3. leht 30-st

Re: IZ 412 IE, 1981, risto626

Postitatud: 12 Mär 2009 01:56
Postitas saarlane
PSK nagu pask? :lol

Re: IZ 412 IE, 1981, risto626

Postitatud: 12 Mär 2009 09:13
Postitas MAZ
PSK teeb minu teada veel firma Erimell, Elvas seda ainet müüa küll kas 0.5l oli 28.- või nii!
PSK värv varjeerub kollasest Oranz-punaseni!
Ma ütlen oma kogemustest,et DOT-3 ja 4 ei või panna Volga ja Mosse v.a vist 2141 piduri süsteemi
kuna mansetid annavad ruttu otsad, omad kogemused :(

Re: IZ 412 IE, 1981, risto626

Postitatud: 12 Mär 2009 12:09
Postitas Kombimiis
Ma ajasin sidurisüsteemi tühjaks ja kallasin alguses mingit hirmkallist Valvoline vms kuulsa brändi vedelikku, mis sobis Rollsi piduritele ja roolivõimule - ehk sellepärast andsidki mansetid uues pumbas sõidu ajal (!) otsad. Asemele läks männilõhnaline vene läga.
Pidurite juures tegin vist terve süsteemi puhtaks ja ajasin sisse mingit Erimelli vedelikku.
Miks dot 3 / 4 ei sobi?

Re: IZ 412 IE, 1981, risto626

Postitatud: 12 Mär 2009 13:00
Postitas MAZ
to Kombimiis, põhjus on lihtne kuna venemansetid muudab DOT-3/4 lihtsalt rabedaks ja vedelik voolab immitseb mansetide vahelt välja! DOT3/4 peaksid pH poolest olema kordi happelisemad kui PSK või Neva

Re: IZ 412 IE, 1981, risto626

Postitatud: 12 Mär 2009 13:22
Postitas Kombimiis
Aga Erimelli läga?
Vabandust ot pärast siin. :(

Re: IZ 412 IE, 1981, risto626

Postitatud: 12 Mär 2009 15:18
Postitas partnermosse
Ise kasutan DOT 3 ja 4 juba ammu kuna tehasest tulnud masinal oli juba NEVA sees ja seda võis segada DOTiga.Siiani pole minu masinatel mitte kordagi mansettidega jama olnud nii siduri kui pidurisüsteemis !!!Õigemini oleks öelda ,et 1 kord vahetasin siduri peasilindri mansetti kuna see oli juba ajaliselt isegi kõvasti vastu pidanud -panin uue ja siiani probleemi vaba juba 5 aastat !!!
Seega ma ei liitu teie arvamusega, et DOT ja NEVA söövad mansetid ära,pigema kaldun arvama ,et uued mansetid on tehtud juba DOTi ja NEVA jaoks ,mis ei kannata vanu punaseid vedelikke ja punaste ning kollaste segu.
Ja soovituseks võin öelda ,et kui punaselt BSK või PSK vedelikult üle minemiseks kollasele DOTile või NEVAle,siis läbipesuks soovitav vana välja lasta ning aidata seda suruõhuga ja siis kollane valada tühja süsteemi ning teha seda protsessi 2 korda, et punane välja saada korralikult ning jääks püsima uus ja kollane ,kas siis DOT või NEVA.On küll pikk protsess kuna tuleb kõik piduritorud kordamööda ette võtta 2 mehega( 1 pumpab pedaali) ,aga tasub ära.

Re: IZ 412 IE, 1981, risto626

Postitatud: 12 Mär 2009 20:23
Postitas risto626
PSK on PSK, mis vahet sel on, mis värvi ta parasjagu on? ???
vb peeti punakamat tooni pudelit ekslikult BSK-ks?

igatahes suutsin täna leida pool liitrit kollast PSK-d, homme lähen veel otsima, sutsu on juurde tarvis.

Re: IZ 412 IE, 1981, risto626

Postitatud: 17 Mär 2009 21:47
Postitas risto626
kas klappide reguleerimist tuleb teha kuumal või külmal mootoril?

Re: IZ 412 IE, 1981, risto626

Postitatud: 17 Mär 2009 21:51
Postitas M410
Klappe reguleeritakse ikka külmal mootoril.

Re: IZ 412 IE, 1981, risto626

Postitatud: 17 Mär 2009 21:52
Postitas risto626
M410 kirjutas:Klappe reguleeritakse ikka külmal mootoril.
tnx :P