ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
risto626
Postitusi: 193
Liitunud: 02 Veebr 2009 22:21
Asukoht: Ida-Viru

Re: IZ 412 IE, 1981, risto626

Postitus Postitas risto626 »

TheoK kirjutas:
Üks kauge pilt ka enda masinast koos katuseraamiga, kui lubad oma teemat teiste autode piltidega reostada :D ...?

http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/2 ... 55a702.jpg
ilusate autode pildid on siin teemas alati oodatud :smokin
Killa
Postitusi: 168
Liitunud: 08 Veebr 2009 00:04

Re: IZ 412 IE, 1981, risto626

Postitus Postitas Killa »

Originaali polnud ju- katuseraam on tuuning element :D
risto626
Postitusi: 193
Liitunud: 02 Veebr 2009 22:21
Asukoht: Ida-Viru

Re: IZ 412 IE, 1981, risto626

Postitus Postitas risto626 »

tänu sellele, et tavakasutuses olev kapitalistlik tehnika on ajutiselt liikumisvõimetu, jääb mosse mõneks ajaks igapäevaautoks :burnout
viimaste päevade intensiivsem kasutus tõi välja veel ühe puudujäägi- mittetoimiva pingeregulaatori. Nüüd uus 35.- jublakas vahel ja asi toimib jälle :)

esisillas olevat klobinat (arvatavasti amort või selle puksid) kahjuks ajapuudusel likvideerida ei jõudnud :( , aga üldiselt peaks auto nüüd valmis olema :smokin

kui kellelgi juhtub üle olema kaks sisemist uksekäepidet (2140 omad on mul olemas, aga need on teistsugused), siis võtku nad saarele kaasa. Vahetan mõne õlle vastu.
risto626
Postitusi: 193
Liitunud: 02 Veebr 2009 22:21
Asukoht: Ida-Viru

Re: IZ 412 IE, 1981, risto626

Postitus Postitas risto626 »

ära iial ütle iial, täna õhtul leidsin, et üks tagumistest piduritest jääb peale :err :uhoh õnneks oli viga paigast läinud pidurimehhanismis.
hea meel on teatada, et nüüdseks on kohvrid pakitud, benatsekid varutud ning kui ööga midagi küljest ära kukkunud pole, siis seltsimehed Virumaa rajoonist on valmis külastama Saaremaa suvilakoperatiivi. :beer
risto626
Postitusi: 193
Liitunud: 02 Veebr 2009 22:21
Asukoht: Ida-Viru

Re: IZ 412 IE, 1981, risto626

Postitus Postitas risto626 »

tra, mossel on tuled kadunud- pool-ja täistuled, nrtuled ning pargid ees ja taga. mis läbi võib olla? tulede pealüliti? mingi kaitse peaks ju ka olema- igatahes need kolm, mis kapoti all on on terved. räägiti ka mingist tulede toiteplokist, no kohe mitte ei löö ette, ku seda leida võiks? mäletan, et 2140 olid releed, sellel ka neid leidub?

igatahes testrit pole, elektrist ei tea sittagi. :help
Tiit
Postitusi: 183
Liitunud: 18 Apr 2009 20:59

Re: IZ 412 IE, 1981, risto626

Postitus Postitas Tiit »

Tulede lüliti taga pole juhe katki läinud? Niisama kaitsmeid vaadates ei pruugi katkist leida, indikaatoriga testisid kaitsmeid?
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
risto626
Postitusi: 193
Liitunud: 02 Veebr 2009 22:21
Asukoht: Ida-Viru

Re: IZ 412 IE, 1981, risto626

Postitus Postitas risto626 »

lüliti võtsin maha, kõik juhtmed olid kinni. väliselt ka midagi kärsanud pole. vb seest miskit puru?

kaitsmeid vaatasin niisama. kuid ...
408 ja 412
parempoolne kaitse nr 1 (10 A)- ventilaatori elektrimootor ja tagurdustuled
keskmine kaitse nr 2 (10 A)- mõõteriistad ja suunatuled
vasakpoolne kaitse nr 3 (10 A)- helisignaal, mootorivalgusti
mingi kaitse ja/või relee peab ju vahel olema. kus see asub?
Tiit
Postitusi: 183
Liitunud: 18 Apr 2009 20:59

Re: IZ 412 IE, 1981, risto626

Postitus Postitas Tiit »

Aga proovi indikaatoriga, kas tulede lülitile tuleb vool taha. Siis on vähemalt mingi pidepunkt, kust edasi otsima hakata.
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
risto626
Postitusi: 193
Liitunud: 02 Veebr 2009 22:21
Asukoht: Ida-Viru

Re: IZ 412 IE, 1981, risto626

Postitus Postitas risto626 »

viga tuledelülitis. uus küljes ja kõik toimib :smokin
risto626
Postitusi: 193
Liitunud: 02 Veebr 2009 22:21
Asukoht: Ida-Viru

Re: IZ 412 IE, 1981, risto626

Postitus Postitas risto626 »

uuendaks veidi teemat. mosse on siiani käinud nagu kellavärk ja on suht sagedases kasutuses, kuna praegused suveilmad lausa kutusuvad mosset garaazist välja veeretama. :)
tagasillaõli sai 3500km järel uuesti vahetatud, kuna olemasolev oli täielikuks tökatiks muutunud :o kogu majanduse loputasin paar korda diislelküttega läbi. Paari tuhande pärast peab kontrollima, kas aitas. uuel kuul lähevad vahetusse esirehvid, kuna üks otsustas pauguga lõhki minna ning teine on ka munas ???

enne hooaja lõppu on vaja teha järgnevad tööd
- juhiiste remontida
- ventilaatoriga miskit ette võtta
- tagurdustule lülitit reguleerida, kuna praegu peab kätt kangil hoidma, et tagasikäigutuled põleksid.

jaanipäeval sai aga tehtud retk Pühajärvele 8)
Vasta