AZLK 402 1958a. ja M402 1957a. raxy18

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: AZLK 402 1958a. ja M402 1957a. raxy18

Postitus Postitas MAZ »

Aitäh Karu2 sain vastuse oma küsimusele, ilmselt teema algataja jõudis ka seda lugeda ma loodan :smokin

Doonor masin on üsna huvitav, eks sealt annab asju maha kruvida oma jagu. Rool on huvitaval kombel hoopis
ZAZ 965AE oma.
Keevitus meenutab üsna Tartu kapitaalremondi stiilis tegemist :D , ma olen mitmeid veomasina uksi näinud,mis
on samas stiilis tehtud siis oli põhimõte,et sõidaks ja käib kah :lol :D
Pagasiruum on mingi koleda möginaga tehtud, juhipoolne põhi on suhteliselt sõel, ma kahtlen kas neid plekkegi
kusagilt saada on,et seda ära lappida kui just ise ei tee.

PS! Selgub,et ma olen ilmselt eksinud,402 kast on ikka pikendusega, kuid ju ma siis ei märganud seda pikendust
kui autode põhja alla piilusin(peenem kui 412 oma ja ilmselt jäi kusagile varju) :uhoh :kill
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
raxy18
Postitusi: 37
Liitunud: 30 Aug 2009 19:58

Re: AZLK 402 1958a. ja M402 1957a. raxy18

Postitus Postitas raxy18 »

jaaaa rahvas aga need pildid (sinakas rohekast mossest) on doonor masina omad....aga kui alt poolt vaadata põhja siis pole nii nutune lugu kui seest vaadata ja õnneks mu projektikas on palju korralikum selle koha pealt aga täna lähen teen projektikal ka samadest kohtadest pilte ja panen siia ja siis saate võrrelda....aga jahhh enne keegi kirjutas et tegemist võib olla tartu mingi asutuse remondiga et tiib nii ägedalt remonditud....see masin ongi toodud tartumaalt mellistest et ma kardan see ongi nii nagu kahtlustati.
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: AZLK 402 1958a. ja M402 1957a. raxy18

Postitus Postitas MAZ »

raxy18 ma sain aru,et see doonor masin on ;) , samas kui väga viimane häda oleks
teeks selle ka korda.
Tolle teise millest sa siis rääkisid,et teed endale siis korraliku 402 selle puhul soovitaks esimese
asjana tiivad ja kapoti värvi eemaldajaga vanast värvist ja pahtlist puhtaks nühkida.
Miks? Sest tavaliselt on seal alla igasugu üllatusi,mis hiljem kui asi valmis lõpptulemuse ära rikuvad.
Töö on ropp ja vastik ja töötu aga pikemas perspektiivis tasub see ennast ära.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
Kombimiis
Postitusi: 185
Liitunud: 05 Veebr 2009 19:56

Re: AZLK 402 1958a. ja M402 1957a. raxy18

Postitus Postitas Kombimiis »

Liivapritsuga tuleb kõik välja. Nii vana auto puhul tee seda kindlasti.
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: AZLK 402 1958a. ja M402 1957a. raxy18

Postitus Postitas MAZ »

Jah tuleb aga kui värvi kiht ja muu sodi selle peal liiga paks on siis võib plekile liiga teha.
Veneautodel tuleks plekki liivapritsis 45 kraadise nurga alla teha ja pigem olla ettevaatlik kui tormata peale sinna.Olen ise teinud tean millest räägin.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
raxy18
Postitusi: 37
Liitunud: 30 Aug 2009 19:58

Re: AZLK 402 1958a. ja M402 1957a. raxy18

Postitus Postitas raxy18 »

jahhh liivaprits oleks kõige lihtsam variant aga siin võru kandis nagu ma uurinud olen ei soovita keegi eriti kuhugi viia...üks vända klubi mees oli viinud volga uksed rauameitrisse liivapritsi ja ütles kui kätte sai olid uksed kasutud ja kõverad.....siit ka väike üleskutse et ehk keegi võru kandist oskab soovitada mõistliku hinnaga ja mõistliku kvaliteediga liivapritsi koha
muidugi ma ei tea kas oleks enne äkki mõistlik natuke relakaga lihvida et liivapritsis oleks lihtsam ja saaks ettevaatlikumalt pritsida

aga siin ka mõned pildid projekti toorikust mis ikka tunduvalt kõbusam kui doonor(kuigi doonorist saaks ka asja teha kui oleks viitsimist ja tahtmist.samas vaatan kui saan ühe valmis siis ehk võtan ka teise ette)
Pilt
Pilt
Pilt

nu selline siis on pagaasnik
Pilt

rooli osa ja natuke salongi
Pilt
Kasutaja
Postitusi: 186
Liitunud: 02 Veebr 2009 14:55

Re: AZLK 402 1958a. ja M402 1957a. raxy18

Postitus Postitas Kasutaja »

parksepas on haavliprits vms. seal ei saa autot lasta? siseruumides pritsivad.
21251
Kasutaja avatar
Manks
Postitusi: 475
Liitunud: 18 Apr 2009 10:47
Asukoht: Võrumaa, Rõuge
Kontakt:

Re: AZLK 402 1958a. ja M402 1957a. raxy18

Postitus Postitas Manks »

Piltide järgi vaadates on masin kuidagi liivane, juba liivapritsis käinud? Ise kasutasin kõrgsurvepesurit liiva otsikuga, liiva tõin korstnapühkija juurest. Tulemusega jäin rahule, aga peale töötlemist on vaja uuesti puhtaks pesta ja kuivatada, mis on lisatöö.
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Kasutaja avatar
Kombimiis
Postitusi: 185
Liitunud: 05 Veebr 2009 19:56

Re: AZLK 402 1958a. ja M402 1957a. raxy18

Postitus Postitas Kombimiis »

Toorik on täitsa hea, ainult tulemüür on auklik nagu juust :D
raxy18
Postitusi: 37
Liitunud: 30 Aug 2009 19:58

Re: AZLK 402 1958a. ja M402 1957a. raxy18

Postitus Postitas raxy18 »

Kasutaja kirjutas:parksepas on haavliprits vms. seal ei saa autot lasta? siseruumides pritsivad.


aga äkki sa oskad täpsustada et kus kohas ja milline jääb tulemus
kas sul kogemusi on nonde pritsijate töö tulemusega
Vasta