ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
mario
Postitusi: 378
Liitunud: 01 Aug 2010 00:02
Asukoht: Tartu-Jõgeva 55608255

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Postitus Postitas mario »

sel ajal kui teised kämpi naudivad, tulin mina õlise mosse alt.. :P
sai regullitud veel siitsealt.
Lisaks siis leidsin üles selle jumpstüki - lüliti küll töötab aga toidet ei tule peale ja tundub, et seal armatuuri all, kus see nelja pesaga klemmliist on, seal on kuskil mingi toite osa puudu... vähemasti tundus, et lüliti juurest oranž juhe sinna vasakult teise kruvi alla jõudis, aga seal ju oli vaid 0.2v. must juhe tundus minevat tagatuleni... huvitav küll..
kellegil Klassiku skeeme ei ole värvilisel kujul? :P :P
Kasutaja avatar
indrek06
Postitusi: 187
Liitunud: 17 Nov 2009 18:43
Asukoht: Ida-Virumaa
Kontakt:

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Postitus Postitas indrek06 »

AZLK 2140, 1978
Kasutaja avatar
mario
Postitusi: 378
Liitunud: 01 Aug 2010 00:02
Asukoht: Tartu-Jõgeva 55608255

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Postitus Postitas mario »

väga viis! :beer
sain enamvähem aimu, mida ma ümber pean tegema :lol
Kasutaja avatar
mario
Postitusi: 378
Liitunud: 01 Aug 2010 00:02
Asukoht: Tartu-Jõgeva 55608255

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Postitus Postitas mario »

ma olen ikka tüütus...
tegin siis oma jumpstükist pildi -
Pilt
indreku jagatud skeem on küll väga hea, aga mul raskusi nii peene asja leidmisega skeemilt.....
igatahes altpoolt on siis juurde pandud see GAZ 69 suunatulekang... originaali juhtmed on punane-kollane-roheline, mis pildi ülaääres...
igatahes siis vasakult teise kruvi all on 0.2V massi suhtes...koguaeg, sõltumata auto töötamisest või süütest..
lisaks - milleks on see kondekas?

tundub, et peab enda soovide järgi kohandama seda majandust seal. Plaan panna moodsama auto puhur ja leida selleks õiged toited üles... ning üldse vaja mõned juhtmed asendada - vanadus teinud isolatsiooni rabedaks ja juhtme katki murdnud...

sellisena ta minust aianurka jäi...
Pilt
Kasutaja avatar
Seenior
Postitusi: 637
Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Asukoht: Lavassaare

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Postitus Postitas Seenior »

See kondeka moodi asi on minu hinnangul hoopis suunarelee.
Kasutaja avatar
wax
Site Admin
Postitusi: 1715
Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Telefon: 53414666
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Postitus Postitas wax »

Seenior kirjutas:See kondeka moodi asi on minu hinnangul hoopis suunarelee.
ja mina võin kinnisilmi selle väite peale mürki võtta :) suunarelee mis suunarelee :)
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - Iž 27151 - AZLK 2140 '78 - M402 '57
https://www.facebook.com/WaxGarage
Kasutaja avatar
mario
Postitusi: 378
Liitunud: 01 Aug 2010 00:02
Asukoht: Tartu-Jõgeva 55608255

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Postitus Postitas mario »

inimene õpib kogu elu :P
:beer
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Postitus Postitas viirusboy »

mario kirjutas:inimene õpib kogu elu :P
:beer
Aga sureb ikka lollina. :) Antud skeem, mis sulle jagati on uuema iz 412 oma, millel on pikk kaitsmekarp salongis juhi vasaku jala juures. Ma usun, et sinu masinal läheb sellist skeemi tarvis: http://varstu.planet.ee/2140/Raamatud/4 ... eelsed.zip
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Kasutaja avatar
mario
Postitusi: 378
Liitunud: 01 Aug 2010 00:02
Asukoht: Tartu-Jõgeva 55608255

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Postitus Postitas mario »

:beer
Kasutaja avatar
mario
Postitusi: 378
Liitunud: 01 Aug 2010 00:02
Asukoht: Tartu-Jõgeva 55608255

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Postitus Postitas mario »

pean nüüd sealt selle skeemi välja printima omale ja lausa auto juures näpuga järge ajama...
leidsin tagurdustule ühe juhtme puru oleva.. lappisin ära, aga ei miskit..kõige huvitavam on see, et juhtmed jooksevad armatuuri alla, aga ei klemmliistudel ega süüteluku juures teist otsa üles ei leia... ja lambid endiselt tummad..

aga see selleks. kuna täna lahjem tööpäev oli, siis võtsin jagaja maha. üks mutter lahti ja keera kuhu soovid.panin peale küll tagasi, aga 180 kraadi võssa, sättisin õigeks ja oli poole pöörde pill jälle. hetkel enam isu, süüdet katsuda ja karpat regullida, ei ole.
siis heitsin auto kõrvale pikali, nautisin esiteks päikest, mis rõõmsalt meil töökoja taga lõõmutab. naabermajas, kus Gerli Padar elab, ühel rõdul üks näitsik võttis päikest ja siis ma mõtlesin, et ma olen ka siis asjalik...
keerasin end auto alla, 14 padrun peos...
krudisin lahti seisupiduri trossi pinguti.. võtsin selle pulga näpuvahele ja läksin metalliruumi.. relakaga ots maha ning nurgast sain kohe keermelati.. sealt ka sobiv jupp ja keevitasin kokku need kaks... nagu tutikas. :)
läks auto alla tagasi, nüüd peab mingi päev siis tagaotsa kergitama ja rataste juures paika timmima. Lisaks on praegu varuratas all, vaja see ka üle kaeda, miks õige ratas õhku ei pea...
no ja kui ma juba seal olin, käänasin veel käiguhoovastiku mutritele paar keerdu peale. nüüd tagurdab säänselt, et ühe näpuga saab käigu sisse lükata (Risto, nüüd sa PEAD lausa Tartusse tulema... :D )
A rohkem ei jõudnudki jälle.. homne lõunapaus siis jälle elektri kallal ilmselt.

huvitav on see, et ampermeeter laseb nagu valedetektor, aga laadimine on kenasti stabiilne 14, kopikatega ... kas miski häirib teda tõesti nii palju??
temp andurit pole jõudnud endiselt vahetada, eks jälgin, kui kapoti alt peaks valget tulema. :D süüde sees, näitab õigesti, käima pannes kukub 0 tagasi...
Vasta