Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 09 Dets 2019 23:34

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 292 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 30  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 12 Mär 2009 01:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Veebr 2009 14:20
Postitusi: 347
Asukoht: Saaremaa
PSK nagu pask? :lol

_________________
Aitan Ebay'st asju tellida.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 12 Mär 2009 09:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Postitusi: 1892
Asukoht: Tartumaa
PSK teeb minu teada veel firma Erimell, Elvas seda ainet müüa küll kas 0.5l oli 28.- või nii!
PSK värv varjeerub kollasest Oranz-punaseni!
Ma ütlen oma kogemustest,et DOT-3 ja 4 ei või panna Volga ja Mosse v.a vist 2141 piduri süsteemi
kuna mansetid annavad ruttu otsad, omad kogemused :(

_________________
ex AZLK 2140 1986,ex IZ 2715 1985. Praegust MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 12 Mär 2009 12:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05 Veebr 2009 19:56
Postitusi: 218
Ma ajasin sidurisüsteemi tühjaks ja kallasin alguses mingit hirmkallist Valvoline vms kuulsa brändi vedelikku, mis sobis Rollsi piduritele ja roolivõimule - ehk sellepärast andsidki mansetid uues pumbas sõidu ajal (!) otsad. Asemele läks männilõhnaline vene läga.
Pidurite juures tegin vist terve süsteemi puhtaks ja ajasin sisse mingit Erimelli vedelikku.
Miks dot 3 / 4 ei sobi?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 12 Mär 2009 13:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Postitusi: 1892
Asukoht: Tartumaa
to Kombimiis, põhjus on lihtne kuna venemansetid muudab DOT-3/4 lihtsalt rabedaks ja vedelik voolab immitseb mansetide vahelt välja! DOT3/4 peaksid pH poolest olema kordi happelisemad kui PSK või Neva

_________________
ex AZLK 2140 1986,ex IZ 2715 1985. Praegust MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 12 Mär 2009 13:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05 Veebr 2009 19:56
Postitusi: 218
Aga Erimelli läga?
Vabandust ot pärast siin. :(


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 12 Mär 2009 15:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2031
Asukoht: Tallinn
Ise kasutan DOT 3 ja 4 juba ammu kuna tehasest tulnud masinal oli juba NEVA sees ja seda võis segada DOTiga.Siiani pole minu masinatel mitte kordagi mansettidega jama olnud nii siduri kui pidurisüsteemis !!!Õigemini oleks öelda ,et 1 kord vahetasin siduri peasilindri mansetti kuna see oli juba ajaliselt isegi kõvasti vastu pidanud -panin uue ja siiani probleemi vaba juba 5 aastat !!!
Seega ma ei liitu teie arvamusega, et DOT ja NEVA söövad mansetid ära,pigema kaldun arvama ,et uued mansetid on tehtud juba DOTi ja NEVA jaoks ,mis ei kannata vanu punaseid vedelikke ja punaste ning kollaste segu.
Ja soovituseks võin öelda ,et kui punaselt BSK või PSK vedelikult üle minemiseks kollasele DOTile või NEVAle,siis läbipesuks soovitav vana välja lasta ning aidata seda suruõhuga ja siis kollane valada tühja süsteemi ning teha seda protsessi 2 korda, et punane välja saada korralikult ning jääks püsima uus ja kollane ,kas siis DOT või NEVA.On küll pikk protsess kuna tuleb kõik piduritorud kordamööda ette võtta 2 mehega( 1 pumpab pedaali) ,aga tasub ära.

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 12 Mär 2009 20:23 

Liitunud: 02 Veebr 2009 22:21
Postitusi: 205
Asukoht: Ida-Viru
PSK on PSK, mis vahet sel on, mis värvi ta parasjagu on? ???
vb peeti punakamat tooni pudelit ekslikult BSK-ks?

igatahes suutsin täna leida pool liitrit kollast PSK-d, homme lähen veel otsima, sutsu on juurde tarvis.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 17 Mär 2009 21:47 

Liitunud: 02 Veebr 2009 22:21
Postitusi: 205
Asukoht: Ida-Viru
kas klappide reguleerimist tuleb teha kuumal või külmal mootoril?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 17 Mär 2009 21:51 

Liitunud: 03 Veebr 2009 02:40
Postitusi: 273
Klappe reguleeritakse ikka külmal mootoril.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 17 Mär 2009 21:52 

Liitunud: 02 Veebr 2009 22:21
Postitusi: 205
Asukoht: Ida-Viru
M410 kirjutas:
Klappe reguleeritakse ikka külmal mootoril.


tnx :P


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 292 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 30  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7