Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 21 Okt 2021 12:43

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 116 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 29 Juun 2018 22:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2071
Asukoht: Tallinn
Nii, Sigulda tripi ja Tarzani mäestiku järgselt sai "rünnatud" taaskord "kuldaväärt" varuosa poodi Rigases :) ja ära toodud viimased leti peal ja leti all olevad asjad :)

Pilt

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Viimati muutis partnermosse, 30 Juun 2018 23:13, muudetud 3 korda kokku.

Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 29 Juun 2018 22:32 

Liitunud: 10 Jaan 2012 05:36
Postitusi: 40
miskipärast ei näita seda pilti, on ainult pildi ikoon ses postituses.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 30 Juun 2018 23:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2071
Asukoht: Tallinn
macco kirjutas:
miskipärast ei näita seda pilti, on ainult pildi ikoon ses postituses.

Nüüd näitab :)

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 13 Juul 2018 21:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2071
Asukoht: Tallinn
Karpa teemal veidike täiendust...
Sageli mossemehed kel masinaks 2140 ja sama tähisega karpa 2140-1107010

Pilt

...puutuvad kokku sellise jubina ehk tühikäigukruvi ehk -regulaatori mootoriga koostööst loobumisega :) allpool siis pildid tehasest tulnud esemetega, õigemini see ülemine on uuendusega ehk siis sellel on koonuse kujulise "kummimütsi" asemel pandud seib. Ülemisel pildil ese mõeldud siis karburaatorile, millel ökonomaiseri süsteem olemas ja alumine mõeldud süsteemiTA karburaatorile.

Siit ka väike tähelepanu, et kui 2 ülemisel pildil olev regulaator rikki läeb, et siis palun ärge visake seda minema koos karburaatoriga, selle saab teha "pimedaks" ja karburaator hakkab taaskord normaalselt mootoriga koostööd tegema ja põhjus lihtsalt selles, et sinna keskele on sisse valtsitud kummimebraan, mis seda tokki edasi tagasi liigutab :) ja see kipub mõranema.

Ühesõnaga, et karburaatori tööd pikendada, tuleb selle torukujulisele osale panna kummitoru, mille saab kas pooleks painutada(kummitoru siis ! :) ) (traadiga kinni panna või nipukaga õhu juurdepääs takistada) või kruvi sisse keerata(kummitorule siis kruvi !), et sellest torust õhk läbi ei pääseks.
Pilt
Pilt

... alumised 2 pilti on niiöelda tehase loodud "pime regulaator"

Pilt
Pilt

Nii et, kellel selline regulaator(ülemised 2 pilti) olemas, siis saate ikkagi kasutada, tuleks vaid veidike vaeva näha :) :beer


...

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 20 Juul 2018 11:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2071
Asukoht: Tallinn
partnermosse kirjutas:
Karpa teemal veidike täiendust...
Sageli mossemehed kel masinaks 2140 ja sama tähisega karpa 2140-1107010

Pilt

...puutuvad kokku sellise jubina ehk tühikäigukruvi ehk -regulaatori mootoriga koostööst loobumisega :) allpool siis pildid tehasest tulnud esemetega, õigemini see ülemine on uuendusega ehk siis sellel on koonuse kujulise "kummimütsi" asemel pandud seib. Ülemisel pildil ese mõeldud siis karburaatorile, millel ökonomaiseri süsteem olemas ja alumine mõeldud süsteemiTA karburaatorile.

Siit ka väike tähelepanu, et kui 2 ülemisel pildil olev regulaator rikki läeb, et siis palun ärge visake seda minema koos karburaatoriga, selle saab teha "pimedaks" ja karburaator hakkab taaskord normaalselt mootoriga koostööd tegema ja põhjus lihtsalt selles, et sinna keskele on sisse valtsitud kummimebraan, mis seda tokki edasi tagasi liigutab :) ja see kipub mõranema.

Ühesõnaga, et karburaatori tööd pikendada, tuleb selle torukujulisele osale panna kummitoru, mille saab kas pooleks painutada(kummitoru siis ! :) ) (traadiga kinni panna või nipukaga õhu juurdepääs takistada) või kruvi sisse keerata(kummitorule siis kruvi !), et sellest torust õhk läbi ei pääseks.
Pilt
Pilt

... alumised 2 pilti on niiöelda tehase loodud "pime regulaator"

Pilt
Pilt

Nii et, kellel selline regulaator(ülemised 2 pilti) olemas, siis saate ikkagi kasutada, tuleks vaid veidike vaeva näha :) :beer


...

Ja kui kellegil vedelevad sellised katkised regulaatorid niisama, siis võib mulle pakkuda !

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 29 Juul 2018 22:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2071
Asukoht: Tallinn
partnermosse kirjutas:
Teiste sõnadega, nüüd vaja karpa ka mosse peal ära proovida ja teha mõned reguleerimised juba kohapeal mootorit kuulates.

Pilt


Sai siis lõpuks ropus kuumuses ka seda karburaatorit proovitud. Alates pealepanekust käivitamiseni mõned minutid ja keerasin võtit....sekund ja mootor käivitus, mõni minut õli jaotuseks mootoris ja kui hoovastikust gaasi andsin, ei uskunud ma oma kõrvu ega silmi kohe, üllatus oli suur, tunne oli, et kui mootoripatju "ees ei oleks", siis see mootor kohapeal ka 360 kraadi ka jõuliselt ära oleks teinud - tõeline PÕLLUPULL :D

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 30 Juul 2018 00:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2071
Asukoht: Tallinn
Lisan väikse video ka sellest tööst. Kes veel ei tea, siis seda tüüpi karburaatoril PEAB SAHIN VÕI SUSIN,( kuidas keegi nimetab) olema ! Kui seda pole, on karbuss "haige" ja seda peab "ravima" ! :)

https://youtu.be/FqsSCl6UtvQ

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 30 Juul 2018 08:08 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Postitusi: 1840
Asukoht: Linnuvabrik
Kena dušš :D Peab kah ära proovima. Juba 0,6 nokk muutis asja lõbusamaks :)

_________________
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - 2x Iž 27151 - 2x AZLK 2140 '78 - M402 '57
https://www.facebook.com/WaxGarage
http://www.whitewalls.ee


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 30 Juul 2018 08:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Postitusi: 277
partnermosse kirjutas:
partnermosse kirjutas:
Teiste sõnadega, nüüd vaja karpa ka mosse peal ära proovida ja teha mõned reguleerimised juba kohapeal mootorit kuulates.

Pilt


Sai siis lõpuks ropus kuumuses ka seda karburaatorit proovitud. Alates pealepanekust käivitamiseni mõned minutid ja keerasin võtit....sekund ja mootor käivitus, mõni minut õli jaotuseks mootoris ja kui hoovastikust gaasi andsin, ei uskunud ma oma kõrvu ega silmi kohe, üllatus oli suur, tunne oli, et kui mootoripatju "ees ei oleks", siis see mootor kohapeal ka 360 kraadi ka jõuliselt ära oleks teinud - tõeline PÕLLUPULL :D

Mul k126n peal ja kohapeal gaasi andes tahab terve auto katuse peale keerata. :D

_________________
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 30 Juul 2018 10:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Postitusi: 3882
Asukoht: Läänemaa, Palivere
Mehed siis te peaks proovima samara solexit, kus tulistab mõlemasse lõõri kiirenduspumbast bensiini niiet seda nägu. Või lausa topeltkarpasi :D Enda Dellortod peaks varsti kätte saama ja vaatame siis mis nad 1600 mootoriga teevad, kas keerabki end kapotialla teistpidi :lol

_________________
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 4 x 412 , 2715, 426E pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 94 mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 116 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 31 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7