AZLK 2140, aastast 1983.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 08 Juul 2015 17:38 

Liitunud: 18 Juun 2015 13:40
Postitusi: 15
Äkki keegi targem oskab õelda mis süsteem ARK-is üldse on vana auto uuesti arvele võtuks? Kuulnud olen, et rahakotti kergendab korralikult ja väga vist ei taheta üldse lasta...


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 08 Juul 2015 19:23 

Liitunud: 22 Mai 2010 21:29
Postitusi: 351
Põhimõtteliselt pead suutma tõestada, et see auto kuulub sinule. Siinkohal aitavad hädast välja veneaegsed dokumendid.

_________________
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 08 Juul 2015 23:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Postitusi: 1712
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Eesti vabariigi number ju küljes, järelikult on arvele võetud, aga et autoga ARK-is polnud pikemat aega mingeid toiminguid tehtud, kustutati see arvelt. Kui vanad dokustaadid alles, ei peaks arvelesaamine eriline probleem olema.
NSVL aegsed numbrid kaotasid kehtivuse aastal 2001. Kuni sinnamaani võis sõita.

_________________
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 09 Juul 2015 00:09 

Liitunud: 18 Juun 2015 13:40
Postitusi: 15
Need numbrid olid kunagi mingi teise sõiduki omad ja kruvitigi ilmselt sellepärast mosse külge et NSVL aegsetega enam sõita ei võinud ja ilma nr märkideta oleks politsei huvi tundma hakanud :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 11 Juul 2015 22:57 

Liitunud: 15 Aug 2014 09:14
Postitusi: 14
Asukoht: Harjumaa
Tänav888 kirjutas:
Äkki keegi targem oskab õelda mis süsteem ARK-is üldse on vana auto uuesti arvele võtuks? Kuulnud olen, et rahakotti kergendab korralikult ja väga vist ei taheta üldse lasta...



Mina enda omaga käisin maikuus Saue ARK,is kontrollis ja seal mehed vaatasid üle kas vanad dokumendid klapivad kere numbrite jne...Ainuke vaidlus oli kas uude passi tuleb lihtsalt 408 või 408IE aga natuke segitamist ja nende raamatutes tuhnimist läks ikka 408IE :) Ja edasi oli lihtsalt omaniku vahetuse protsess 69€. Kontrolli eest eraldi arvet ei tehtud. Auto peab kontrolliks olema komplekte ega ei pea olema sõidukorras. Omaniku vahetusel kindlasti jälgida, et vanas tehnilises passis olev omanik oleks sama mis ostu/müügi lepingul. Kui õige peaks siit ilmast lahkunud olema siis pärimistunnistus. Esimene kord saadeti mind minema kuna ei olnud pärimis tunnistust ja lihtsalt pärimistunnistuse numbrist ostu/müügi lepingul ei piisa.
Minul oli vähemalt selline saaga.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: hard0 ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7