IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitus Postitas partnermosse »

1parimaid solexeid mida mosse mootorile panna on hetkel solex 21073. Ja nii nagu 2108 solex, tuleb ka 21073 väiksed muudatused teha kuna 1:1-le pannes hakkab sõidu ajal kergelt katkuma.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitus Postitas partnermosse »

Lihtsalt täienduseks eelmisele postitusele, et kui keegi omab solex tüüpi karburaatorit sellise kataloogi numbriga 21041-1107010-10, siis põhimõtteliselt võib selle julgelt peale panna, sest ümber tegema ja parendama seda ei pea, ideaalselt sobib oma parameetritelt kogu mosse mootorite mudeli reale alates 1.5 L ja lõpetades 2.0 L-ga :)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitus Postitas partnermosse »

No nii.... :) üle pikkade aastate puutusin kokku 1 korda huvitava nähtusega, nimelt karburaatori korda tegemisel ja juba mootoril proovimise ajal kõik toimib ideaalselt, aga praeguste just mitte eriti palavate ilmadega käivitub poolest pöördest, tühikäik kõik kombes, kiirendab ka hästi, mootori välja suretamisel ja kohesel käivitamisel ka tipptop, aga nüüd puant...alates teisest kolmandast minutist peale välja suretamist enam käima ei saa :lol no tegelikult saab, aga seda ainult viisil, et gaasipedaal põhja ja süüdet võtmega ja jälle mootor nurrub.
Milles seisneb anomaalia, mida ma ei tea ? ??? :)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitus Postitas Muhulane »

Kas töösooja mootoriga see jama? Vene massinatel kusjuures ei taha sõidust tulnud mootorid peale mõneminutilist pausi kohe paugust käima minna,peab vurriga pikema salmi tegema.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
Martin2140
Postitusi: 286
Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Telefon: 58955917

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitus Postitas Martin2140 »

No te pole esimesed kes seda räägivad aga endal pole veel kunagi sellist jama olnud. Muidu nendel kes on olnud ütlevad et bensiin aurustub lihtsalt enne silindrisse jõudmist ära.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitus Postitas partnermosse »

Niisiis... täna hommikul kui eile karparemonti saanud mosse teele jäi oli "rikki läinud" moblakõnede ahel kiire, nimelt kohapeal selgus janekee5 abiga, et karpa jäi lihtsalt nälga :) , eile veel niiöelda jätkus kütusest mis karpasse voolas kuniks Narva mnt Jõelähtmeni, sest bensutoru kummivooliku jätk ilmselt mõranes maantee vibraga lõplikult kuni selleni, et bensupumbal enam polnud midagi pumbata paagist. Janekee5 loovutas oma mosse karpa ja õhufiltri vahelise tuulutuse vooliku peale mida mootor taas tööle hakkas, mina aga jõudsin oma mosse pealt pumba külge monteerida kuna algne arvamus oli, et pumba membraan õhtal on....nii sai siis abivajav mosse taas teele asuda ida-virumaale filmivõtetele :)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
Martin2140
Postitusi: 286
Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Telefon: 58955917

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitus Postitas Martin2140 »

Mis filmivõtetele. "Hüvasti NSVL"?
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitus Postitas partnermosse »

Martin2140 kirjutas:Mis filmivõtetele. "Hüvasti NSVL"?
Ma kahjuks ei tea
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
Martin2140
Postitusi: 286
Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Telefon: 58955917

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitus Postitas Martin2140 »

Viid oma auto filmivõtetele ja ei tea isegi mis filmi. Anna siis teada mis filmi. Enda oma mul käis "Hüvasti NSVL" võtetel.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
irukas
Postitusi: 177
Liitunud: 03 Sept 2013 18:28
Telefon: 55 81 505
Asukoht: Iru küla

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitus Postitas irukas »

Tegemist ei olnud hr partnermosse autoga võtetele läks üks kombi.
Linnuvabriku garaaž
Vasta