IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitus Postitas partnermosse »

Sai siis täna ära proovida 1,15 puur kütuse düüsi suurendamiseks Maku 403 beežil masinal. Peale karpa ülekäimist ja 1,15 düüsi installimist tegime ka proovisõidu. Ütlen lühidalt, nii pehmet ja ühtlast kiirendamist pole ma varem daaz karpadega tunda saanud.
Loodan, et Maku naudib nii kiirendamist kui lihtsat igapäeva sõitu :)
Jääb nüüd ära proovida ka oma masinal seda jõudlust :auto
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitus Postitas partnermosse »

Ootan huviga Maku ja Janekee5 karpade tehnoülevaatuse heitgaaside näite ja loomulikult küttekulu ? / 100 km-le :)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitus Postitas partnermosse »

Ajanappuse küüsis sai siis laupäeval mõned tunnid oma masina karpa kallal käidud ja ettevõetud Daaz-2107 parendamine, kuidagi "lonkas" teine tühikäigul. Võtsin siis pulkadeks ning millimeetermõõdustikus sai kokku tagasi pandud.
No ja muidugi ei saanud üle ega ümber, et 109 düüs 115 teha :) Puurisin ka "kullinoka 0.6-ks.
Panin karpa peale, tõmbasin kütte üles, süütemoment paika ja keerasin võtit. Algas siis peenhäälestamine. Pool tunnikest sai kruvikat 3- kruvi vahet edasi-tagasi keeratud kuniks ilusti ühtlaselt nurruma jäi pööretel 950(koos lähituledega). Lahe :) Mis seal ikka, vaja ju ka proovsõit ära teha... jälle lahe :) Tõsi mis tõsi, et nüüd on kiirendus sujuv ja ühtlane(ei katku ja ei jõnksuta), lausa mugav on nüüd... :auto
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitus Postitas partnermosse »

Sain täna 1 karpat teha ja nimelt siis omanik väitis, et kiirenduspump lakkas töötamast. Mõtlesin, et no krt ju siis membraan auklik ja võtsin tagavarast 1 käe alla valmis.
Tegin siis kiirenduspumba 4 kruvi lahti ja mida ma näen----- küsisin, et kas keegi oli juba üritanud parandada kiirenduspumpa....vastuseks, et "EI, karpa tuli otse sõitva auto pealt, et enam ei kiirendanud" :D
K
Ütlen lühemalt, sisu oli täpselt 180 kraadi vastupidi kokku pandud, see oli masendav vaatepilt! Jah selliselt koostatud kiirenduspump ei hakka kunagi kiirendama, isegi mootor ei hakka normaalselt tööle.
Moraal on lühike ja konkreetne... Ära valeta, et sõitva mootori pealt maha võetud karpa! :D
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitus Postitas partnermosse »

Uskumatu, aga täna sai päeval mossega väike testsõit sooritatud peale karburaatori tuuningut ja üllatuseks ka hea sooritus kütuse kulu osas uute düüsidega.
1 kamber 115/170 ja 2 kamber 157/170. Sõitu alustades käiguvahetustega pole enam "takerdumise" tunnet, puhas maantteesõit selliste düüsidega 7,4 L/ 100 km. Mina olen rahul ;) :auto
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitus Postitas partnermosse »

Kuna hetkel karbussi juttu kirjutada ei viitsi, siis vahelduseks kirjutan säärast asja, et edastan kogu Eesti mosseklubitajatele väga suure tervituse Bulgaaria mosseklubi poolt! :beer :auto :)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Vasta