IZ 2125 1976 hamada

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
hamada
Postitusi: 146
Liitunud: 18 Veebr 2010 18:57
Asukoht: Kiili

Re: IZ 2125 1976 hamada

Postitus Postitas hamada »

stern100 kirjutas:Võtab sõnatuks, super!
Tänud positiivse tagasiside eest.
Isadepäeval otsustasid lapsed ära proovida, et mitu lumememme ikkagi mossese ja kärusse mahub. :D
Pilt
Ilu on omakasupüüdmatu rahulolu.
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IZ 2125 1976 hamada

Postitus Postitas moskiito »

väga viis ning meeldiv näha et keegi on võtnud kombi taastamise tõsisemalt ette. Minu oma kahjuks mädaneb aia nurgas aga loodan et suveks saab ta samuti korda ja legaalselt tänavatele liiklema.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
BergIE
Postitusi: 283
Liitunud: 19 Nov 2013 19:36
Telefon: 5061898
Asukoht: Pärnumaa

Re: IZ 2125 1976 hamada

Postitus Postitas BergIE »

Ütlen otse. Iga töö väärib kiitmist. Siiski tööl ja tööl on vahetevahel vahed sees! Neid kenu pilte vaadates oli hea tunne olemas. Tegid õige otsuse ja tulemus on super! Paljud ei viitsiks jännata sellega, mulle just meeldis too etapp oma kaunitari juures.
Kaunitar 2015.
Kasutaja avatar
hamada
Postitusi: 146
Liitunud: 18 Veebr 2010 18:57
Asukoht: Kiili

Re: IZ 2125 1976 hamada

Postitus Postitas hamada »

BergIE kirjutas:Neid kenu pilte vaadates oli hea tunne olemas.
Hea tunne on olemas ka positiivseid kommentaare lugedes. :)
Eks see hobiauto ehitamine ongi üks lõputu kompromiss reaalsuse ja enda peas väljamõeldud plaanide-soovide vahel.
Alati tahaks teha paremini, ilusamini ja kvaliteetsemalt, aga siis koputavad seltsimehed
"aeg" ja "rahakott" õlale: " ei saa ju nokitseda ühe jubina kallal kaks nädalat". :o
Eileseks oligi mul tagatiibade pahteldamisest siiber ja otsustasin tiivad vahepeal krundiga üle tuisata. Kuna püstolisse
sai juba krunt kallatud siis jäid veel mõned puhastatud jupid tee peale ette.
Pilt
Pilt
Ilu on omakasupüüdmatu rahulolu.
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: IZ 2125 1976 hamada

Postitus Postitas Muhulane »

Puhastus toimus relaka või liivapritsiga?
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
marek
Postitusi: 377
Liitunud: 05 Veebr 2009 12:29
Asukoht: Pärnu/Tartu
Kontakt:

Re: IZ 2125 1976 hamada

Postitus Postitas marek »

Muhulane kirjutas:Puhastus toimus relaka või liivapritsiga?
Võin omast kogemusest öelda et relakaga puhastatavad antud sillajuppidest on ainult vedrulehed ning lehe külgede puhastamine kulutab ka tugevasti kasutavat ketast v. harja.
Liivaprits igal juhul kiirem ja efektiivsem. Ümardetailide relakaga puhastamine tohutult aeganõudev (pildilt näiteks stabikas võtaks väga kaua ja nt. esivedru ei saagi ju relakaga puhastada) võrreldes pritsiga ning pisidetaile peab mitme eri nurga all kruustangide vahele kinnitama et kõikjalt puhastada ning kokkuvõttes nurgatagustele ja servaalustele ikka ligi ei pääse.
Nii et sillajuppide jaoks tundub liivaprits ikka ainuõige (kõige efektiivsem, kiirem, odavam (soodast, klaaskuulist kindlasti, aga haavlipritsi võrdlust ei tea) asi.

Aga teemasolev autoehitus on väga muljetavaldav, edu!
Kasutaja avatar
BergIE
Postitusi: 283
Liitunud: 19 Nov 2013 19:36
Telefon: 5061898
Asukoht: Pärnumaa

Re: IZ 2125 1976 hamada

Postitus Postitas BergIE »

Tere! Küsin sportlikust huvist, kuidas lood nende kummiribadega mis käivad vedrulehti "ühendavate" klambrite alla? Pildil ma neid totakaid klambreid ei näinud, seepärast tekkis ka küsimus.
Kaunitar 2015.
Kasutaja avatar
hamada
Postitusi: 146
Liitunud: 18 Veebr 2010 18:57
Asukoht: Kiili

Re: IZ 2125 1976 hamada

Postitus Postitas hamada »

marek kirjutas:
Muhulane kirjutas:Puhastus toimus relaka või liivapritsiga?
Võin omast kogemusest öelda et relakaga puhastatavad antud sillajuppidest on ainult vedrulehed
Jah, nii ongi! Lehtvedrud ja veel paar vidinat on relakaga tehtud ja ülejäänud liivapritsiga.
Ilu on omakasupüüdmatu rahulolu.
Kasutaja avatar
hamada
Postitusi: 146
Liitunud: 18 Veebr 2010 18:57
Asukoht: Kiili

Re: IZ 2125 1976 hamada

Postitus Postitas hamada »

BergIE kirjutas:Tere! Küsin sportlikust huvist, kuidas lood nende kummiribadega mis käivad vedrulehti "ühendavate" klambrite alla? Pildil ma neid totakaid klambreid ei näinud, seepärast tekkis ka küsimus.
Kummiribadega on kõik korras, aga klambritest läksid kaks mahavõtmisel katki. Eks varsti võtan doonor autolt
teised ja siis lähevad puhastusse.
Seoses selle huviga tekkis endal ka üks küsimus. Mis jubinad need valged kandilised seal lehtede vahel on?
Kas see on mingi uuemate mossede teema või lisa tuuning? Vaatasin varuosakataloogi ja seal selliseid ei näinud.
Pilt
Märkus:pilt on laenatud BergIE teemast.
Viimati muutis hamada, 10 Dets 2016 01:07, muudetud 1 kord kokku.
Ilu on omakasupüüdmatu rahulolu.
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IZ 2125 1976 hamada

Postitus Postitas moskiito »

eks need ole sama asja pärast mis need plastik seibid vedrude otstes, vähendada lehtvedrude tekkitavat müra, muud ei midagi.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Vasta