Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 14 Dets 2019 16:17

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 317 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: AZLK 2140 1985.a 27151
PostitusPostitatud: 19 Aug 2012 14:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 21:57
Postitusi: 340
Asukoht: Noarootsi
viirusboy kirjutas:
Olgu polkovnik sulle armuline. Aga ma ei mõista miks mossega parklas raske manööverdada on? Minuarust on autol ju superhea pöörderaadius. Olgu, roolivõim vb on jah takistuseks, aga senikaua kui auto liigub, on ka rool kerge :D

Praegu on veel oldud armuline :lol Aga vägisi tuleb vist Mossele ÜL ja kindlustus teha, sest järjekordselt andis renault saba. Eks 21. september paistab mis saab, siis SBK läbi 8)

_________________
Punane välk


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: AZLK 2140 1985.a 27151
PostitusPostitatud: 21 Dets 2012 21:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 21:57
Postitusi: 340
Asukoht: Noarootsi
Auto "tuunimine" jätkub. Sai toodud ammu ammu mazda 626/323 esimesed el. akna mootorid. Kiiresti vaadates ei tundunud rasket olevat neid mossele paigaldada. Kunagi, kui aega saab siis proovin peale sobitada. Seniks aga auto seisab.
Pilt

_________________
Punane välk


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: AZLK 2140 1985.a 27151
PostitusPostitatud: 07 Juun 2013 23:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 21:57
Postitusi: 340
Asukoht: Noarootsi
Kaugelt kaugelt Tapa kaitseväe 250cm aia tagant välja saades, olen ma nüüd lõpuks jõudnud tagasi kodukohta. Punane välk oli seisnud nukralt kuuri all tervelt 11 kuud. Täna oli see pidulik päev, kui tegin kuuri uksed lahti ja sealt vaatas vastu tugeva tolmuall olev, mosse kuju meenutav 2140. Ega ta seal enam kaua seista ei saanud. Tulles olin juba kaasa võtnud piisavalt bensiini ja aku. Esmalt pumpasin bensiini ülesse läbi kuivanud pumba ja peale seda lisasin veel topkat, kuna aku vana ja väeti. Peale seda lendasin juhtpuldi taha niiet tolmupilv üleval ja keerasin võtit. Kõik 4 neegrit hüppasid kohe tööle, üksgi neeger ei olnud nende 11 kuu jooksul plehku pannud. Peale neegrite äratamist sai paar kiiremat tehtud.

kokkuvõtteks- kindlustus olemas 4kuud(16Euri), esi pidurid tahavad ülekäimist ja kässar pingutamist ning olen valmis Haapsalut vallutama ja ÜV ära tegema. :beer

_________________
Punane välk


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: AZLK 2140 1985.a 27151
PostitusPostitatud: 08 Juun 2013 17:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Postitusi: 1298
Asukoht: Läänemaa
Väga vinge. Hakkaski juba üksi igav seal haapsalus.

_________________
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: AZLK 2140 1985.a 27151
PostitusPostitatud: 09 Juun 2013 19:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 21:57
Postitusi: 340
Asukoht: Noarootsi
viirusboy kirjutas:
Väga vinge. Hakkaski juba üksi igav seal haapsalus.

Nägin sind eile kaupsi ees. Haapsalus üldse vähe mossesi näha, isegi Sterni pole enam näinud.

Täna tegin esi pidureid, 4-st üks kolb töötas, ülejäänud olid roostes. See oli põhjuseks miks pidurid peale jäid. Nüüd ootan millal saan uued tolmu katted ja reedel ÜV järgi.

_________________
Punane välk


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: AZLK 2140 1985.a 27151
PostitusPostitatud: 09 Juun 2013 19:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Postitusi: 3760
Asukoht: Läänemaa, Palivere
27151 kirjutas:
viirusboy kirjutas:
Väga vinge. Hakkaski juba üksi igav seal haapsalus.

Nägin sind eile kaupsi ees. Haapsalus üldse vähe mossesi näha, isegi Sterni pole enam näinud.

Täna tegin esi pidureid, 4-st üks kolb töötas, ülejäänud olid roostes. See oli põhjuseks miks pidurid peale jäid. Nüüd ootan millal saan uued tolmu katted ja reedel ÜV järgi.


Enda arust olen küll iga nädal vähemalt kolmel neljal päeval Haapsalus :D Ja tore et jälle sõitma hakkad.

_________________
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 3 x 412(osa IE osa mitte) , 2715

Kokku omanud 69 mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: AZLK 2140 1985.a 27151
PostitusPostitatud: 14 Juun 2013 14:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 21:57
Postitusi: 340
Asukoht: Noarootsi
ÜV käidud aga kahjuks läbi ei saanud. Vigadeks siis kässar ja CH. Düüse kruttisime aga alla ei saanud.

Millest peaks alustama, et CH vähendada? CH oli 2x suurem, kui tohtis. Mootor töötas tühikäigul ka ebaühtlaselt, alustuseks ostan uued küünlad.

_________________
Punane välk


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: AZLK 2140 1985.a 27151
PostitusPostitatud: 14 Juun 2013 23:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Postitusi: 1712
Asukoht: Jüri,Harjumaa
27151 kirjutas:
ÜV käidud aga kahjuks läbi ei saanud. Vigadeks siis kässar ja CH. Düüse kruttisime aga alla ei saanud.

Millest peaks alustama, et CH vähendada? CH oli 2x suurem, kui tohtis. Mootor töötas tühikäigul ka ebaühtlaselt, alustuseks ostan uued küünlad.

Põhjuseid üsna mitmeid. Mustunud õhufilter, mootoriõli, korrastamatta karburaator ja süütesüsteem, lekkiv väljalase... Kusagil raamatus "Sõiduautod" oli loendatud liiga kõrge Co taseme põhjused.

_________________
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: AZLK 2140 1985.a 27151
PostitusPostitatud: 15 Juun 2013 09:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 21:57
Postitusi: 340
Asukoht: Noarootsi
Edel kirjutas:
27151 kirjutas:
ÜV käidud aga kahjuks läbi ei saanud. Vigadeks siis kässar ja CH. Düüse kruttisime aga alla ei saanud.

Millest peaks alustama, et CH vähendada? CH oli 2x suurem, kui tohtis. Mootor töötas tühikäigul ka ebaühtlaselt, alustuseks ostan uued küünlad.

Põhjuseid üsna mitmeid. Mustunud õhufilter, mootoriõli, korrastamatta karburaator ja süütesüsteem, lekkiv väljalase... Kusagil raamatus "Sõiduautod" oli loendatud liiga kõrge Co taseme põhjused.


Selge siis. Vahetan õli, küünlad ja filtri ära ning vaatan süüte üle. Karpa peaks olema puhas, alles eelmine aasta tehti suur puhastus seal.

CO oli korras aga CH on kõrge

_________________
Punane välk


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: AZLK 2140 1985.a 27151
PostitusPostitatud: 16 Juun 2013 10:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Postitusi: 3268
Asukoht: virtsu
CH on küttuse põlemise efektiivsus ning siis on kindlasti põhjus põlemiskambris, kas küünlad või vale küttusesegu võib olla ka põhjustajaks kolvirõngad, mis kergelt kinni jäänud. vala 98-t paaki ja peaks asi kohe parem olema. mina soovitan segu kuskil 1:10

_________________
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 317 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7