Eesti Moskvich Klubi
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/

AZLK 2140 1985.a 27151
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/viewtopic.php?f=6&t=55
30. leht 32-st

Autor:  27151 [ 19 Aug 2012 14:19 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2140 1985.a 27151

viirusboy kirjutas:
Olgu polkovnik sulle armuline. Aga ma ei mõista miks mossega parklas raske manööverdada on? Minuarust on autol ju superhea pöörderaadius. Olgu, roolivõim vb on jah takistuseks, aga senikaua kui auto liigub, on ka rool kerge :D

Praegu on veel oldud armuline :lol Aga vägisi tuleb vist Mossele ÜL ja kindlustus teha, sest järjekordselt andis renault saba. Eks 21. september paistab mis saab, siis SBK läbi 8)

Autor:  27151 [ 21 Dets 2012 21:15 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2140 1985.a 27151

Auto "tuunimine" jätkub. Sai toodud ammu ammu mazda 626/323 esimesed el. akna mootorid. Kiiresti vaadates ei tundunud rasket olevat neid mossele paigaldada. Kunagi, kui aega saab siis proovin peale sobitada. Seniks aga auto seisab.
Pilt

Autor:  27151 [ 07 Juun 2013 23:10 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2140 1985.a 27151

Kaugelt kaugelt Tapa kaitseväe 250cm aia tagant välja saades, olen ma nüüd lõpuks jõudnud tagasi kodukohta. Punane välk oli seisnud nukralt kuuri all tervelt 11 kuud. Täna oli see pidulik päev, kui tegin kuuri uksed lahti ja sealt vaatas vastu tugeva tolmuall olev, mosse kuju meenutav 2140. Ega ta seal enam kaua seista ei saanud. Tulles olin juba kaasa võtnud piisavalt bensiini ja aku. Esmalt pumpasin bensiini ülesse läbi kuivanud pumba ja peale seda lisasin veel topkat, kuna aku vana ja väeti. Peale seda lendasin juhtpuldi taha niiet tolmupilv üleval ja keerasin võtit. Kõik 4 neegrit hüppasid kohe tööle, üksgi neeger ei olnud nende 11 kuu jooksul plehku pannud. Peale neegrite äratamist sai paar kiiremat tehtud.

kokkuvõtteks- kindlustus olemas 4kuud(16Euri), esi pidurid tahavad ülekäimist ja kässar pingutamist ning olen valmis Haapsalut vallutama ja ÜV ära tegema. :beer

Autor:  viirusboy [ 08 Juun 2013 17:21 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2140 1985.a 27151

Väga vinge. Hakkaski juba üksi igav seal haapsalus.

Autor:  27151 [ 09 Juun 2013 19:51 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2140 1985.a 27151

viirusboy kirjutas:
Väga vinge. Hakkaski juba üksi igav seal haapsalus.

Nägin sind eile kaupsi ees. Haapsalus üldse vähe mossesi näha, isegi Sterni pole enam näinud.

Täna tegin esi pidureid, 4-st üks kolb töötas, ülejäänud olid roostes. See oli põhjuseks miks pidurid peale jäid. Nüüd ootan millal saan uued tolmu katted ja reedel ÜV järgi.

Autor:  stern100 [ 09 Juun 2013 19:54 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2140 1985.a 27151

27151 kirjutas:
viirusboy kirjutas:
Väga vinge. Hakkaski juba üksi igav seal haapsalus.

Nägin sind eile kaupsi ees. Haapsalus üldse vähe mossesi näha, isegi Sterni pole enam näinud.

Täna tegin esi pidureid, 4-st üks kolb töötas, ülejäänud olid roostes. See oli põhjuseks miks pidurid peale jäid. Nüüd ootan millal saan uued tolmu katted ja reedel ÜV järgi.


Enda arust olen küll iga nädal vähemalt kolmel neljal päeval Haapsalus :D Ja tore et jälle sõitma hakkad.

Autor:  27151 [ 14 Juun 2013 14:04 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2140 1985.a 27151

ÜV käidud aga kahjuks läbi ei saanud. Vigadeks siis kässar ja CH. Düüse kruttisime aga alla ei saanud.

Millest peaks alustama, et CH vähendada? CH oli 2x suurem, kui tohtis. Mootor töötas tühikäigul ka ebaühtlaselt, alustuseks ostan uued küünlad.

Autor:  Edel [ 14 Juun 2013 23:20 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2140 1985.a 27151

27151 kirjutas:
ÜV käidud aga kahjuks läbi ei saanud. Vigadeks siis kässar ja CH. Düüse kruttisime aga alla ei saanud.

Millest peaks alustama, et CH vähendada? CH oli 2x suurem, kui tohtis. Mootor töötas tühikäigul ka ebaühtlaselt, alustuseks ostan uued küünlad.

Põhjuseid üsna mitmeid. Mustunud õhufilter, mootoriõli, korrastamatta karburaator ja süütesüsteem, lekkiv väljalase... Kusagil raamatus "Sõiduautod" oli loendatud liiga kõrge Co taseme põhjused.

Autor:  27151 [ 15 Juun 2013 09:03 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2140 1985.a 27151

Edel kirjutas:
27151 kirjutas:
ÜV käidud aga kahjuks läbi ei saanud. Vigadeks siis kässar ja CH. Düüse kruttisime aga alla ei saanud.

Millest peaks alustama, et CH vähendada? CH oli 2x suurem, kui tohtis. Mootor töötas tühikäigul ka ebaühtlaselt, alustuseks ostan uued küünlad.

Põhjuseid üsna mitmeid. Mustunud õhufilter, mootoriõli, korrastamatta karburaator ja süütesüsteem, lekkiv väljalase... Kusagil raamatus "Sõiduautod" oli loendatud liiga kõrge Co taseme põhjused.


Selge siis. Vahetan õli, küünlad ja filtri ära ning vaatan süüte üle. Karpa peaks olema puhas, alles eelmine aasta tehti suur puhastus seal.

CO oli korras aga CH on kõrge

Autor:  moskiito [ 16 Juun 2013 10:28 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2140 1985.a 27151

CH on küttuse põlemise efektiivsus ning siis on kindlasti põhjus põlemiskambris, kas küünlad või vale küttusesegu võib olla ka põhjustajaks kolvirõngad, mis kergelt kinni jäänud. vala 98-t paaki ja peaks asi kohe parem olema. mina soovitan segu kuskil 1:10

30. leht 32-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/